نوشته شده توسط : ipxrxt

سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه امروز خود طرح تقویت مرزبانی جمهوری اسلامی ایران که مورد ایراد شورای نگهبان قرار گرفته بود را مجددا بررسی کرد.

وی افزود: شورای نگهبان تشکیل شورای مرز در این طرح را مغایر با اصل 176 قانون اساسی تشخیص داده و در جای دیگر نیز تعریف و حریم مرز در طرح مذکور مغایر با وظایف مجلس شورای اسلامی دانسته شده بود.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در ایراد وارده به تعریف مربوط به تعریف و حریم مرز اصلاح صورت گرفته و نظر نماینده شورای نگهبان تأمین شد و در ایراد مربوط به شورای مرز تصمیم‌گیری نهایی به جلسه آینده موکول شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: در ادامه، لایحه استرداد مجرمین میان جمهوری اسلامی ایران و قزاقستان و نیز کلیات لایحه حریم امنیتی و دفاعی اماکن و تأسیسات کشور مورد بحث قرار گرفت و به تصویب اعضا رسید.

وی ادامه داد: همچنین در این جلسه حسین سبحانی‌نیا به عنوان رابط کمیسیون امنیت ملی و هیأت رئیسه مجلس انتخاب شده و مقرر شد تا اعضای کمیسیون و کمیته‌های تخصصی اولویتها و نقشه راه کمیسیون را تا پایان ماه رمضان به کمیسیون ارائه کنند.

انتهای پیام/



:: برچسب‌ها: موسیقی ,
:: بازدید از این مطلب : 1049
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در آسیای مرکزی، به نوشته سایت کمپانی نفتی چینی " Zhongda" روز گذشته پروتکلی را درباره ساخت خط لوله نفت با نمایندگان قرقیزستان و قزاقستان امضا کرد.



:: برچسب‌ها: زن , هالووین , وابسته به تکزاس ,
:: بازدید از این مطلب : 1711
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش فارس، روزنامه لبنانی الاخبار در شماره دیروز خود نوشت که دولت لبنان اخیرا نامه‌ای را از عربستان سعودی دریافت کرده که در آن خواستار ایجاد کانال‌های همکاری میان دو کشور در زمینه پیگیری خروج سلاح از سوریه به اراضی لبنان شده است.



:: برچسب‌ها: اسپانیا , واشنگتن , فرانسه ,
:: بازدید از این مطلب : 1543
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

طرح ایجاد سپر دفاع موشكی آمریكا در اروپا كه از دوران بوش پسر (2007) با امضای قراردادهای دوجانبه آغاز شد و سپس در دوران باراك اوباما تحت عنوان طرح 'سپر دفاع موشكی ناتو' ادامه حیات داده، همواره چالش های بسیاری را هم برای دو طرف معادله یعنی آمریكا و روسیه و هم برای كشورهایی كه سامانه ها در آن اجرایی خواهد شد، به وجود آورده است. در این زمینه، 'برونیسلاو كوموروفسكی' ‌رییس جمهور لهستان در جدیدترین اظهارنظر خود اعلام كرده كه ایجاد سامانه های دفاع موشكی یك 'اشتباه سیاسی' بوده است. به گزارش خبرگزاری 'ریانووستی' روسیه، ‌رییس جمهور لهستان تاكید كرد: 'ما باید برای خودمان یك سامانه دفاع موشكی داشته باشیم. اگرچه ما برای تهیه تجهیزات نظامی هزینه های بالایی پرداخت می كنیم اما اگر این تجهیزات نتواند ما را در برابر حملات خطرناك هوایی یا موشكی حفظ كند، مرتكب اشتباه شده ایم'.

برونیسلاو كوموروفسكی تاكید كرد: 'مشاركت لهستان در طرح های موشكی آمریكا، یك اشتباه سیاسی بوده است'. وی تصریح كرد: 'ما با قبول پیشنهاد آمریكایی ها در زمینه سامانه دفاع موشكی، خطرات سیاسی مرتبط با تغییر احتمالی رییس جمهور آمریكا را نادیده گرفتیم و این مساله یك اشتباه سیاسی است. ما برای اینكار بهای بسیار سنگینی پرداخت كردیم و دیگر نباید همان اشتباه را تكرار كنیم'.در سال2008 (1387)، دولت لهستان با ایجاد پایگاه های موشكی اس-ام-3 آمریكا در خاك خود موافقت كرد. اولین بخش از سامانه موشكی آمریكا قرار است تا سال 2018 (1397) در لهستان مستقر شود. چنین واكنشی از سوی رییس جمهور لهستان این سوال را به ذهن متبادر می سازد كه اصولا ضرورت ایجاد سامانه هایی كه می تواند شدت رقابت های جهانی و منطقه را افزایش دهد، چیست؟ و اهداف لهستان از اعلام این مواضع چه می تواند باشد؟

** لهستان و طرح سپر دفاع موشكی ناتو

---------------------------------------------

هنگامی كه دولت بوش پسر در سال 2007 (1386) اعلام كرد كه سامانه های دفاع موشكی مستقل خود را در اروپا و كشورهای چك و لهستان ایجاد خواهد كرد، بسیاری از تحلیلگران از همان آغاز انتظار آغاز مباحث زیادی بر سر آن را داشتند. بحث هایی كه از همان آغاز از درون خود اروپا گرفته تا روسیه را فراگرفت و بسیاری در اروپا و روسیه ایجاد چنین سامانه هایی را رقابت زا و امنیت زدا اعلام كردند. هنگامی كه در ژانویه2007 (دی ماه1386)، آمریكا به جمهوری چك و لهستان پیشنهاد داد تا یك سامانه دفاع موشكی شامل 10 موشك رهگیر در لهستان و یك سیستم راداری در خاك جمهوری چك مستقر كند، این موضوع بلافاصله با مخالفت شدید روسیه مواجه شد. با اعلام چنین رویكردی از سوی روسیه، آرام آرام نشانه هایی از آغاز یك روند جدید در حوزه راهبردی میان دو كشور به دست آمد. اما با روی كار آمدن باراك اوباما و دولت دموكرات در كاخ سفید(2008)، آمریكا در قالب سپر دفاع موشكی ناتو، رومانی و تركیه را نیز وارد این طرح كرد و در اجلاس لیسبون (آبان1389) توانست بر سر كلیات طرح با روسیه به توافق برسد. اما از آن زمان تاكنون روسیه و آمریكا و ناتو در چارچوب مذاكرات و گفت و گوهای متعدد هنوز نتوانسته اند به یك مسیر همگرا بر سر این طرح دست یابند و حتی با حضور دوباره 'ولادیمیر پوتین' بعنوان رییس جمهور روسیه، مواضع این كشور سرسختانه تر شده است، به نحوی كه 'آناتولی سردیوكوف' وزیر دفاع روسیه و 'نیكلای ماكاروف' رییس ستاد كل نیروهای مسلح این كشور، در اردیبهشت ماه 1391 آمریكایی ها را تهدید به انهدام سامانه های فوق در این كشورها كردند.

در این میان، با رقابتی تر شدن فضای منطقه ای و جهانی، حال لهستان كه از اولین كشورهای خواستار ایجاد سامانه هایی دفاع موشكی بود، امروز خود را در یك فضای دیگری می بیند، چراكه با استقرار سامانه های موشكی 'اسكندر' روسیه در منطقه 'كالیننگراد' و سامانه موشكی زمین به هوای اس 400 در مرزهای غربی بلاروس میزان نزدیكی روس ها به مرزهای اروپا جهت مقابله با سپر دفاع موشكی آمریكا افزایش یافته است. از این منظر، نه تنها لهستان با خطرات سیاسی ناشی از ایجاد سامانه ها در خاك كشور خود روبه رو شده بلكه به دلیل مجاورت جغرافیایی با روسیه، با خطرات امنیتی نیز مواجه شده است. در این قالب، لهستان به عنوان یكی از اولین كشورهای دخیل در این طرح تلاش می كند تا در فضای موجود در دو بعد، تهدیدات را به فرصت تبدیل سازد: اول، لهستانی ها تلاش دارند به آمریكایی ها این پیغام را بدهند كه احتمال خروج آنها از طرح سپر دفاع موشكی ناتو وجود دارد، بنابراین كمك های فنی و مالی متناسب با این احتمال باید افزایش داده شود و پذیرش این خطر سیاسی به معنای داشتن یك سامانه دفاع موشكی مستقل برای لهستان است. در این زمینه رییس جمهوری لهستان به صراحت اعلام كرد: 'كشورش ابتدا ساخت سپر موشكی مخصوص لهستان برای جلوگیری از حملات هوایی را آغاز می كند، آنگاه به طرح آمریكایی ناتو می پیوندد'. دوم، لهستانی ها به دلیل فضای امنیتی موجود میان روسیه و آمریكا و با درك روند سرریز رقابت میان این دو كشور به مناطق پیرامونی تلاش می كنند تا با اعلام اقدام خود بعنوان 'اشتباه سیاسی' فضای موجود میان خود و روسیه را آرام كرده و سپس در این فضای آرام، خطرات امنیتی خود را كاهش دهند.

** جمع بندی

-------------

طرح سپر دفاع موشكی آمریكا كه ابتدا تحت توافقنامه های مستقل و جداگانه با كشورهای چك و لهستان آغاز شد با روی كار آمدن دولت دموكرات اوباما در سال2008، در قالب طرح سپر دفاع موشكی ناتو درآمده و كشورهای دیگری را نیز دربرگرفت، اما با این وجود هسته مركزی این طرح در منطقه اروپای شرقی باقی ماند. چنین وضعیتی این كشورها را در موقعیتی دوگانه قرارداد؛ از یك سو، این كشورها می بایستی خطرات سیاسی و امنیتی روسیه را پذیرا باشند و از دیگر سو، میزان منافع حاصل از حضور این سامانه ها را افزایش دهند. در چنین چارچوبی، لهستان اولین كشوری بود كه به این روند واكنش نشان داد و رییس جمهور این كشور با اعلام رویكرد كشورش مبنی بر 'اشتباه سیاسی' تلاش می كند تا این وضعیت دوگانه را تبدیل به فرصت سازد و لهستان را در مقام كشوری قرار دهد كه علاوه بر رویكردهای فراآتلانتیكی، به رویكردهای منطقه ای نیز توجه دارد.

تحقیق**2040**1358



:: برچسب‌ها: فیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 1699
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، این درحالی است كه دولت فرانسه در تلاش است تا با اجرای طرح شناورقیمت سوخت و نظارت بیشتر، قیمت این محصول وارداتی را در بازار مصرف داخلی ثابت نگه دارد.

در همین حال، وزارت محیط زیست و انرژی فرانسه در گزارش اخیر خود رشد تدریجی قیمت مواد سوختی ظرف روزها و هفته های اخیر در كشور را تایید كرده است.

هم اكنون هر لیترگازوئیل به طور متوسط 40/1 یورو، هرلیتر بنزین با اكتان 95 برابر 57/1 یورو و هرلیتر بنزین با اكتان 98 نیز 62/1 یورو به مشتریان عرضه می شود.

به اعتقاد كارشناسان تنها ظرف یكماه اخیر به رغم تدابیر به اجرا گذاشته شده از سوی دولت برای كنترل قیمت های موادسوختی دركشور، قیمت گازوئیل و بنزین مصرفی به صورت متوسط ، پنج سانتیم یورو افزایش داشته است.

این در حالی است كه پیش از این نیز درجریان زمستان سالجاری میلادی، قیمت مواد سوختی به طرز بی سابقه ای در سطح جایگاههای عرضه سوخت كشور افزایش یافته و زمینه ساز نگرانی خانواده ها شده بود.

روز دوشنبه گذشته قیمت هربشكه نفت خام به مرز 90 یورو در سطح بازار مصرف آمریكا رسید. كارشناسان اقتصادی پایین افتادن نسبی ارزش یورو درمقابل دلار، تنش های منطقه ای و عدم صادرات نفت ایران به برخی از كشورهای صنعتی غربی را نیز درافزایش نسبی قیمت های مواد سوختی در سطح بازارهای جهانی و از جمله در جایگاههای عرضه سوخت فرانسه دخیل می دانند.

این درحالی است كه دولت فرانسه درتلاش است با هدف حمایت از صنایع كشور، امتیازاتی را برای تولید كنندگان و سازندگان خودروهای سازگار با محیط زیست ازجمله هیبریدی و برقی قایل شود.

اروپام ** 1495**1423



:: برچسب‌ها: شهرستان , غذا , کریسمس ,
:: بازدید از این مطلب : 1469
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt
سیک ها با عکس مهاجم در دست

مهاجم یک معبد سیک ها در ایالت ویسکانسین را هدف گرفت

مقام های آمریکایی گفته اند که درحال تحقیق درباره گزارش هایی هستند که حاکیست مرد مسلحی که شش نفر را در یک معبد سیک ها در ایالت ویسکانسین به قتل رساند دارای پیوندهایی با گروه های سفیدپوست نژاد پرست بوده است.

گزارش می شود که وید مایکل پیج، ۴۰ ساله، که در جریان حمله روز یکشنبه در جنوب شهر میلواکی به ضرب گلوله پلیس کشته شد، در یک گروه موسیقی راستگرای افراطی می نواخت.

باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه گفت که درباره چگونگی کاهش خشونت در آمریکا نیازمند "درون کاوی" هستیم.

اف بی آی (دایره تحقیقات پلیس فدرال آمریکا) با این حمله به عنوان یک مورد احتمالی از تروریسم داخلی برخورد می کند.

سیک های آمریکا از زمان حملات ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ هدف حملاتی بوده اند زیرا به دلیل بستن دستار و ریش بلند گاه با مسلمانان اشتباه گرفته می شوند.

جان ادواردز رئیس پلیس منطقه روز دوشنبه در یک کنفرانس خبری گفت که پلیس مطمئن است که پیج تنها تیرانداز حادثه است.

مهاجم درحالی شروع به تیراندازی در معبد واقع در شهر "اوک کریک" کرد که ده ها نفر برای مراسم عبادی صبح یکشنبه آماده می شدند.

"نئونازی سرخورده"

پنج مرد و یک زن ۳۹ تا ۸۴ ساله در این حادثه کشته شدند. پیکر چهار نفر در داخل معبد و دو نفر در خارج آن پیدا شد.

سه نفر دیگر از جمله یک مامور پلیس در شرایط وخیمی قرار دارند.

جان ادواردز رئیس پلیس گفت که برایان مورفی، مامور ۵۱ ساله پلیس، درحال رسیدگی به یک قربانی در محل حادثه بود که مورد "شبیخون" مرد مسلح قرار گرفت.

به گفته او این پلیس از فاصله نزدیک مورد اصابت هشت یا نه گلوله قرار گرفت اما انتظار می رود بهبود یابد.

به گفته مقام ها مرد مسلح همچنین به اتومبیل پلیس شلیک کرد و دستورها برای انداختن سلاحش را نادیده گرفت و پس از آن بود که توسط پلیس از پا در آمد.

مقام ها می گویند که آقای پیج از یک اسلحه کمری نیمه اتوماتیک ۹ میلیمتری که به طور مجاز خریداری شده بود برای حمله استفاده کرد.

یک گروه حقوق مدنی به نام "مرکز قانونی فقر در جنوب" مهاجم را یک "نئو نازی سرخورده" توصیف کرده است.

"بدرفتاری"

این سازمان گفت که در سال ۲۰۱۰، او به یک وبسایت نژادپرستان سفیدپوست گفته که از سال ۲۰۰۰ بخشی از موسیقی "اقتدار سفیدپوستان" بوده است.

رویترز هم گزارش می دهد که پیج در سال ۲۰۰۰ سعی کرده بود از "ائتلاف ملی" که یک سازمان نئونازی در آمریکاست کالاهایی بخرد.

مقام های آمریکایی گفتند که پیج از ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۸ در ارتش آمریکا خدمت می کرده اما به خاطر "بدرفتاری" از آن مرخص شد.

بنابه گزارش ها او در سال ۱۹۹۸ به خاطر مستی هنگام انجام وظیفه تنبیه شده بود.

او مسئول تعمیر سیستم موشک هاک و کارشناس عملیات روانی بوده است.

یکشنبه شب مقام ها خانه او را در شهر سیودای در فاصله چند کیلومتری معبد جستجو کردند.

معبد سیک های ویسکانسین در سال ۱۹۹۷ بنیاد گذاشته شد و گفته می شود که ۴۰۰ عضو دارد.

مانموهان سینگ نخست وزیر هند که خود سیک است روز دوشنبه گفت که حادثه او را تکان داده است.

او گفت: "این عمل پوچ خشونت بار به خصوص از آن جهت که در یک عبادتگاه روی داده دردناک است."

روز دوشنبه همچنین ده ها سیک در شهرهای دهلی نو و جامو در هند دست به تظاهرات زده اند.

همزمان پلیس شهرهای نیویورک و شیکاگو اعلام کرده اند که تدابیر اضافی برای نظارت بر معابد سیک ها در این دو شهر اتخاذ کرده اند.

ویسکانسین در سال ۲۰۱۱ با وضع قانونی اجازه حمل سلاح به شرطی که دیده نشود را داد. این ایالت یکی از آزادانه ترین قوانین حمل سلاح را دارد.

این تیراندازی ۱۴ روز پس از تیراندازی به روی تماشاگران سینمایی در ایالت کلورادو روی می دهد که منجر به مرگ ۱۲ نفر شد.



:: برچسب‌ها: اروپا , نیویورک ,
:: بازدید از این مطلب : 1251
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

حجت الاسلام 'علی فلاح رفیع' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا، اصل تنظیم خانواده را به تكثیر مسلمانان و مومنان دانست و افزود: در احادیث وارده شده از پیامبر اسلام(ص) آمده است كه توصیه كرده اند تكثیر نسل كنید، مسلمانان را زیاد كنید چرا كه به كثرت مسلمانان افتخار می كنند.

وی آغاز سیاست كاهش جمعیت را مربوط به دوران قبل از انقلاب دانست و اضافه كرد: بعد از انقلاب اسلامی هم این تبلیغات ادامه یافت و دانسته یا ندانسته به سمت كم شدن جمعیت شیعیان انجامید.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران، جمعیت جوان كشور را سرمایه اصلی هر كشور برشمرد و ادامه داد: متاسفانه با تداوم سیاست كنترل جمعیت، با حركت جمعیت كشور به سمت پیری مواجه شدیم كه خطرناك است چرا كه سرمایه انسانی مهم ترین سرمایه كشور است و از منابع طبیعی نیز با اهمیت تر است.

وی در پاسخ به نظرات عده ای كه معتقدند شرایط اقتصادی و اجتماعی به گونه ای نیست كه بتوان جمعیت را افزایش داد، گفت: ظرفیت ها و امكانات لازم در كشور وجود دارد و نباید بی تدبیری را دلیلی برای كاهش جمعیت قرار دهیم.

فلاح رفیع با تاكید بر این كه اگر تدبیر انجام نشود، جمعیت كشور به شدت كاهش می یابد، ادامه داد: اگر جمعیت از تعلیم و تربیت مناسب برخوردار باشند، فرصت مغتنمی برای كشور خواهد بود.

**گسترش اسلام با جمعیت متفكر، با نشاط و خلاق محقق می شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه تربیت مدرس با بیان این كه اسلام واقعی، اسلام ولایی است، تاكید كرد: اگر بخواهیم این اسلام در جهان گسترش یابد، یابد از جمعیتی فعال، متفكر، عالم، با نشاط و پرشور و خلاق برخوردار شویم.

وی كاهش جمعیت را زمینه ساز چالش های متعدد اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی توصیف كرد و گفت: با پیری جمعیت دیگر نمی توانیم خودمان را اداره كنیم و به اهداف و آرمان های انقلاب نایل آییم.

فلاح رفیع با یادآوری این كه ایرانیان متفكر در مراكز مهم علمی اروپایی و آمریكایی فعالیت دارند، تصریح كرد: همان گونه كه اسلام به وسیله تجار به هند و چین گسترش یافت، می توان با برنامه ریزی صحیح اندیشمندان مسلمان را به كشورهای مختلف فرستاد تا زمینه گسترش اسلام فراهم آید.

وی برنامه ریزی دقیق در بخش های آموزشی، اقتصادی، اشتغال زایی و تسهیل در ازدواج را مهم دانست و اذعان كرد: افزایش جمعیت بدون تدبیر، خود تهدید است اما با امكانات موجود می توان به خوبی مدیریت و آن را به فرصت تبدیل كرد.

**لزوم بازنگری استراتژی آموزشی در كشور/دوره های كاربردی برای نیروی كار فراهم شود

استاد دانشگاه علم و صنعت با یادآوری مهم بودن كیفیت جمعیت، درباره لزوم بازنگری استراتژی آموزشی كشور، گفت: همه جمعیت نباید آموزش رسمی ببینند و استرات‍ژی فعلی آموزشی نیاز به ادامه ندارد.

وی ورود جمعیت زیادی از جوانان به دانشگاه ها بدون وجود شغل متناظر با رشته تحصیلی را معضلی برای كشور دانست و توضیح داد: دانشگاه ها جای مبتكرین و نخبگان است تا نظریه پردازی كنند و رشد و ارتقای علمی و پژوهشی را رقم بزنند.

فلاح رفیع افزود: بقیه افراد جامعه باید در بخش های مختلف تولیدی، خدماتی و مانند آن مشغول به كار شوند و دوره های آموزشی همان مشاغل را ببینند به گونه ای كه آموزش های كاربردی داشته باشند.

وی با انتقاد از شیوه آموزش های دانشگاه علمی كاربردی، اظهار كرد: متاسفانه این دانشگاه نیز به سمت آموزش های رسمی رفته است و بازنگری جدی را می طلبد. معتقدیم این بازنگری كمك می كند كه موضوعات ایجاد و رفع چالش شناخته شود.

***اتاق فكر صدا و سیما دچار فقر است/هنر باید واقعیات را مطابق آرمان ها تغییر دهد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه تربیت مدرس،‌ نقش رسانه ها را بسیار حساس و مهم خواند و گفت: رسانه می تواند در بخش فرهنگ سازی و رفع چالش ها كمك كند. اگرچه در این سال ها، كارهایی انجام شده اما كافی نیست و كم كاری زیاد بوده است.

وی سریال های ساخته شده در صدا و سیما را كلیشه ای دانست و افزود: در حالی كه سوژه های زیادی در كشور وجود دارد، این سریال ها روی موضوعات تكراری قفل شده است.

علی فلاح رفیع، سریال های تكراری را فاقد رواج روح امید به جامعه دانست و با انتقاد از كم كاری صورت گرفته درباره موضوعات اقتصادی، فرهنگی، كنترل جمعیت و نقش جمعیت، اظهار كرد: هنر و رسانه باید واقعیت ها را مطابق با آرمان ها تغییر دهد نه این كه به دنبال واقعیت برود.

وی صرف بیان یك واقعیت اجتماعی را كافی ندانست و گفت: هنر باید واقعیت را در مسیر آرمان ها و اهداف درست و ارزش های الهی تغییر دهد و در فیلم ها الگوهای آن معرفی شود.

اجتمام1429**1348



:: برچسب‌ها: روز تعطیل , مرخصی , هاوایی ,
:: بازدید از این مطلب : 889
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش خبرگزاری فارس ،حمیدرضا تشیعی با بیان اینکه مصرف آب در کشور سه درصد کاهش یافته است، افزود: هم اکنون تنها در شش شهر کشور نوبت بندی اجرا می شود که این شهرها اغلب شهرهای کوچک هستند و در سال های اخیر به شهر تبدیل شده اند.



:: برچسب‌ها: جزیره ,
:: بازدید از این مطلب : 866
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، رییس دستگاه دیپلماسی قرار است در این سفر كوتاه به آنكارا با 'احمد داوود اوغلو' همتای ترك خود دیدار و درباره آزادی این زائران گفت و گو كند.

ارتش آزاد سوریه كه مدعی ربودن 48 زائر ایرانی است، مورد حمایت دولت تركیه قرار دارد و سفر كوتاه صالحی به تركیه به منظور 'تذكر و یادآوری مسوولیت دولت تركیه' در قبال این مساله صورت می گیرد.

48 زائر ایرانی جمعه (13 مرداد ماه جاری) برای زیارت بارگاه حضرت زینب (س) در شب میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) به سوریه سفر كرده بودند كه توسط گروه های تروریستی ربوده شدند.

وزیر امور خارجه بلافاصله پس از اطلاع از ربوده شدن زائران ایرانی در تماس تلفنی با وزیران امور خارجه تركیه و قطر خواستار بكار گیری تمام تلاش این كشورها برای آزادی زائران ایرانی شد.

وزارت امور خارجه همچنین در اقدامی دیگر، كاردار سوئیس را به عنوان حافظ منافع ایالات متحده آمریكا در تهران فرا خواند و نسبت به این قبیل اقدامات هشدار داد.

مدیر كل آمریكای شمالی وزارت امور خارجه كه كاردار سوئیس را فراخواند، با یادآوری حمایت واشنگتن از گروه های مسلح و شورشی در سوریه، دولت ایالات متحده آمریكا را مسوول سلامت 48 زائر ربوده شده دانست و تاكید كرد: از دولت آمریكا انتظار می رود با استفاده از نفوذ خود نزد ربایندگان، امكان آزادی فوری و بدون قید و شرط آنها را فراهم كند.

كاردار سوئیس نیز تاكید كرد مراتب را در اسرع وقت به دولت آمریكا منعكس و نتیجه را به وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اعلام خواهد كرد.

'حسین امیرعبداللهیان' معاون عربی و آفریقایی وزیر امور خارجه نیز بامداد سه شنبه در گفت وگو با ایرنا از ارسال یادداشت جمهوری اسلامی ایران به آمریكا از طریق سفارت سوئیس در تهران خبر داد و گفت: در این یادداشت با توجه به حمایت علنی آمریكا از گروه های تروریستی و ارسال سلاح به سوریه، مسوولیت تأمین امنیت و جان 48 زائر ایرانی ربوده شده در دمشق متوجه آمریكا دانسته شده است.

سیام** 1708**9129**1572



:: برچسب‌ها: حیوانات ,
:: بازدید از این مطلب : 928
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش ایرنا به نقل از وزارت آموزش و پرورش، 'داوود روستایی'، افزود: طرح اعتكاف دانش آموزی كشور با شركت 150 هزار دانش آموز ایران اسلامی در قالب طرح حلقه عشاق در مساجد برگزیده كشور آغاز شد تا دانش آموزان ضمن تمسك به قرآن و اهل بیت(ع)، گام های خودشناسی و خداشناسی را با سرعتی مضاعف و مستحكم بردارند.

روستایی افزود: اعتكاف دانش آموزی رمضان 91 كه با حمایت معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به همراه سازمان بسیج دانش آموزی و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان سراسر كشور برگزار شده است، به یك افتخار بزرگ و تاثیر گذار تبدیل شده كه در هیچ جای دنیا نمونه‌ای برای آن وجود ندارد.

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی افزود: تشكیل حلقه‌های قرآنی، ذكر اهل بیت(ع)، قرائت ادعیه و زیارت، سخنرانی‌های معرفتی بصیرتی و پرسش و پاسخ دو طرفه با حضور اساتید از جمله فعالیت‌های این برنامه معنوی است.

وی گفت: بزرگترین محفل اعتكاف كشور در مشهد مقدس در جوار حرم ملكوتی حضرت امام رضا(ع) با حضور نزدیك به 10 هزار دانش آموز و بعد از آن در شیراز در جوار حرم نورانی شاهچراغ حضرت احمد بن موسی (ع) با حضور سه هزار دانش آموز برگزار می‌شود.

اجتمام**9105**1348



:: برچسب‌ها: رقص , آلمان , کالیفرنیا ,
:: بازدید از این مطلب : 943
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش ایرنا، 'سیدحسین نقوی‌حسینی' افزود: لایحه معاهده استرداد مجرمین بین ایران و جمهوری قزاقستان و همچنین لایحه تعیین حریم حفاظتی ـ امنیتی اماكن و تاسیسات كشور در جلسه امروز كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصویب شد.

سخنگوی كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این جلسه همچنین 'حسین سبحانی‌نیا' به عنوان رابط كمیسیون با هیات رییسه معرفی شد و همچنین بازدید از مركز مراقبت پرواز در برنامه كمیسیون قرارگرفت.

نقوی‌حسینی با بیان اینكه مصوبه دیگر این كمیسیون، بررسی و تجدیدنظر در قانون تشكیل هیات اجرایی گروه پارلمانی بین‌المجالس بود، اظهار داشت: بررسی این موضوع به عهده كمیسیون روابط خارجی گذاشته شد و در ادامه از تمامی كمیته‌ها خواسته شد تا مشاورین مورد نیاز خود را به كمیسیون اعلام نمایند.

سیام/9121



:: برچسب‌ها: سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 941
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، در بخشی از حكم یاراحمدی خطاب به كوپال آمده است: سال ها تلاش موثر و ارزش آفرین جنابعالی در اعتلای نمایشنامه نویسی ملی ایران ستایش برانگیز و فراموش نشدنی است. كانون نمایش نامه‌نویسان خانه تئاتر ایران مفتخر است به منظور بهره‌مندی از تجربیات ارزشمند شما، دبیری شششمین دوره‌ انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران را به جنابعالی محول نماید.

** ' 33 درصد نیل سایمون' دو اجرایی شد

نمایش'33 درصد نیل سایمون' به كارگردانی افسانه ماهیان با توجه به استقبال مخاطبان، از 24 تا 29 مرداد ماه، با دو اجرا میزبان علاقه مندان است.

این نمایش با بازی هنرمندانی از جمله علی سرابی، آیداكیخائی، مسعود میرطاهری و الیكا عبدالرزاق از روز سه شنبه 24 مرداد ماه تا روز یكشنبه 29 مرداد ماه در دو سانس 18 و 45 دقیقه و 20 و 45 دقیقه در سالن استاد سمندریان روی صحنه می رود.

** نمایش 'حساب پرداخت نمیشه' به اجراهای خود پایان داد

نمایش كمدی 'حساب پرداخت نمیشه' به كارگردانی هادی عامل هاشمی روز گذشته(دوشنبه) در میان استتقبال تماشاگران به اجراهای خود در تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران پایان داد.

نمایش كمدی 'حساب پرداخت نمیش' با بازی نگار عابدی، هدایت هاشمی، علی صالحی، علی عامل هاشمی، غزل نعیمی و حمیدرضا محمدی روایتگر داستان مردم كشور ایتالیا بود كه بدلیل تورم و گرانی اجناس برای تهیه مایحتاج خود به فروشگاه ها هجوم می آورند اما ... .

فراهنگ ** 9266 ** 1071



:: برچسب‌ها: عشق , جغرافیایی برچسب ,
:: بازدید از این مطلب : 869
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از لندن، آرزو حکیمی امروز در مسافت 500 متر به مصاف حریفانی از کوبا، نیوزلند، دانمارک، آلمان، فنلاند و آمریکا رفت و در پایان با زمان یک دقیقه 58 ثانیه و 598 هزارم ثانیه در گروه خود هفتم و آخر شد و از رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی بازماند.



:: برچسب‌ها: نیکون , کنسرت , اتومبیل ,
:: بازدید از این مطلب : 1921
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه فرارسیدن هفدهم مرداد، روز خبرنگار، با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید خبرنگار «محمود صارمی» و دیگر شهدای عرصه خبر، خبرنگار را وجدان بیدار جامعه چشم بینا و زبان صادق و گویای ملت دانست، که بایستی در جنگ تمام عیار رسانه‌ای غرب با بصیرت و تلاش مجاهدت گونه خود به رسالت خطیر خود جامعه عمل بپوشاند.



:: برچسب‌ها: لا , دریا ,
:: بازدید از این مطلب : 843
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

 به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از لندن، رقابت‌های روز دوم  کشتی فرنگی بازی‌های المپیک 2012، از ساعت 16:30 امروز به وقت ایران در سالن "اکسل" شهر لندن آغاز شد و سه نماینده کشورمان به نام‌های امید نوروزی، حبیب‌الله اخلاقی و بشیر باباجان‌زاده به ترتیب در اوزان 60، 84 و 120 کیلوگرم به مصاف رقبای خود رفتند. این مسابقات با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌خوانیم: 



:: برچسب‌ها: ابرها ,
:: بازدید از این مطلب : 891
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به توصیه‌های اقتصادی مقام معظم رهبری به مسئولان برای برطرف شدن مشکلات مردم، گفت: متاسفانه برخی‌ها به فکر مردم نیستند و برایشان فرقی نمی‌کند که مردم مشکل اقتصادی داشته باشند یا نه؟



:: برچسب‌ها: زنده , روز , ماکرو ,
:: بازدید از این مطلب : 656
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش فارس به نقل از نیویورک تایمز، مقامات ایالت کالیفرنیای آمریکا به علت ازدحام جمعیت در زندانهای خود قصد دارند به منظور جا دادن به زندانیان جدید به روشهای مختلف بعضی از تختهای زندانها را خالی کنند.



:: برچسب‌ها: مرخصی ,
:: بازدید از این مطلب : 901
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

سید کمال سیدعلی در گفت‌‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» با بیان اینکه با افزایش نرخ ارز مرجع، قیمت‌ بازار کاهش می‌یابد، اظهار داشت: با توجه به اینکه تاکنون نرخ ارز مرجع پایین تعیین شده و نسبت به شرایط بازار منطقی نبوده است می‌توان نرخ ارز مرجع را افزایش داد.



:: برچسب‌ها: استرالیا , کنسرت ,
:: بازدید از این مطلب : 1556
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان که چندی پیش در پی درج گزارشی در یک خبرگزاری و دو روزنامه ورزشی از این رسانه ها به مراجع قضایی شکایت کرده بود، امروز از بسته شدن این پرونده ها در آستانه روز خبرنگار یاد کرد.



:: برچسب‌ها: قدیمی ,
:: بازدید از این مطلب : 844
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش فارس به نقل از به دنبال کشته شدن 6 نفر از سیک‌ها در ویسکانسین آمریکا که توسط یک نظامی سابق ارتش آمریکا و با حمله به معبد آنها صورت گرفته است مردم هند با خشم و عصبانیت به آن واکنش نشان دادند.



:: برچسب‌ها: سان فرانسیسکو ,
:: بازدید از این مطلب : 903
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

خبرگزاری رویترز به نقل از سخنگوی یک گروه مخالف دولت سوریه گزارش داد که ۳ نفر از ایرانیانی که در سوریه توسط مخالفان دولت ربوده شده بودند، در اثر بمباران نیروهای دولتی در استان دمشق کشته شده‌اند.

این گروه تهدید کرده که در صورت متوقف نشدن حملات، سایر ربوده شدگان را می کشد.

خبرگزاری رویترز می گوید که معتصم الاحمد، سخنگوی این گروه گفته است: "آنها در اثر حمله هواپیماها کشته شدند، خانه ای که در آن نگهداری می شدند روی سرشان خراب شد".

او گفته است که اگر نیروهای دولتی ظرف یک ساعت حملات خود علیه مخالفان را در این منطقه متوقف نکنند، سایر گروگان ها را خواهند کشد.



:: برچسب‌ها: فوتبال , سیاه ,
:: بازدید از این مطلب : 734
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

احمد بخشایش نماینده مردم اردستان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در نزدیکی‌های گذرگاه رفح، گفت: درباره انفجار پاسگاه مرزی در گذرگاه رفح، سه سناریو محتمل است.



:: برچسب‌ها: ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری دولت منتخب فلسطین به نخست‌وزیری"اسماعیل هنیه" تدابیر امنیتی به منظور جلوگیری از نفوذ عناصری که در قتل سربازان مصری دست داشتند، اتخاذ کرده است.



:: برچسب‌ها: ژاپن , ماکرو , آلمان ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری به گفته یک منبع مسئول امنیتی مصر آمار تلفات حمله مسلحانه افراد ناشناس به 2 پایگاه ارتش مصر در شهر رفح واقع در شمال سیناء 18 کشته و 7 زخمی بوده است که 4 نفر از زخمی‌شدگان به بیمارستان عمومی العریش و 3 نفر نیز به بیمارستان منتقل شدند.



:: برچسب‌ها: روز , رقص , گل ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جلسه صمیمانه با 3000 نفر از دانشجویان بسیجی دوره طرح ولایت در دانشگاه فردوسی مشهد، گفت: همانگونه که نسل‌های قبلی انقلاب در گذرگاه‌های سخت خوش درخشیدند، نسل فعلی نیز بایستی با درک زمان و اقتضائات روز حرکت کرده و متناسب با جنگ فرهنگی و اقتصادی؛ همچون دفاع مقدس، دشمن را مرعوب خویش کند.



:: برچسب‌ها: شهرستان , پرنده ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری، ریاست جمهوری مصر اعلام کرد که روابط بین مصر و نوار غزه هرگز از جنایتی که افراد مسلح ناشناس علیه نیروهای امنیتی مصر در نزدیکی گذرگاه کرم ابوسالم مرتکب شدند، متاثر نخواهد شد.



:: برچسب‌ها: آسمان , تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اینترنتی رویترز ، بانک مرکزی اندونزی اعلام کرد رشد اقتصادی این کشور در سه ماه دوم 2012 میلادی نسبت به مدت مشابه سال قبل به بیش از 6.4 درصد رسیده است .

کارشناسان اقتصادی پیش از این رشد اقتصادی 6.1 درصدی را برای این کشور پیش بینی کرده بودند  ولی رشد تقاضای داخلی و افزایش سرمایه گذاری تاثیر زیادی بر افزایش رشد اقتصادی داشته است .

بر اساس این گزارش ، رشد تقاضای داخلی تا حد زیادی کاهش صادرات اندونزی را در این مدت جبران کرده است . بر این اساس ، رشد اقتصادی اندونزی در سه ماه دوم امسال نسبت به سه ماه نخست نیز 2.5 درصد رشد داشته است . در سه ماه نخست امسال نیز رشد اقتصادی اندونزی نسبت به مدت مشابه سال قبل 6.3 درصد رسیده است .

بانک مرکزی اندونزی همچنین پیش بینی کرد رشد اقتصادی این کشور در سال 2012 میلادی به کمتر از 6.2 درصد خواهد رسید . صادرات بیش از 20 درصد تولید ناخالص داخلی اندونزی را تشکیل می دهد .

اندونزی بزرگترین اقتصاد جنوب شرق آسیا است و تقاضای داخلی 55 درصد تولید ناخالص داخلی آن را تشکیل می دهد .



:: برچسب‌ها: سیاتل , مرخصی ,
:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

عبدالرضا مصری سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در مورد آخرین وضعیت تشکیل هیئت نظارت بر مجلس اظهار داشت: آیین‌نامه‌های مربوط به این موضوع باید در ابتدا تهیه و تدوین شود تا بعد از آن هیئت نظارت شکل بگیرد.



:: برچسب‌ها: هالووین , آب ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

احسن الله رادمهر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با اشاره به اهمیت تفسیر صحیح اقتصاد مقاومتی، گفت : مقام معظم رهبری در دیداری که مسئولان نظام با ایشان داشتند، نکات بسیار ارزشمندی بیان کردند و برای مشکلات کنونی کشور نیز راهکارهای خوبی پیش روی مسئولان قرار دادند.



:: برچسب‌ها: توکیو , انگلستان ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش فارس به نقل از پایگاه گروه‌های فلسطینی صبح امروز بنا به دعوت جنبش حماس در نشستی در ساختمان پارلمان فلسطین در غزه عملیات رفح علیه نیروهای امنیتی مصر را بررسی کردند.



:: برچسب‌ها: تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل فارس، سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در این گزارش، ذخایر ارز و طلای چین را 3236 میلیارد دلار اعلام کرده که به این ترتیب این کشور بالاترین سطح ذخایر ارزی جهان را به خود اختصاص داده است.



:: برچسب‌ها: غذا ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از واشنگتن پست، "تلی دال کیف" کاپیتان تیم ملی بوکس بلغارستان از اینکه با اختلاف یک امتیاز از کسب مدال محروم شد، اظهار تاسف و ناراحتی کرد و گفت: روز گذشته در مرحله یک چهارم نهایی در وزن 56 کیلوگرم مقابل "لوک کمیل" از کشور "بریتانیا" با نتیجه 15 بر 16 بازی را واگذار کردم و ناراحتیم از این است که با یک اختلاف امتیاز مبارزه را واگذار کردم.

وی افزود: تلاش زیادی کردم تا رقیب "بریتانیایی" را شکست دهم، اما در بازی سختی گرفتار شدم و نتوانستم از "لوک" امتیاز بیشتری بگیرم. اگر این اتفاق رخ می‌داد در حال حاضر به مرحله کسب مدال صعود کرده بودم.

بوکسور تیم ملی بلغارستان در ادامه اظهار داشت: چهار سال قبل در المپیک پکن نیز مقابل "لوک" قرار گرفتم که در آن مقطع نیز با نتیجه 4 بر 3 شکست خوردم. احساس می‌کنم که خیلی بد شانس هستم. اگر این طور نبود در چند مسابقه حساس با چنین اختلاف امتیازی بازی را واگذار نمی‌کردم.

انتهای پیام/آ



:: برچسب‌ها: شهرستان ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، ناصر بورد عصر امروز در جلسه کارگروه کشاورزی این شهرستان، اظهار داشت: شهرستان ملارد دارای قابلیت‌های فراوانی در زمینه کشاورزی است و خوشبختانه توانسته با استفاده از این ظرفیت‌ها گامی مهم و اساسی را در جهت تولید محصولات سالم بردارد.



:: برچسب‌ها: فلوریدا ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt
مجلس نمایندگان افغانستان

مجلس نمایندگان از کرزی خواست به تصامیم آنها احترام بگذارد

مجلس نمایندگان افغانستان با تصمیم رئیس جمهور کرزی در مورد تعیینی بسم‌الله محمدی و عبدالرحیم وردک به عنوان سرپرست در وزارت‌های داخله (کشور) و دفاع، مخالفت کرده است.

آقای کرزی روز گذشته، پس از آنکه وزرای داخله و دفاع در جلسه استیضاح مجلس نمایندگان سلب اعتماد شدند، همین افراد را به عنوان سرپرست در وزارت هایشان تعیین کرد.

دفتر آقای کرزی گفته که سرپرستی این افراد بر وزارتهای داخله و دفاع موقتی و تا زمانی است که افراد جدید برای این وزارت‌خانه ها انتخاب شوند.

با این حال، شمار زیادی از نمایندگان مجلس، در جلسه روز دوشنبه، ۱۵ اسد / مرداد به این تصمیم اعتراض کردند و آن را در تضاد با قانون اساسی افغانستان و و تعهدات رئیس جمهور برای حمایت از قانو‌سالاری دانستند.

'تجدید نظر'

این نمایندگان همچنین تاکید کردند که براساس قانونی که آنها تصویب کرده بودند، رئیس جمهور نمی تواند فردی را که از سوی مجلس نمایندگان سلب اعتماد شود، به عنوان سرپرست در همان ارگان معرفی کند.

عبدالروف ابراهیمی، رئیس مجلس نمایندگان پس از شنیدن اظهارات نمایندگان معترض، از رئیس جمهور کرزی خواست که در مورد تصمیم خود تجدید نظر کند.

آقای ابراهیمی گفت که علاوه بر این، یک نامه رسمی در این مورد به ریاست جمهوری می فرستد و در آن، از رئیس جمهور می خواهد که به گفته او، به تصامیم مجلس نمایندگان احترام بگذارد.

سخنگویان ریاست جمهوری تا نشر این گزارش، در مورد این درخواست مجلس نمایندگان واکنشی نشان نداده اند.

وزرای داخله و دفاع افغانستان، دو روز پیش (شنبه، ۱۳ اسد / مرداد) به دلیل آنچه که ناتوانی در جلوگیری از حملات راکتی پاکستان و همچنین افزایش نا امنی ها خوانده شد، در مجلس نمایندگان استیضاح و سلب اعتماد شدند.

مجلس نمایندگان افغانستان از رئیس جمهور کرزی تقاضا کرده که بزودترین فرصت، نامزدهای جدید خود را برای این دو وزارت به مجلس نمایندگان معرفی کند.



:: برچسب‌ها: گل , شب , بارسلونا ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس "توانا" مجید خراسانی در نشست امضای تفاهم‌نامه همکاری آموزشی بین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و سازمان بسیج سازندگی، با اشاره به گذشت یک دهه از تشکیل نهاد بسیج سازندگی در کشور، اظهار داشت: هدف اصلی این سازمان آماده کردن جوانان برای حضور در سازندگی و آبادانی کشور به ویژه در مناطق محروم است.



:: برچسب‌ها: به من , ژاپن ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا»، کوروش پرند در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری آموزشی بین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و سازمان بسیج سازندگی با اشاره به لزوم برگزاری دوره‌های پروژه‌محور «مسئله‌محور» درسطوح مختلف اظهار داشت: در این نوع دوره‌ها آموزش براساس یک مسئله یا پروژه طراحی و اجرا می‌شود.



:: برچسب‌ها: خورشید ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش فارس به نقل از شبکه ، در یک عملیات انتحاری در پایتخت جمهوری خودمختار چچن، 4 نفر کشته و چندین تن نیز زخمی شدند. بنا بر اعلام مقامات پلیس چچن، همه کشته‌شدگان سرباز بوده‌اند.



:: برچسب‌ها: کلیسا , خانواده , بچه ها ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، 'حسین امیرعبداللهیان' روز دوشنبه در جمع سفرا و روسای نمایندگی های خارجی مقیم تهران افزود: از منظر جمهوری اسلامی ایران، رفع كامل خشونت ها و برگزاری گفت و گوهای فراگیر ملی ، راه حل كنترل بحران سوریه است و در این راستا، ایران این نشست مشورتی را برگزار می كند.

معاون وزیر امور خارجه تصریح كرد: دعوتنامه شركت در این نشست از طریق سفرا یا فرستادگان وی‍ژه برای مدعوین ارسال شده است و تاكنون بیش از 10 كشور در سطوح مختلف برای حضور در این نشست اعلام آمادگی كرده اند.

امیرعبداللهیان هدف از برگزاری نشست تهران را مشورت برای كمك به مردم سوریه، برون رفت از بحران كنونی و بازگشت ثبات و آرامش به این كشور و نیز حمایت از تمام تلاش های سازنده منطقه ای و بین المللی بیان كرد.

این مقام مسوول در وزارت امور خارجه اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای بحران سوریه بر راهكارها و اقدامات سیاسی و مسالمت آمیز برای حل این بحران تاكید داشته و تاكنون برای رفع كامل خشونت ها و ایجاد گفت و گوهای مشترك بین حاكمیت و مخالفان تلاش كرده و معتقد است تنها با اجرای گفت و گوهای جدی و فراگیر ملی با مشاركت احزاب سیاسی دارای پایگاه مردمی و نیز دولت سوریه می توان بحران این كشور را كنترل كرد.

معاون عربی و آفریقایی وزیر امور خارجه، پیش زمینه تحقق این امر را توقف خشونت ها و ایجاد آرامش و ثبات دانست.

وی با یادآوری حمایت تهران از طرح شش ماده ای كوفی عنان نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه به عنوان تنها راه حل و فصل سیاسی مناسب بحران سوریه، تاكید كرد: در نشست تهران، اهدافی چون رفع كامل خشونت ها، حمایت از مطالبات مشروع و مسالمت آمیز مردم سوریه و پشتیبانی از ادامه پیگیری طرح آقای عنان را دنبال می كنیم.

معاون وزیر امور خارجه با هشدار نسبت به تشدید افراط گرایی و نفوذ القاعده در سوریه اظهار داشت: برای ما جای سوال است كه با وجود القاعده و تشدید اقدامات تروریستی و خشونت آمیز در سوریه، آمریكا و سایر كشورها چگونه از انتقال سلاح های سنگین و نیمه سنگین حمایت می كنند؟

امیرعبداللهیان همچنین بر ضرورت توجه رسانه های گروهی به بیان حقایق صحنه تحولات سوریه و پرهیز از اشاعه اطلاع رسانی غیرواقعی تاكید كرد.

سیام**1572



:: برچسب‌ها: هالووین , خانواده ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اینترنتی بلومبرگ ، این برای نخستین بار در سه ماه اخیر است که قیمت مسکن در انگلیس با کاهش روبرو شده است .

بر این اساس میانگین قیمت مسکن در انگلیس طی ماه جولای بیش از 0.6 درصد کاهش داشته است . قیمت مسکن در انگلیس طی ماه ژوئن با رشد 0.8 درصدی روبرو شده بود .

ارزش مسکن در بازار انگلیس طی سه ماه دوم 2012 میلادی بدون تغییر نسبت به سه ماه نخست به طور متوسط به 161094 پوند معادل 251500 دلار رسیده است . این گزارش افزود ، کارشناسان اقتصادی بر این باورند که بخش مسکن انگلیس با فشارهای زیادی ناشی از رکود و بحران اقتصادی منطقه یورو و کاهش رشد اقتصادی انگلیس قرار گرفته است .

رشد اقتصادی انگلیس در سه ماه دوم 2012 میلادی با کاهش چشمگیر 0.7 درصدی روبرو شده است . بانک مرکزی انگلیس نیز در تازه ترین نشست خود تصمیم گرفت اجرای سیاستهای انبساطی پولی را طی ماههای آینده ادامه دهد .

قیمت مسکن در انگلیس نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز بیش از 1.3 درصد کاهش داشته است . موسسه تحقیقاتی هوم تراک نیز اعلام کرد افت شدید تقاضای مسکن موجب کاهش 0.1 درصدی قیمت مسکن در بازار انگلیس طی ماه جولای شده است . افت تقاضای مسکن در انگلیس طی شش ماه گذشته بی سابقه بوده است .



:: برچسب‌ها: هندوستان , دریا ,
:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته اول لیگ برتر فوتسال کشور تیم دبیری تبریز مهمان هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی بود که این بازی در پایان با نتیجه سه بر یک به سود دبیری به اتمام رسید.



:: برچسب‌ها: جشنواره , جزیره ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1391 | نظرات ()