نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش ایرنا بن برنانكی رئیس فدرال رزرو، بانك مركزی امریكا اعلام كرد این اقدام نمایندگان كنگره می تواند براستقلال سیاست های بانك مركزی تاثیر بگذارد.

برنانكی كه این سخنان را در برابر كمیته مالی مجلس نمایندگان ایراد كرد، اقدام سیاستمداران كنگره برای تصمیم گیری در سیاست های پولی امریكا را كابوس خواند.

رئیس فدرال رزرو افزود:' تجربه نشان داده تصمیمات مستقل اقتصادی بانك مركزی در بلند مدت تورم كمتر و نتایج اقتصادی بهتری نسبت به تصمیمات الوده به مطامع سیاسی داشته است.'

به گفته تحلیلگران سیاسی سخنان برنانكی اخرین شانس وی برای پاسخگوئی به ران پال نماینده تكزاس در مجلس نمایندگان است كه مدعی است تریلیاردها دلار اسكناس بدون پشتوانه منتشر شده است.

ران پال كه هنوزرسما دور رقابت های نامزدی ریاست جمهوری امریكا را ترك نكرده تصمیم دارد در دور بعدی انتخابات مجلس نمایندگان خود را بازنشسته كند.

مجلس نمایندگان امریكا كه تحت سلطه جمهوریخواهان است یكی از موانع عمده برنانكی بر تصویب لوایحی است كه ادعا می كند برای ایجاد اشتغال در امریكا به تصویب ان ها نیاز دارد.

یكی از این لوایح برای پاسخگوئی به بحران عمیق مالی خواستار كاهش سود دو تریلیارد وسیصد میلیارد دلار بدهی ها واوراق قرضه خزانه داری امریكاست.

برنانكی، رییس بانك مركزی آمریكا روز گذشته در برابر كمیسیون بانكی سنا ، رشد اقتصادی این كشور در فصل بهار را ضعیف ارزیابی كرد و چشم انداز بازار كار را تیره خواند.

رییس بانك مركزی امریكا، بحران بانكی در منطقه پولی یورو و وضعیت مالی آمریكا را دو تهدید مهم برای كشورش خواند و از نمایندگان خواست چاره ای برای بازسازی اقتصاد آمریكا بیابند.

ركود اقتصادی، بیكاری وتورم كم سابقه به ویژه افزایش چشمگیر بهای حامل های انرژی از مهمترین چالش های پیش روی دولتمردان آمریكایی است.

اروپام 1908



:: برچسب‌ها: تصویر ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش ایرنا، 'علی كریمی' پنجشنبه شب پس از دیدار مقابل صنعت نفت، گفت: پیروزی در اولین بازی لیگ برای ما بسیار مهم بود و خوشحالم كه این اتفاق رخ داد.

وی با تمجید از عملكرد هم تیمی های خود، ادامه داد: تمام تلاش خود را برای رسیدن به این مهم كردیم و نشان دادیم كه تیم بسیار خوبی هستیم و می توانیم امسال خیلی چیزها را ثابت كنیم.

كاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به وضعیت هوای آبادان، گفت: هوا امروز بسیار گرم و همین مساله باعث شده بود تا نتوانیم آنطور كه انتظار داشتیم در زمین مسابقه بازی كنیم.

وی تصریح كرد: هدف ما در لیگ جدید فقط قهرمانی است و با این سرمربی و بازیكنان می توانیم به هدف خود برسیم و هواداران را خوشحال كنیم.

وی در خصوص اهمیت سه امتیاز دیدار مقابل صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: خوشحالم این سه امتیاز مهم را بدست آوردیم و می دانم این سه امتیاز حساس در روزهای سخت لیگ به كمك ما می آید و می تواند سرنوشت ساز باشد.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران موفق شد در هفته نخست دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال كشور با نتیجه یك بر صفر از سد میزبان خود صنعت نفت آبادان بگذرد.

**7104**9118**1368**



:: برچسب‌ها: کریسمس , کنسرت ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

'محمد دشتگلی 'روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: بعد از افتتاح 'تماشاخانه سیار' در دی ماه سال گذشته با هدف فرهنگ سازی دیدن آثار نمایشی و قرار گرفتن محصولات این شاخه هنری در سبد فرهنگی خانواده ها جهت ارتقای سطح فرهنگ عمومی جامعه، اجرای نمایش های 'تماشاخانه سیار' در تهران آغاز شد و در همان گام های نخست خود با استقبال خوب مردم رو به رو شد.

وی ادامه داد: طرح راه اندازی 'تماشاخانه سیار' در جهت بردن نمایش به میان مردم به جای دعوت از آنها جهت حضور در تماشاخانه های پایتخت برای دیدن آثار تئاتری، بعد از انجام كارهای مطالعاتی و پژوهشی، با چشم انداز تحقق هر چه بیشتر شعار 'تئاتر برای همه' با طرح پیشنهادی آقای حمید شاه آبادی معاون امور هنری وزارت ارشاد و دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شكل اجرایی به خود گرفت.

مشاور معاون امور هنری وزیر ارشاد با بیان اینكه اجرای عمومی آثار تئاتری 'تماشاخانه سیار' در مناطق مختلف شهر تهران با استقبال مطلوبی از سوی مردم رو به رو شد و توانست تا حد بالایی آسیب تمركز سالن های نمایشی در مركز پایتخت را برای همشهریان تهرانی حل كند.

دشتگلی ادامه داد: هجمه فعالیت های معیشتی مرم در كلان شهر تهران، ترافیك و بعد مسافت مناطق شهرداری تهران تا چهارراه ولیعصر(عج) و حوالی مركز شهر كه اغلب تالارهای نمایشی در آنجا واقع شده اند از مهمترین دلایل راه اندازی طرح 'تماشاخانه سیار' به شمار می رفت.

این مقام مسوول در معاونت امور هنری وزارت ارشاد به اجراهای موفق كامیون 'تماشاخانه سیار' در مناطق مختلف پایتخت و جلب نظر مخاطبان در خلال ایام برگزاری جشنواره تئاتر فجر، تئاتر صاحبدلان و همچنین ایام نوروز اشاره كرد و گفت: تئاتر به عنوان هنری زنده و جریان ساز از تاثیرگذاری بالایی در فرهنگ سازی عمومی جامعه برخوردار است و اجرای عمومی و مستمر نمایش های 'تماشاخانه سیار' می تواند در ارتقا و توسعه جایگاه تئاتر در میان عموم مردم نقش بسزایی ایفا كند.

وی ادامه داد: در كنار موفقیت های اجرای این طرح در تهران و با دستور و پیگیری معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، تا پایان امسال چند دستگاه كامیون 'تماشاخانه سیار' تولید و تجهیز می شوند و به استان ها مختلف كشور ارسال خواهند شد.

سرپرست پیشین مركز هنرهای نمایشی گفت: در فاز دوم فعالیت های 'تماشاخانه سیار' در كنار افزایش تعداد خودروهای حمل كننده این تماشاخانه، بنا داریم تا اجرای آثار نمایشی موفق و مبتنی بر فرهنگ بومی، آیینی و مذهبی را در سراسر كشور توسعه دهیم.

وی ادامه داد: بر همین اساس مقرر شده كه تمامی آثار اجرا شده در این تماشاخانه از نمایشنامه های داخلی و برگرفته از فرهنگ و تمدن غنی ایرانی و اسلامی باشد تا در كنار تلاش برای توسعه هنر نمایش در سراسر كشور كه از اهداف مهم مدیریت مركز هنرهای نمایشی است، بتوانیم داشته ها آیینی و مذهبی خود را در قالب آثار نمایشی به مخاطبان سراسر كشور معرفی كنیم.

فراهنگ**9266



:: برچسب‌ها: زنده , سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش ایرنا، 'مجید نامجو' درسخنان پیش ازخطبه نماز جمعه این هفته تهران با تشریح آخرین وضعیت خدمات رسانی آب و برق در كشور افزود:هم اكنون ظرفیت تولید برق به بیش از 67 مگاوات رسیده كه رتبه نخست در منطقه و رتبه 15 در جهان را ایران به خود اختصاص داده است.

وی با تاكید براینكه با اكثر كشورهای همسایه تبادل الكتریكی داریم، اظهار داشت: در زمان حاضر به هشت كشور همسایه برق صادر می كنیم.

وزیر نیرو صادرات برق ایران در سال گذشته را بیش از 8.7 میلیارد كیلووات ساعت برشمرد و گفت: در سال جاری نیز تاكنون 50 درصد رشد داشتیم كه تا پایان امسال صادرات برق كشور از مرز 10 میلیارد كیلووات ساعت عبور خواهد كرد..

ادامه دارد

اقتصام**1574**1601



:: برچسب‌ها: اروپا ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش ایرنا، 'علی خیراللهی' روز جمعه درحاشیه برگزاری مرحله دوم لیگ استقامت سواركاری باشگاه های كشور در مجموعه تفریحی چادگان از توابع استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگاران، افزود: زیرساخت های خیلی خوبی در این مانژ وجود دارد و اگر بتوانیم با فدراسیون سواركاری توافق لازم برای تامین هزینه های تجهیز بیشتر این مكان را انجام دهیم، بطور قطع چادگان یكی از بهترین مانژهای سواركاری در سطح كشور را خواهد داشت.

وی با بیان اینكه درصدد هستیم مسابقات استقامت سواركاری بین المللی را در اصفهان برگزار كنیم، خاطرنشان كرد: اصفهان با وجود چنین مانژی می تواند میزبان اینگونه مسابقات باشد.

وی گفت: مسئولان فدراسیون سواركاری از امكانات میزبانی این مسابقات در اصفهان ابراز رضایت كرده و اظهارداشتند كه این مسابقات از سطح كیفی بالایی برگزار شده و هیچ مسابقه ای تاكنون در سطح كشور از چنین امكاناتی برخوردار نبوده است.

رییس هیات سواركاری استان اصفهان با اشاره به بكارگیری یك فروند چرخ بال برای امداد رسانی، اظهارداشت: حضور هلال احمر، اورژانس ، نیروی انتظامی و كادر پزشكی مجرب در این مسابقات موجب شد تا مسئولان فدراسیون حتی پیشنهاد برگزاری مسابقات بین المللی را به اصفهان بدهند.

وی با بیان اینكه درصدد میزبانی مرحله بعدی این مسابقات كه در شهریورماه سال جاری برگزاری می شود، هستیم اظهارداشت: مسئولان فدراسیون سواركاری مانژ برگزاری این مسابقات درچادگان را بسیار مناسب دانستند و آنها درنظر دارند تا مسابقات استقامت سواركاری در سال های آینده را در این مانژ برگزار كنند.

وی با بیان اینكه 83 راس اسب را برای حضور در این مسابقات پذیرش كردیم كه 59 راس آن در مسابقه استقامت سواركاری امروز شركت می كند، گفت: همه اسب ها ازسوی دامپزشكان مستقر در این محل مورد معاینه قرار گرفتند و ناظران فدراسیون هم بر حسن اجرای این مسابقه نظارت می كنند.

رییس هیات سواركاری استان اصفهان اظهارداشت: در پایان این مسابقه، اسب های شركت كننده تست دوپینگ می شوند.

وی همچنین به اهدای جایزه این مسابقه طبق آیین نامه فدراسیون اشاره كرد و افزود: به نفر اول 35 میلیون ریال، نفر دوم 20 میلیون ریال و نفر سوم 15 میلیون ریال پرداخت خواهد شد.

خیراللهی اظهارامیدواری كرد كه این مسابقه بدون حادثه پایان یابد.

وی یادآور شد: استانداری اصفهان، فرمانداری چادگان و سازمان عمران زاینده رود، هیات سواركاری این استان را در برگزاری این مسابقه یاری كردند.

به گزارش ایرنا، مرحله دوم لیگ استقامت سواركاری باشگاه های كشور با حضور 59 سواركار مرد و زن، روز جمعه در مانژ سواركاری مركز تفریحی' چادگان' اصفهان آغاز شد.

سواركاران در این دوره از مسابقات كه به مدت یك روز برگزار می شود، در مسافت های20، 40، 60 و 90 كیلومتر به رقابت می پردازند.

در بخش20 كیلومتر هشت نفر، در بخش40 كیلومتر هشت نفر، در بخش60 كیلومتر بزرگسالان و غیربزرگسالان10 نفر و در بخش80 كیلومتر بزرگسالان 35سواركار شركت دارند. اسب های شركت كننده هر20 كیلومتر توسط دامپزشكان، معاینه و آزمایش جسمانی می شوند.

شهرستان چادگان با 31 هزار و147 نفر جمعیت در یكصد كیلومتری غرب اصفهان واقع است.

پ/7132/1011**1601



:: برچسب‌ها: قدیمی ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا، جواد كاظمیان كه در ابتدا بازی عدد 3 كه تعداد گل های او به پرسپولیس در دیدار رفت فصل گذشته مقابل صنعت نفت آبادان بود را به هواداران نشان داد و همچنین پس از گل با خوشحالی خود باعث تحریك آنها شد مورد فحاشی هواداران آبادانی قرار گرفت .

در بین دو نیمه درگیری شدیدی میان هواداران و نیروی انتظامی به وجود آمد.

از ضلع غربی ورزشگاه آزادی در طول بازی لیزری بر روی چشمان شهاب گردان انداخته شد.

روح اله عرب كه بعد از یكسال مصدومیت در نیمه دوم برای صنعت نفت آبادان وارد زمین می شد به شدت از سوی هواداران این تیم تشویق شد

در پایان بازی با وحود شكست آبادانی ها هواداران صنعت نفت به دلیل عملكرد خوب تیم خود بازیكنان و كادرفنی را تشویق كردند.

**7104**9118**



:: برچسب‌ها: اقیانوس , دریا , وابسته به تکزاس ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

'سید عظیم حسینی' روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اعزامی ایرنا به شمال عراق افزود: دولت عراق و احزاب سیاسی این كشور در بین خود اختلافاتی دارند كه ما هیچگاه به آن دامن نخواهیم زد و آن را منطقی و معقول هم نمی دانیم.

وی به برخورد دوگانه برخی كشورها از جمله آمریكا و انگلیس با موضوع عراق اشاره كرد و گفت: علت این برخوردها این است كه این كشورها عراق یكپارچه را دوست ندارند و به دنبال تفرقه و جدایی در كشورهای اسلامی هستند و ما نباید در مسیر آنها گام برداریم.

وی تاكید كرد : جمهوری اسلامی ایران در چارچوب سیاست های اصولی و كلان خود به منطقه و اقلیم كردستان عراق هم در قالب كشور واحد عراق نگاه می كند.

وی در ادامه گفت: تنها در سال گذشته حدود 240 هزار ایرانی با اهداف و انگیزه های متفاوت وارد اقلیم كردستان عراق شده اند و در همین مدت 150 هزار كرد عراقی هم به كشورمان سفر كردند كه این افق روشنی برای گسترش همكاری ها ترسیم می كند.

سركنسول ایران در اربیل همچنین گفت: اكنون 18 كنسولگری در اربیل فعالیت دارند كه به جرات می توان گفت كه كل روادید صادر شده توسط آنها به اندازه روادید جمهوری اسلامی ایران نیست كه نشانه روابط عالی ایران با كردستان عراق است.

حسینی در خصوص لغو روادید برای كردهای عراقی گفت: شورای امنیت ملی لغو ویزای یك طرفه برای عراقی ها را تصویب كرده است، ولی به علت برخی مشكلات تاكنون عملیاتی نشده است.

وی، لغو رواید متقابل برای ساكنان كردستان عراق را در شرایط كنونی غیرعملی دانست و گفت: این با سیاست های كلان جمهوری اسلامی ایران سازگار نیست.

وی افزود: اكنون افراد ایرانی كه بر اساس لغو روادید اقلیم كردستان به این منطقه سفر می كنند كه در صورت خروج از كردستان و ورود به سایر مناطق عراق بازداشت شده و دچار مشكل می شوند و بخشی از وقت ما صرف آزاد كردن این افراد می شود.

جمهوری اسلامی ایران و عراق یكهزار و 400 كیلومتر مرز مشترك دارند كه 200 كیلومتر آن مربوط به استان سلیمانیه با استان های كرمانشاه و كردستان می باشد.

ایران در شهرهای اربیل و سلیمانیه با هدف گسترش همكاری سیاسی، فرهنگی و اقتصادی سركنسولگری دایر كرده است.

1139/567**1368**



:: برچسب‌ها: هالووین , قرمز , ماکرو ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، اوباما در این مقاله از كنگره آمریكا خواست تا در باره این تهدیدها دست به اقدام بزند.

اوباما در این مقاله می افزاید: تهدید سایبری نسبت به ملت ما ، یكی از جدی ترین چالش های اقتصادی و امنیت ملی است كه با آن روبرو هستیم.

به نوشته وی، دولت های خارجی، تشكل های جنایتكار و افراد، همه روزه در سامانه های مالی، انرژی و امنیت همگانی آمریكا ، كند وكاو می كنند.

روزنامه آمریكایی واشنگتن پست اخیرا فاش كرده بود اوباما كه ظاهرا به موضوع سایبر و حملات سایبری علاقه مند است ، دستور وی‍ژه ای را برای حملات سایبری علیه برخی كشورها صادر كرده است.

اوباما در ادامه مقاله خود با اشاره به رخدادی در سال گذشته كه در آن یك هكر تصاویری از سامانه های كنترل داخلی یك تاسیسات آب در تگزاس را به نمایش گذاشته بود، افزود: شركت های مجری خطوط لوله گاز طبیعی نیز هدف این حملات بوده اند.

به نوشته اوباما، افزایش حملات به سامانه های رایانه ای در صنایع هسته ای و شیمیایی، این نگرانی را بوجود آورده است كه دشمنان در جریان یك جنگ ، به ساختارهای حیاتی آمریكا حمله كنند.

رییس جمهوری آمریكا افزود: در یك جنگ در آینده، دشمن ناتوان از مقابله با برتری نظامی ما در جبهه نبرد، ممكن است در صدد بهره برداری از نقاط ضعف و آسیب پذیر رایانه ای ما در داخل كشور برآید.

به نوشته وی، خرابكاری در سامانه های حیاتی بانكی ممكن است موجب بحران مالی شود. نبود آب تصفیه شده یا بیمارستان های در حال كار می تواند در زمینه بهداشت و سلامت همگانی، وضعیت اضطراری ایجاد كند و همانطور كه در موارد گذشته قطع برق دیده ایم، این امر می تواند كسب وكار، فعالیت شهرها و تمامی مناطق را با وقفه روبرو نماید.

وی با درخواست از كنگره برای تصویب قانونی برای جلوگیری از چنین تهدیدهایی، بازگذاشتن راهی برای نفوذ دیجیتال دشمنان سایبری به درون این كشور، نهایت بی مسوولیتی توصیف كرد.

اوباما نوشت: به خاطر امنیت ملی و اقتصادی آمریكا، من از سنا می خواهم كه قانون امنیت سایبری 2012 را تصویب كند و از كنگره می خواهم قانون فراگیری را برای من ارسال كند، تا آن را اجرا كنم.

مترجمام**1486** 1575



:: برچسب‌ها: چشم انداز , لندن ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش ایرنا و به نقل از خبرگزاری 'اوستا'، بخش عمده این منابع صرف توسعه نیروگاه های برق آبی با هدف افزایش توان تولید برق، گسترش زیربناهای جاده ای و حمل و نقلی، تاسیسات و زیرساخت های آبیاری و تامین آب آشامیدنی سالم برای روستاها خواهد شد.

مبلغ سه میلیارد و یكصد میلیون دلار از این میزان تسهیلات، 296 میلیون دلار آن كمك های بلاعوض و 271 میلیون و یكصد هزار دلار دیگر از محل بودجه دولت برای اجرای این پروژه ها تامین خواهد شد.

معادل یك میلیارد و 400 میلیون دلار از این میزان در بخش افزایش تولید انرژی، حدود یك میلیارد و 900 میلیون دلار یا 49.1 درصد آن در بخش حمل و نقل و توسعه راهها و بالغ بر 257 میلیون دلار از این میزان نیز صرف ایجاد تاسیسات و زیرساخت ها و توسعه شبكه های آبیاری روستایی خواهد شد.

به هر حال كارشناسان بانك جهانی معتقدند با وجود تلاش تاجیكستان برای از بین بردن پیامدهای بحران مالی در2 سال اخیر، این كشور همچنان از كشورهای فقیر دنیا محسوب می شود.

فقدان سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی از دلایل ركود در اقتصاد تاجیكستان اعلام و تاكید شده برای افزایش سرمایه گذاری باید زمینه حضور بیشتر بخش خصوصی در فعالیت های اقتصادی این كشور فراهم شود.

بانك جهانی به عنوان یك نهاد مالی بین المللی، تحقق گسترش سرمایه‌گذاری در تاجیكستان را منوط به خصوصی كردن شركت‌های آلومینیوم و برق می‌داند.

به هر حال میزان سرمایه گذاری مستقیم خارجی در سال 2010 میلادی تنها 16 میلیون دلار بوده كه كمتر از كمك خیریه 400 میلیون دلاری در سال 2009 و دو میلیارد دلار ارز ارسال شده از سوی كارگران مهاجر در كشورهای دیگر به تاجیكستان در سال 2010 است.

تاجیكستان طرح های مربوط به انرژی، صنایع، كشاورزی، گردشگری و حمل و نقل را از جمله زمینه هایی اعلام كرده كه سرمایه گذاران خارجی و بخش خصوصی می توانند در آن بخش ها فعالیت كنند.

بنابر گزارش كمیته سرمایه گذاری و اموال دولتی تاجیكستان ،رقم سرمایه گذاری مستقیم خارجی در طول سال گذشته در این كشور، 760میلیون دلار بوده است.

آساق**ه.ص**1558 **1575



:: برچسب‌ها: جشن تولد ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

دولت بریتانیا برای جبران کاستی ها جی فور اس مجبور به خدمت گرفتن ۳۵۰۰ نیروی نظامی شد

احزاب مخالف از وزرای دولت بریتانیا خواسته اند تا به منظور پیش رفتن درست مراحل مسابقات المپیک ۲۰۱۲ لندن، با مشکلات امنیتی برخورد جدی به عمل آورند.

کمیته حسابرسی عمومی پارلمان بریتانیا گفته است که شرکت خصوصی G۴S که با دولت قراداد بسته بود امنیت بازی ها را تامین کند، نتوانست تعداد کافی نیرو استخدام کند و تعلیم دهد و به همین دلیل باید جریمه شود.

G۴S در ۲۰۱۰ با کمیته برگزار کننده المپیک لندن قرارداد بست تا ۲۰۰۰ نیرو ی لازم برای امنیت بازی ها را تامین کند.

در دسامبر ۲۰۱۱ از آنها خواسته شد تا ۸۰۰۰ نیروی بیشتر ( مجموعا ده هزار نیرو) استخدام کنند، اما بی بی سی طی هفته های اخیر مطلع شد که G۴S نمی تواند تضمین بدهد که تعداد کافی نیرو استخدام کند و آنها را آموزش بدهد.

دولت بریتانیا نیز در همین راستا مجبور به بکارگیری ۳۵۰۰ نیروی نظامی ارتش بریتانیا برای جبران کاستی های پرسنل امنیتی شرکت جی فور اس شده است.

انتشار استقرار نیروهای ارتش در هفته گذشته موجب انتقادهای فزاینده ای از سوی حزب کارگر، حزب مخالف دولت بریتانیا شد.

مارگارت هاج، رئیس کمیته حسابرسی عمومی گفت که کمبود ها "قابل پیش بینی" بودند.

روز سه شنبه ۱۷ ژوئیه، نیک باکلز مدیر عامل شرکت جی فور اس که برای جوابگویی در مقابل کمیته وزارت کشور پارلمان حضور یافت، پذیرفت که این ماجرا برای شرکت " بسیار تحقیر آمیز" بوده است.

جی فور اس ممکن است مجبور شود تا به دلیل کمبودها، مبلغ ۵۰ میلیون پوند از قرارداد ۲۸۰ میلیون پوندی را به دولت بریتانیا پس دهد.

با این حال دولت می گوید که راه برای برگزاری بازی ها به بهترین وجه هموار است.

اد میلیبند، رهبر حزب کارگر از دولت خواسته است تا با در نظر گرفتن " این شکست مفتضحانه" واگذاری خدمات پلیس به شرکت های خصوصی را متوقف کنند.

وی همچنین درخواست کرده است تا قبل از آنکه قراردادهای بیشتری به جی فور اس واگذار شود، توانایی این شرکت در "انجام تعهدات برابر مفاد قرارداد" با دقت بررسی شود.



:: برچسب‌ها: برلین , مرخصی ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش خبرنگار ایرنا مستقر در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن، آیت الله مقتدایی شامگاه پنج شنبه در افتتاحیه بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه قرآن افزود: قبل از این برنامه های منسجم قرآنی در كشور كم بود ولی اكنون در حوزه های علمیه سراسر كشور، در دانشگاه ها، در آموزش و پرورش، در مساجد و حتی در منازل جلسات و درس های قرآنی دایر است.

نایب رییس شورای عالی حوزه های علمیه با بیان این كه نظام جمهوری اسلامی به سمتی می رود كه قرآن از مهجوریت دربیاید، گفت: چند سال پیش قرآن در ایران مهجور بود اما با تاكیدات مقام معظم رهبری و فعالیت حوزهای علمیه، برنامه ها و فعالیت های قرآنی در كشور سمت و سوی مناسبی به خود گرفت و حفظ قرآن، تفسیر قرآن و مفاهیم قران مطالبی است كه به طور فراوان می توان در جامعه مشاهده كرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: برپایی نمایشگاه های قرآن در جامعه تاثیر خوبی دارد كه سال به سال به لطف خداوند نقش بیشتری پیدا می كند.

آیت الله مقتدایی با بیان این كه شأن حوزه با بقیه بخش های نمایشگاه قرآن باید تفاوت داشته باشد گفت: حوزه باید روی محتوا كار كند؛ همان چیزی كه در بیان قرآنی به عنوان هدف غایی نزول قرآن نامیده شده است.

نایب رییس شورای عالی حوزه های علمیه افزود: حفظ و قرائت قرآن خوب است و حتی در روایتی از رسول اكرم (ص) آمده است، اشراف امت من حافظان قرآن هستند. حتی در روایات تعیین شده است كه هر فرد در روز چقدر قرآن بخواند، اما عمده تدبر و تفكر در قرآن است.

وی با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) در زمینه تدبر در قرآن گفت: از امام صادق درباره این آیه كه می فرماید: 'یتلونه حق تلاوته' سوال شد كه حق تلاوت چیست؟ امام صادق فرمود: این است كه قرآن را با مكث و دقت بخوانند و در عمق آیات آن تفكر و تعقل كنند و به احكام آن عمل كنند و به وعده های آن امیدوار شوند و از عذابش بترسند و قصه های آن را تجسم كنند و از اوامرش پیروی كنند و از نواهی اش اجتناب كنند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: امام صادق (ع) افزودند كه به خدا قسم حق تلاوت قرآن حفظ آیات آن و تلاوت سور آن نیست بلكه حق تلاوت قرآن تدبر در آیات است. به همین دلیل مسئولین بخش حوزوی باید روی این مسئله كار كنند و به غرفه داران تذكر دهند كه در محصولات و جلسات خود روی این موضوع متمركز شوند.

تهرام/1058/9977/1275



:: برچسب‌ها: دوستان ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

سردار سرتیب 'اسماعیل احمدی مقدم' روز پنجشنبه در جمع پرسنل نیروی انتظامی و مرزبانان در خزرشهر فریدون كناربیان كرد: خدمت به مردم، شالوده فعالیت نیروی انتظامی و مرزبانان است .

وی اضافه كرد: تامین امنیت اجتماعی یكی از مهمترین نیازهای مردم است كه باید به آن توجه شود.

احمدی مقدم به ماه مبارك رمضان اشاره كرد و ادامه داد: خودسازی و عبادت فردی باید زمینه ساز خدمت به انسان و اجتماع باشد و خدمت به مردم بالاترین عبادت است.

وی اظهارداشت: مرزبانی مازندران نوپا است اما با همه محرومیت از لحاظ ، زیرساختار ها و امكانات لازم توانسته خدمات شایسته ای به مردم مازندران و نیز با توجه به مسافرپذیر بودن این استان ارائه دهد.

'احمدی مقدم' گفت: امیدواریم تامین امكانات و ارائه برنامه های نیروی انتظامی در مرزبانی این استان در سایه همدلی ستاد نیروهای مسلح، مصوبات مجلس شورای اسلامی، دولت و نیز حمایت های مردم و مقامات مازندران محقق گردد.ك/2

7328/402



:: برچسب‌ها: مکزیک ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دولت، هیات وزیران بنا به پیشنهاد معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری و به استناد ماده(22) قانون مدیریت خدمات كشوری (مصوب 1386) اصلاح ماده(9) آیین نامه اجرایي ماده(22) قانون مدیریت خدمات كشوري را تصویب كرد.

بر این اساس، دستگاه های اجرایی می توانند برای انتخاب موسسه مجری، از ظرفیت شركت های تعاونی كاركنان خارج شده از دولت به روش ترك مناقصه، با رعایت ماده(17) قانون مدیریت خدمات كشوری و مواد (27) و (28) قانون برگزاری مناقصات-مصوب 1383- استفاده كنند.

این مصوبه را 'محمدرضا رحیمی' معاون اول رییس جمهوری برای اجرا ابلاغ كرده است.

اقتصام ** 1574**1572



:: برچسب‌ها: تایلند , واشنگتن , فرانسه ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

در آمد کافه‌ی 'تاج بیگم' برای تامین مالی یک مرکز بازپروری معتادان در کابل هزینه می‌شود

وقتی وارد کافه‌ی 'تاج بیگم' در غرب کابل شوید، اگر اهل هنر و فرهنگ باشید، حتما یکی را می‌شناسید و هم‌صحبتی یا هم‌دلی در این مکان می‌یابید.

لیلا حیدری شاعر و فیلم‌ساز این کافه را برای نجات معتادان ساخته است.

او از درآمد آن برای تامین هزینه‌های مالی یک اردوگاه مداوای معتادان استفاده می‌کند.

در گوشه‌ای از این کافه گاهی بحث روی شعر و ادبیات، سینما و هنر چنان داغ است که کسی متوجه سرد شدن چای و قهوه‌ نمی‌شود.

لیلا در کنار این که در پیاله‌ها/فنجان‌ها چای می‌ریزد، خود در بحث‌ها نیز سهیم می‌شود.

گاهی هم، حسن آذرمهر، یکی از شاعران جوان افغانستان را می‌بینید که طنین گیتارش فضا را فرا گرفته است.
آشپزان و کارکنان این کافه هم کسانی اند که روزگاری معتاد بودند و در اردوگاه لیلا مداوا شده اند.

لیلا، حدود ده ماه می شود "اردوگاه مادر" را ساخته است.

لیلا، ده ماه پیش، پس از بازگشت از ایران یک مرکز بازپروری برای معتادان را در کابل تاسیس کرد

این اردوگاه از آغاز فعالیتش تا هنوز بیش از ۳۰۰ معتاد را به زندگی عادی برگردانده است.

از مدیریت مدرسه تا زندان اوین

لیلا، مثل بسیاری از افغان‌های مهاجر متولد ایران است. او یازده سال پیش در شهر قم ایران، از پولی خیاطی، یک مکتب/مدرسه‌ خودگردان را برای افغان‌هایی تاسیس کرد که در آن زمان اجازه‌ آموزش در مکتب‌های ایرانی نداشتند.

او می‌گوید به خاطر فعالیت‌هایش در دفاع از حقوق افغان‌ها و دیگر فعالیت‌های مدنی، یک ماه را در زندان اوین ایران و چهل روز را هم در 'انفرادی' سپری کرده است.

پس از مدتی، لیلا، عضو غیررسمی سینماگران جوان ایران شد و کارگردانی را فراگرفت.

از فیلم‌سازی تا مدیریت کافه

لیلا، حالا یک سال می شود که به وطنش (افغانستان) آمده است و دیگر قصد برگشتن به ایران را ندارد.

او می‌گوید وقتی شور و شوق باسوادان و بی‌سوادان در افغانستان را به تماشای سریال‌ها دید، فکر کرد، فیلم‌سازی بهترین راه خدمت و آگاهی رسانی به این مردم باشد.

'تصور' نخستین فیلمی ساخته‌ او بود که برنده‌ی جایزه اول کارگردانی و بازیگری یک جشنواره‌ فیلم در افغانستان شد.

این جشنواره از سوی یک شبکه خصوصی(تلویزیون طلوع) در افغانستان راه اندازی شده بود.

حالا حدود سه ماه می‌شود، کافه "تاج بیگم" را ساخته است.

حسین، پس از ده سال، حالا نه ماه می‌شود که در اردوگاه لیلا ترک اعتیاد کرده و به زندگی عادی اش برگشته است. او حالا مشغول آشپزی در 'تاج بیگم' است.

بیشتر کافه‌ها در افغانستان، فضای مردانه دارد و حتا در موارد زیادی نمی‌توانید هیچ زنی را در کافه‌یی یا رستورانی سراغ بگیرید؛ چه رسد به این که زنی مدیریت یک کافه‌ را به عهده داشته باشد.

لیلا، اما این ریسک را پذیرفته است، او ظرفیت تحمل نگاه‌های سوال‌برانگیر و سنتی افغانستان را در خود پرورش داده و توانسته است که این نگاه‌ها و پرسش‌ها و تهدیدها را نادیده بگیرد و به مبارزه اش ادامه دهد.

او می‌گوید: "من هر روز (از خانه) با این فرض بیرون می‌شوم، که احتمال دارد همین روز مرا بزنند. اما امیدوارم که سطح فرهنگی مردم به حدی بالا برود تا بتوانند درک کنند که هر زنی که بخواهد کار فرهنگی کند حمایت شود نه تهدید."

اردوگاه لیلا تا هنوز هیچ کمکی مادی و معنوی از سوی دولت و یا نهادهای غیر دولتی دریافت نکرده است

بانو فروتن، یکی از مشتریان "تاج بیگم" می‌گوید: " این‌جا اگر چه محوطه‌اش کوچک است، اما دلی بزرگ دارد."

لیلا در تلاش است تا کافه‌اش را بزرگ‌تر کند و فرهنگیان هم، به او وعده داده اند که در سر و سامان دادن مکان نو "تاج بیگم" هر کدام سهمی بگیرند.



:: برچسب‌ها: گل ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش ایرنا، شبكه تلویزیونی فرانس 24 روز پنجشنبه اعلام كرد، روسیه و چین برای سومین بار در 9 ماه گذشته قطعنامه آمریكا و كشورهای اروپایی علیه بشار اسد رئیس جمهور سوریه را وتو كردند.

این اقدام روسیه و چین از نگاه كارشناسان و تحلیلگران سیاسی اتفاقی غیر منتظره نیست چرا كه بسیاری از آنها پیشتر این واكنش مسكو و پكن را پیش بینی كرده بودند.

در پی شكست آمریكا و كشورهای اروپایی در متقاعد كردن مسكو و پكن به پیروی از قطعنامه تحریمی ضد سوری، برخی منابع دیپلماتیك در بروكسل امروز از تحریم های یكطرفه جدید اتحادیه اروپا علیه دمشق خبر دادند.

این منابع افزودند: اروپا در نظر دارد دامنه تحریم های خود علیه رژیم سوریه را گسترده تر كند. صدور مجوز برای بازرسی كشتی ها و هواپیمایی كه احتمال داده می شود تحریم های اروپایی علیه سوریه را نقض كنند، یكی از تدابیر جدید بروكسل برای در تنگنا قرار دادن بیشتر بشار اسد است.

رای گیری درباره قطعنامه ضد سوری آمریكا و كشورهای اروپایی قرار بود روز گذشته (چهارشنبه) برگزار شود اما عنان با هدف گفتگو و مذاكره با مقامات روسی، پیشنهاد درخواست تعویق 24 ساعته این رای گیری را ارائه داد كه مورد موافقت اعضای شورای امنیت قرار گرفت.

رای گیری درمورد این قطعنامه امروز برگزار و در نهایت با وتوی چین و روسیه مواجه شد.

مترجمام**9041**1565



:: برچسب‌ها: اقیانوس , آلمان ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

سرهنگ 'جعفر محمدنژاد ' شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود : مسافران با قدری كندی در حال عبور از این قطعات جاده های هراز و كندوان هستند و با قدری تاخیر با مقاصد خود خواهند رسید .

وی، وضعیت حال حاضر حجم ترافیكی در جاده فیروزكوه را به صورت عادی و روان اعلام كرد و اظهار داشت : هم اكنون تردد در جاده فیروزكوه بصورت عادی و روان جریان دارد و گردشگران با آرامش درحال عبور از این محورهای مواصلاتی هستند .

محمدنژاد با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیكی در راه های اصلی استان ، اظهار داشت : این محدویت ها به منظور تردد آسان و با آرامش خاطر مسافران در این محورهای مواصلاتی برقرار شده است .

رئیس پلیس راه مازندران از آمادگی پلیس راه این استان برای ارائه خدمات خبر داد و گفت : نیروهای پلیس استان در جاده های استان مستقر هستند تاخدمات لازم رابه مسافران و گردشگران ارائه كنند .

وی به رانندگان توصیه كرد قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را به طور كامل رعایت كنند و از گرفتن سبقت و سرعت غیر مجاز به شدن پرهیز كنند تا در این مناطق ، شاهد حوادث ناگوار نباشیم . ك/3

519/402



:: برچسب‌ها: نیویورک , توکیو ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، سردار احمدرضا رادان روز پنجشنبه در حاشیه نشست روسای پلیس 'فتا' در گفت و گو با خبرنگاران افزود: كشف 60 درصدری جرایم سایبری و مجازی انقلابی در این زمینه محسوب می شود اما نیروی انتظامی تاكید دارد كه این میزان به 80 درصد برسد كه اگر این مهم تحقق یابد زمینه جرم در فضای مجازی بسیار سخت خواهد شد.

وی با بیان آنكه در زمان فتنه سال 1388 تاكید كردیم كه دشمن از تحمیل جنگ نرم پشیمان خواهد شد گفت: امروز افسران پلیس فتا در جنگ نرم مانند افسران جنگ سرد پیشرفت كرده و مهارت های مورد نیاز را به دست آورده اند. پلیس فتا كاملا به فضای مجازی مسلط شده و قدرت مقابله با هر نوع تهدیدی در این فضا را دارد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی به افزایش وقوع جرایم مجازی اشاره كرد و گفت: فضای مجازی و سایبری از جمله فضاهایی است كه همیشه می تواند تنوع جرم داشته باشد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در ادامه با بیان اینكه در حال حاضر 10 استان كشور به آزمایشگاه شناسایی ادله دیجیتالی جرم مجهز شده‌اند، گفت: در سال جاری مابقی استان‌ها نیز به این آزمایشگاه‌ها مجهز خواهند شد.

این مقام انتظامی با بیان اینكه آزمایشگاه‌ها در بازیافت اطلاعات جرم و همچنین كشفیات، قابلیت بی‌نظیری دارند، اعلام كرد: تاسیس آزمایشگاه پرتابل فتا تا پایان سال جاری در دستور كار ماموران پلیس قرار دارد.

وی همچنین به تسلط كامل سایر دستگاه‌های مرتبط بر فضای سایبری اشاره كرد و گفت : در حوزه جرایم سایبری با تمام قدرت به پیش‌بینی جرایم، مقابله و تحمیل ایده و نظر اقدام می‌كنیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی به تعامل پلیس فتا با دیگر سازمان ها و نهادها اشاره كرد و گفت: بسیاری از نهادها و سازمان ها از جمله صداو سیما، بانك ها، وزارت نفت و .. از توانایی پلیس فتا برای مبارزه با جرایم فضای مجازی خود استفاده می كنند.

سردار رادان در ادامه در پاسخ به سوال یكی از خبرنگاران در باره نواقص موجود در گشت امنیت اخلاقی كه فرمانده ناجا به آن اشاره كرده است، گفت: ما در چرایی اجرای این طرح مشكلی نداریم، اما در چگونگی اجرای آن تفاوت وجود دارد. اما در مجموع عدد اشكلات وارده به ماموریت ها نسبت به میزان ماموریت‌ها، بسیار كم است.

اجتمام**9266**1379 1418



:: برچسب‌ها: عشق ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش ایرنا، ابراهیم‌زاده پنجشنبه شب در پایان بازی مقابل راه آهن شهرری، گفت: شناخت تیم ها در بازی نخست از هم كم است و همین مساله باعث شد با احتیاط بازی كنیم.

وی ادامه داد: اگر كمی در طول بازی با دقت تر بازی می كردیم می توانستیم برنده این دیدار باشیم اما این اتفاق رخ نداد و نتیجه مساوی شد.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران، گفت: متاسفانه نور ورزشگاه بسیار بود و باید تقویت شود زیرا هر دو دروازه بان دچار مشكل شده بودند.

وی تصریح كرد: تیم ما در ابتدا بازی به دلیل عدم شناخت كافی از تیم حریف كمی با احتیاط كار كرد، اما رفته رفته توانستیم بازی بهتری از خود به نمایش بگذاریم و گل تساوی را به ثمر برسانیم.

وی در خصوص اینكه آیا دروازه بان نفت باید اخراج می شده یا خیر، اظهار داشت: داور تصمیم گیرنده زمین مسابقه است و فكر می كنم شاید كارشناسنان بتواند در این خصوص بهتر اظهار نظر كنند.

تیم های فوتبال نفت تهران و راه آهن شهرری در چارچوب هفته نخست لیگ برتر در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف هم رفتند كه دو تیم در پایان به نتیجه تساوی یك بر یك رضایت دادند.

**9118**1368**



:: برچسب‌ها: سگ , برف , گربه ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، كتاب «آداب روزه‌داری – احوال روزه‌داران» برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی گزیده‌ای از مجموعه توصیه‌ها، نصایح، تحلیل‌ها و مواعظی است كه در ماه‌های رمضان 22 سال گذشته ـ از سال 1369 تا 1390 ـ در بیانات معظم له ارایه شده است.

در مقدمه این كتاب آمده است: «در انتخاب مطالب این كتاب دو ویژگی مورد توجّه قرار گرفته است: نخست؛ موضوع بیانات ماه مبارك رمضان، معارف دینی مربوط به روزه‌داری، آداب دعا، تكالیف مؤمنان در این ماه از نظر فردی، اجتماعی و سیاسی و نظایر آن باشد. دوم؛ صرفاً در محدوده‌ی زمانی از حلول ماه مبارك رمضان تا پایان روز عید سعید فطر هر سال بیان شده باشد.»

تدوین‌كننده كتاب در بخش دیگری از مقدمه نوشته‌ است: از مطالعه مطالب این كتاب و توجه به تاریخ و مخاطبان هر مطلب نكات مهمی از سیره‌ی رفتاری معظّمٌ‌له در ماه مبارك رمضان به دست می‌آید از جمله، 'توجّه به برپایی مجالس تلاوت قرآن كریم، محور قرار گرفتن مباحث مربوط به خودسازی ایمانی و اخلاقی، میزبانی اقشار مختلف همچون اساتید، دانشجویان و... و به سخنان و نظرات آنان گوش فرادادن و با آن‌ها به گفتگو نشستن، حضور در جمع روزه‌داران نمازگزار ماه رمضان و اقامه‌ی نماز جمعه به امامت معظّمٌ‌له، توجّه دادن به اهمیّت شب‌های قدر و ایّام شهادت امیرالمؤمنین علی علیه‌السّلام، تبیین وضع جهان اسلام تأكید بر راهپیمایی هرچه عظیم‌تر روز جهانی قدس.'

كتاب آداب روزه‌داری احوال روزه‌داران توسط موسسه انقلاب اسلامی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی روانه كتاب‌فروشی‌ها شده است.

علاقه‌مندان برای تهیه این كتاب می‌توانند با شماره تلفن‌های 66483975- 66410649 تماس گرفته و یا به نشانی پست الكترونیك book@khamenei.ir مكاتبه كنند.

سیام*2023**



:: برچسب‌ها: روز تعطیل , دریاچه , آسمان ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

مانوئل ژوزه پنجشنبه شب پس از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان، گفت: بازی بسیار خوبی بود و باید به تیم صنعت نفت آبادان تبریك بگویم زیرا عملكرد آنها بسیار عالی بود.

وی ادامه داد: از كاستا سرمربی صنعت نفت شناخت خوبی داشتم و به خوبی شیوه های بازی او را می شناختم كه این مساله نیز در پیروزی ما نقش داشت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران، گفت: وضعیت هوا در این بازی نامطلوب و این مساله كاملا به سود صنعت نفت آبادان بود.

وی تصریح كرد: تیم ما بر خلاف صنعت نفت آبادان در این بازی بهتر از موقعیت های خود سود برد و قانون فوتبال این است كه تیمی كه گل نزند، گل خواهد خورد.

وی اظهار داشت: تیم ما تنها به 40 درصد از آمادگی خود رسیده و اطمینان دارم در آینده نزدیك شرایط بهتری خواهیم داشت. در این دیدار مهم سه امتیاز بود كه خوشبختانه توانستیم آن را به حساب خود واریز كنیم.

ژوزه در خصوص نیمكت نشینی بازیكنان مطرح پرسپولیس در این دیدار، گفت: با توجه به شرایط هوا مجبور بودیم از بازیكنان فیزیكی خود استفاده كنیم كه به همین دلیل بعضی از بازیكنان روی نیمكت قرار گرفتند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد هزینه های زیاد این تیم در فصل نقل و انتقالات، خاطرنشان كرد: تیم های بزرگ نیاز به هزینه های بزرگ دارند و پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است و باید این چنین خرج كند.

وی در پایان از خبرنگاران آبادانی به خاطر عدم حضور در كنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار عذرخواهی كرد.

مانوئل ژوزه امروز با وجود نداشتن قرارداد با پرسپولیس بر روی نیمكت این تیم نشست.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران موفق شد با سرمربی جدید خود در هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران با تك گل 'جواد كاظمیان' در آبادان از سد صنعت نفت بگذرد.

ورزشی**7104 **9118**1368**



:: برچسب‌ها: دختر , فرانسه ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش ایرنا ، وزارت دفاع تركیه با انتشار اطلاعیه ای اعلام كرد كه چهار فروند دیگر از این هواپیما را بزودی تحویل خواهد گرفت.

در این اطلاعیه آمده است كه پروازهای آزمایشی هواپیمای ' كینگ ایر 350 ' در تركیه انجام شده است و نتایج آن مثبت ارزیابی شده است.

نخستین هواپیمای شناسایی كینگ ایر 350 آمریكا در پایگاه هوایی باتمان تركیه مستقر شده است.

رسانه های خبری تركیه پیش از این اعلام كرده بودندكه تركیه از این هواپیماها برای شناسایی نیروهای حزب غیر قانونی كارگران كرد تركیه 'پ.ك.ك' كه از شمال عراق برای انجام عملیات خرابكارانه وارد تركیه می شوند استفاده خواهد كرد.

خاورم ** 230



:: برچسب‌ها: غروب ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش ایرنا از بیروت، 'سید حسن نصرالله' طی مراسمی كه هم اكنون چهارشنبه شب در 'ملعب الرایه' ضاحیه جنوبی شهر بیروت به مناسبت سالروز پیروزی مقاومت اسلامی در جنگ 33 روزه سال 2006 در حال برگزاری است و در آن هزاران تن از مردم لبنان، شخصیت های سیاسی بارز داخلی و بین المللی از جمله نمایندگان روسای جمهور، مجلس و نخست وزیر لبنان و 'غضنفر ركن آبادی' سفیر كشورمان در این كشور حضور دارند، سخن می گوید.

سیدحسن نصرالله با اشاره به اینكه ما در هر جنگی برای اسراییل صحنه های غیرمنتظرانه ای آماده كردیم، افزود: ما از شما و از ملت های منطقه می خواهیم به قدرت مقاومت و هوشیاری آن ایمان داشته باشند.

دبیركل حزب الله ادامه داد: ما دارای عقل ها، قلب ها، عزیمت ها، اراده ها و قدرت كافی برای طراحی و برنامه ریزی جنگ هستیم و در پایان راه نیز پیروز خواهیم شد.

نصرالله تأكید كرد: مهم ترین پیام ما در جنگ سه وسی روزه علیه لبنان و نیز بعد از جنگ 22 روزه غزه به دشمن آن بود كه توانستیم بر دشمن پیروز شویم و شكست نخوریم.

وی افزود: اگر مقاومت شكست می خورد، جنگ به سوی كشور سوریه به این بهانه كه این كشور به مقاومت كمك می كند، ادامه می یافت.

سید حسن نصرالله با اشاره به توطئه دشمنان علیه كشورهای منطقه گفت: بعد از پایان مرحله جنگ سی و سه روزه علیه لبنان، مرحله دیگری در منطقه شروع شد و آن مرحله سرنگونی نظام اسد و نابودی سوریه با هدف سرسپردگی آن به طرح های آمریكایی و اسراییلی بود.

دبیركل حزب الله اظهار كرد: اسراییل برای پایان دادن جنگ 33 روزه مجبور شد از همه شرط های خود كوتاه بیاید و قطعنامه 1701 شورا امنیت را بپذیرد.

سید نصرالله گفت: اگر در لبنان پشتیبانی سیاسی و ملی وجود داشت و خنجر برخی جریان ها بجای اینكه در پشت ما فرود آید، در غلاف خود باقی می ماند، ممكن بود در روزهای آخر رایزنی های سیاسی هم، موفقیت هایی حاصل شود.

وی افزود: در جریان جنگ 33 روزه برای آنها مشكلی به نام حزب الله به وجود آمد و آنها به این نتیجه رسیدند كه حمله هوایی كارساز نبوده و عملیات های زمینی نیز یك ماجراجویی بزرگ و بسیار خطرناك است.

دبیركل حزب الله گفت: اولمرت چند روز بعد گفته بود كه هرگونه عملیات زمینی كه بیش از سه كیلومتر باشد حماقت است.

وی اظهار داشت: رییس جمهور آنها هم در تحقیقات كمیته 'وینوگراد' گفته بود كه در این جنگ هواپیماهای اف 16 كه قیمت آنها صدمیلیون دلار است باید به دنبال نوجوانان 16 ساله ای می رفت كه نهایتا موشك های ضد هوایی به همراه خود داشتند.

سید نصرالله گفت: این مسئله كه نوجوانی كه نه تنها 33 روز بلكه 33 سال در جنوب لبنان می ماند؛ بدون اینكه اف 16 شكستش دهد، نشان دهنده استراتژی دفاعی صحیح است.

ادامه دارد.....

1592

خاورم**2024**1030



:: برچسب‌ها: نور , خیابان , اقیانوس ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

آقای منصور از ایران خواست از مداخله در امور داخلی یمن خودداری کند

به دنبال ادعای یک مقام رسمی یمن مبنی بر کشف یک شبکه جاسوسی مرتبط با ایران، رئیس‌جمهور این کشور از ایران خواسته است تا از مداخله در امور داخلی یمن خودداری کند.

به گزارش رسانه‌ها، یکی از مقامات امنیتی یمن از بازداشت یک افسر سپاه پاسداران ایران خبر داده و مدعی شده که او اداره یک شبکه جاسوسی در یمن را به عهده داشته است.

گزارش شده است که چندین عضو دیگر این شبکه نیز بازداشت شده‌اند.

خبرگزاری رسمی یمن (سبا) گزارش داده است که این شبکه جاسوسی افزون بر یمن در منطقه شاخ آفریقا نیز فعالیت می‌کرده و در شهر صنعا نیز دست به عملیات زده است.

یک مقام امنیتی یمن گفت که رهبر این شبکه با اوراق هویت جعلی وارد یمن شده بود، ولی تحقیقات نشان داده است که او یک افسر سپاه پاسداران ایران بوده است.

در واکنشی که به نظر می‌رسد با انتشار این گزارش در ارتباط باشد، عبدربه منصور هادی، رئیس‌جمهور یمن، امروز چهارشنبه، ۱۸ ژوئیه، از ایران خواست تا در امور داخلی یمن دخالت نکند.

به گزارش خبرگزاری رسمی یمن، آقای هادی خطاب به مقامات ایران گفت: "بگذارید یمن خود نگران امور خودش باشد."

او گفت: امیدواریم که برادرانمان در ایران در امور داخلی یمن دخالت نکنند و موقعیت حساس یمن را در نظر داشته باشند.

آقای هادی جانشین علی عبدالله صالح، رئیس جمهور پیشین یمن شده است. آقای صالح برای نزدیک به ۳۳ سال اداره امور یمن را در دست داشت، ولی با شدت گرفتن اعتراضات ضددولتی، در نهایت ناگزیر به کناره‌گیری از قدرت شد.



:: برچسب‌ها: خام , غروب , آب ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

ه گزارش ایرنا از بیروت، سید حسن نصرالله با اشاره به اینكه 'سوریه اینك یك مشكل واقعی و حقیقی برای آمریكایی ها و اسراییل ها است زیرا یك قدرت نظامی به شمار می رود كه می تواند تهدیدی برای صهیونیستها باشد'، گفت: سوریه گذرگاهی برای مقاومت و پل ارتباطی میان ایران و مقاومت است و اجازه بدهید بیشتر از این بگویم و آن اینكه سوریه سند و حامی اصلی مقاومت در سطح نظامی ویژه است.

دبیركل حزب الله لبنان ادامه داد: بیشتر موشك هایی كه علیه مناطق 'حیفا' و وسط اسراییل در جنگ 33 روزه پرتاب شد، موشك های ساخت سوریه بودند و دمشق آنها را به مقاومت داده بود.

سیدحسن نصرالله تأكید كرد: سوریه حامی اصلی مقاومت است و به مقاومت در جنگ 33 روزه اسلحه داد تا بتواند در این جنگ پایدار بماند و مهم ترین اسلحه هایی كه مقاومت در جنگ از آنها استفاده كرد، از سوریه گرفته بود.

وی با اشاره به هراس اسراییل از غزه گفت: فكر می كنید كه آیا موشك هایی كه از غزه بر سر اسراییل پرتاب می شود، از سوی عربستان یا از سوی مصر است؟ یا آیا این موشك ها از سوی نظام های عربی منطقه است؛ نه این گونه نیست بلكه این موشك ها از طریق سوریه به غزه رسیده است.

سید حسن نصرالله گفت: مسئولان سوریه همواره در راستای تقویت مقاومت در لبنان و فلسطین، خود را به خطر انداخته و جانفشانی كرده و زمانی كه كشورهای عربی از ورود كمك غذایی و جمع آوری كمك های مالی برای غزه جلوگیری می كرند، دمشق سلاح و غذا به غزه می فرستاد و برای این امر خطرات زیادی را می پذیرفت.

وی افزود: این سوریه بشار اسد است، سوریه سرداران شهید 'آصف شوكت'، 'داود راجحه' و 'حسین تركمانی' است. (وزیر دفاع و مسئولان عالی رتبه نظامی كه امروز طی انفجاری در دمشق شهید شدند.)

دبیركل حزب الله گفت: طرح غرب این است كه اسراییل ژاندارم منطقه باشد و به این منظور ممنوع است كه ارتش هایی قوی در منطقه وجود داشته باشند.

وی ادامه داد: آموزش و تسلیح ارتش سوریه از سوی آمریكایی ها صورت نمی پذیرد؛ بنابراین آنها مشغول به نابودسازی این ارتش شده اند.

سیدنصرالله افزود: اسراییل امروز از هدف قرار گرفتن این ژنرال های ارتش سوریه و كشته شدنشان خوشحال است چراكه تمام خواسته صهیونیست ها این است كه ارتش سوریه قوی باقی نماند.

وی گفت: ما مجددا خواستار حفاظت از سوریه و ملت و ارتش این كشور هستیم و تنها راه حل را پذیرش هرچه سریع تر گفت وگو می دانیم.

سید نصرالله گفت: ما مطمئنیم ارتش سوریه كه قدرت زیادی برای تحمل این مشكلات داشته و با قدرت و اراده و ثبات به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

ادامه دارد.....

1592

خاورم**2024**1030



:: برچسب‌ها: آسیا ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش ایرنا از خبرگزاری فرانسه، 'آلن كولینز' مدیرعامل بخش میراث المپیك در سازمان تجارت و سرمایه گذاری انگلیس در حالی كه 9 روز به آغاز بازی های المپیك باقی مانده، ابراز اطمینان كرد این بازی ها به این كشور كمك خواهد كرد تا سال 2016 میلادی 6 میلیارد پوند (7.6 میلیارد یورو، 9.4 میلیارد دلار) سرمایه خارجی جذب كند.

وی افزود: این بهترین فرصت برای انگلیس از هنگام نمایشگاه بزرگ سال 1851 است كه برای بهبود وجهه این كشور برگزار شد.

نمایشگاه بزرگ سال 1851 كه در 'كریستال پالاس' شهر لندن برگزار شد، نخستین مورد از مجموعه نمایشگاه های جهانی برای معرفی فرهنگ و صنعت بود كه در قرن 19 و اوایل قرن بیستم رایج شده بود.

بر اساس ارزیابی مقام های انگلیس، تلاش تبلیغاتی برای جلب گردشگر به این كشور در سال های 2011 تا 2015 موجب جلب 4 میلیون و 600 هزار گردشگر بیشتر به این كشور می شود.

مترجمام. ورزشی. ** 1486 ** 1589



:: برچسب‌ها: گل ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش راشا تودی، اویگدور لیبرمن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی پیش بینی كرد با توجه به تصمیم شائول موفاز رئیس حزب كادیما مبنی بر خروج از ائتلاف تحت ریاست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر ر‍ژیم ، زمان برگزاری انتخابات پارلمانی به زودی اعلام شود.

موفاز پس از مشورت با سران حزب كادیما و ادامه اختلاف با نتانیاهو در مورد خدمت سربازی یهودیان افراطی، از كابینه ائتلافی خارج شده است.

لیبرمن در ادامه تاكید كرد، هرچند كه او نیز در این خصوص با نتانیاهو اختلاف نظر دارد ولی از كابینه خارج نمی شود.

موفاز خطاب به سران ارتش ر‍ژیم صهیونیستی گفت: ما در پی برقراری عدالت هستیم و در نتیجه خواستار سربازی یهودیان افراطی و خانواده هایشان هستیم.

از سوی دیگر، همزمان حزب كار اسرائیل از نخست وزیر خواست كنست را منحل كند و ماه نوامبر انتخابات برگزار شود.

1592

**2016**



:: برچسب‌ها: گل , مکزیک ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا "رضا تقی پور" عصر چهارشنبه در حاشیه دیدارهای مردمی رییس جمهوری و اعضای هیات دولت در شهرری به خبرنگاران ایرنا و ایسنا گفت: با توجه به اینکه روز به روز به حجم اطلاعات دستگاه های اجرایی و مردم در پایگاه های اینترنتی و رایانه ها افزایش می یابد، دشمنان نسبت به این اطلاعات طمع کرده و به دنبال جمع آوری اطلاعات مورد نیاز هستند.

وی ادامه داد: آنها بدافزارهایی به شیوه هایی مختلف به منظور کسب اطلاعات بصورت فایل های ورود و شیوه های مختلف به کاربرانی در کشورمان ارسال می کنند.

وی ادامه داد: آنها با کسب اطلاعاتی که از جمله از نرم افزارهای کاربران شخصی و دستگاه های اجرایی کسب می کنند به دنبال جمع آوری اطلاعات و جمع بندی آنها به منظور تخریب اطلاعات، ایجاد اخلال در یک دستگاه و در مجموع ایجاد نارضایتی در علاقه مندان و استفاده کنندگان از فضای فناوری های اطلاعاتی هستند.

وی به کاربران هشدار داد ایمیل ها، فایل ها و مطالب ارسالی از سوی افراد ناشناخته را به هیچ عنوان بازنکنند، چون با بازکردن این فایل ها بدافزار تعبیه شده در آنها کار خود را آغار می کند.

تقی پور ادامه داد: وزارت ارتباطات از طریق "شبکه ماهر" مرکز امداد و هماهنگی رخدادهای رایانه ای، اقدام به شناسایی این بدافزار کرده است.

وی تصریح کرد: در بانک بدافزارهای این شبکه، بدافزار جدید نیز اضافه شده است تا کاربران با مراجعه به این شبکه از نحوه اقدامات این بدافزار مطلع شوند و بتوانند علیه آن اقدامات موثری انجام دهند.

وی با بیان اینکه وزارت ارتباطات در تمامی شبانه روز، تهدیدات اینترنتی را رصد می کند، افزود: این وزارتخانه مانند قرارگاه عملیاتی در 24 ساعت آماده کمک به همه دستگاه ها و کاربران شخصی است تا با راهنمایی و کمک به آنها در جهت مقابله با بدافزارها همکاری کند.

تقی پور از کاربران خواست در صورت مواجهه با این بدافزار به شبکه ماهر مراجعه کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای مقابله با این بدافزار را بدست آوردند.

وی با اشاره به اینکه روز به روز تعداد این بدافزارها افزایش می باید، گفت: دشمنان از این بدافزارها برای حمله به کاربران شخصی و دستگاه های اجرایی استفاده می کنند، بطور مثال در بدافزار جدید با حروف لاتین mahdi به کاربران دستگاه های اجرایی و شخصی حمله می کنند.

تقی پور اضافه کرد: این ویروس با توجه به اعتقادات دینی و مذهبی مردم به ائمه بنام mahdi نامگذاری شده که این خود نوع روش آنها برای فعالیت های جاسوسی و کسب اطلاعات شخصی کاربران را نشان می دهد.

وی گفت: این ویروس اطلاعات رایانه های شخصی را به مراکز مورد نظر تعیین شده ارسال می کند، ضمن آنکه پسوردهایی که کاربران رایانه از آنها استفاده می کنند را نیز ذخیره و ارسال می کند.

به گفته تقی پور این بدافزار حتی میکروفون کامپیوترهای شخصی را فعال و اصوات اطراف را ضبط و به مراکز مورد نظر ارسال می کند.

وی افزود: با توجه به این موضوع کاربران قبل از بازکردن فایل های ورود و اینترنتی آنها را با آنتی ویروس چک کرده و بعد آنها را باز کنند و از نرم افزارهای تولید داخل استفاده کنند.

برون مرزي**1423**



:: برچسب‌ها: عکاسی , آیفون , اسکاتلند ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام'سیدمحمد مهدی میرباقری'روز چهارشنبه در همایش

'جنگ و دفاع در اندیشه امام خمینی(ره)' در قم گفت: نگرش حضرت امام(ره) به قدرت با رویكرد سایر مكاتب غربی و شرقی متفاوت بود زیرا ایشان قدرت را برای اعتلای اسلام می خواست.

وی ادامه داد: امام هرگز شروع كننده جنگ نبود اما از آن برای تبیین مبانی اسلام ، ارزش شهادت و گسترش فرهنگ معنویت و اخلاق استقبال كرد.

میرباقری گفت: امام با انقلاب اسلامی به دنبال یك انقلاب عظیم جهانی بود و بخوبی می دانست این اقدام به جنگ و درگیری طولانی نیز می انجامد.

وی اضافه كرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی به دنبال تمدن جدیدی بود تا علاوه بر دفاع همه جانبه از اسلام ناب محمدی(ص)، موازنه جهان در مسایل اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را نیز به نفع آن برهم زند.

میرباقری با بیان اینكه انقلاب اسلامی ایران تنها انقلاب واقعی بعد از واقعه رنسانس بود، افزود: این انقلاب در مقابل تجدد و مادیگرایی غرب و شرق ایستاد و پس از شكست دادن اردوگاه شرق، در حال مبارزه جدی با اردوگاه غرب است.

وی تصریح كرد: بیداری اسلامی نیز ادامه اندیشه امام و مبارزه با جریان تجدد است به همین دلیل هم دنیای مادی و غرب در مقابل آن ایستاده و به دنبال منحرف كردن آن است.

همایش 'جنگ و دفاع در اندیشه امام خمینی(ره)'با تاكید بر نهضت جهانی بیداری اسلامی با هدف بررسی افكار و آرای حضرت امام در مقوله جنگ، دفاع مقدس و صدور انقلاب با حضور صاحبنظران، به مدت یك روز در قم برگزار شد.ك/2

569 / 380/



:: برچسب‌ها: فلوریدا , تابستان ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، 'منوچهر عبدلی' روز چهارشنبه در نشست صادركنندگان صنایع دستی كشور در محل ساختمان ارگ آزادی با بیان این مطلب افزود: شركت طرف قرارداد، حدود 1500 فروشگاه در تركیه دارد و این تفاهمنامه عرضه محصولات ایران و صادرات مجدد آن را در بر می‌گیرد.

وی با تاكید بر اینكه باید صنعت فرش دستباف نیز به جمع صنایع دستی كشور افزوده شود، از برنامه‌های این اتحادیه برای تشكیل كنسرسیوم صنایع دستی خبر داد كه با هدف نظم‌دهی به بازار صادرات صنایع دستی تشكیل می‌شود.

عبدلی یادآور شد: از آنجا كه آمار گردشگران خارجی ایران بالا نیست، بهترین كار برای عرضه صنایع دستی به عنوان كالای لوكس، عرضه آن از طریق سیستم فروشگاهی است.

وی با بیان اینكه قرار است به زودی فروشگاه عرضه صنایع دستی ایران در چین راه اندازی شود، اظهار داشت: برخی تصور می كردند كه چون جنس چینی همه دنیا را فرا گرفته است، صنایع دستی ایران در آنجا خریدار ندارد.

وی افزود: مطالعاتی كه در زمینه بازار فرش ایران انجام شد، نشان داد كه صنایع دستی ایران به عنوان یك كالای لوكس حتی در كشور چین نیز خواهان دارد كه نمونه این استقبال را در نمایشگاه‌های برگزار شده در پكن شاهد بودیم.

عبدلی تاكید كرد كه نمایشگاه صنایع دستی ایران در پایان ماه مبارك رمضان در استانبول تركیه

برپا می شود.

'منوچهر جنتی' رییس اتحادیه تولیدكنندگان و صادر كنندگان صنایع دستی ایران نیز در این مراسم از معاون صنایع دستی خواست تا موضوع اعطای كارت اعتباری به گردشگران خارجی را پیگیری كند تا آنان بتوانند به راحتی صنایع دستی خریداری كنند.

وی همچنین بر لزوم انجام تبلیغات برای حضور در بازار جهانی در شبكه‌های تلویزیونی داخلی و خارجی تاكید كرد.

در این مراسم كه با حضور ' محمدحسن صالحی مرام' معاون صنایع دستی كشور و مدیران این بخش برگزار شد، جمعی از صادركنندگان صنایع دستی به بیان مشكلات و دیدگاه های خود در زمینه توسعه صادرات این بخش پرداختند.

هزینه بالای ترانزیت صنایع دستی به خارج از كشور، اعطای كارت اعتباری خرید به گردشگران تا بتوانند از ایران كالا بخرند، لزوم سرمایه گذاری در حوزه تبلیغات در كشورهای هدف محصولات صنایع دستی از جمله گلایه‌های صادركنندگان و تولیدكنندگان صنایع دستی بود.

یكی دیگر از صادر كنندگان كه در زمینه صادرات سفال فعالیت داشت، موضوع افزایش هزینه تولید را متذكر شد كه به صادرات این محصولات ضربه می زند.

به اعتقاد این فعال حوزه صنایع دستی، حذف یارانه سوخت تاثیر مهلكی بر واحدهای تولید سفال و صنایع دستی گذاشته است و دولت برای این بخش فكری كند تا این كارگاهها تعطیل نشوند.

فراهنگ 2025**1588



:: برچسب‌ها: سقوط ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

**‌اجتماعی

- نشست شورای عالی استانها

- مراسم افتتاح نخستین مركز خدمات گردشگری سلامت در ایران

- نشست تخصصی معاونین و روسای مراكز پلیس ' فتا ' استانها

- همایش دیابت با حضور وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشكی

**‌علمی

- نشست متخصصان ارتودنسی جوان

اجتمام 1568



:: برچسب‌ها: نیکون , چشم انداز ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش ایرنا، بدون شك دستیابی به رشد بلند مدت و مداوم اقتصادی در هر كشور، با تجهیز و تخصیص بهینه منابع سرمایه گذاری در اقتصاد ملی آن جامعه امكان پذیر است كه شامل افزایش موجودی كالاهای سرمایه ای نظیر كارخانه ها، تجهیزات فنی و موجودی كالاها می باشد.

سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های اقتصادی با افزایش بهره‌وری عوامل تولید، گسترش محدوده بازار، تعادل عرضه و تقاضا، ایجاد اثرات جانبی، ایجاد شرایط رقابتی بهتر و هم‌چنین افزایش سطح رفاه باعث افزایش تولید و رشد اقتصادی می‌شود.

مسوولان استان زنجان نیز در برنامه ریزی های خود به این نتیجه رسیده اند كه جذب سرمایه گذار بهترین اقدامی است كه می تواند علاوه بر حفظ سرمایه های موجود، زمینه افزایش درآمد استانی و در نهایت بی تاثیر كردن تحریم ها را فراهم كند و زنجان با پتانسیل های بسیار قوی در زمینه های مختلف از جمله صنعت، معدن، كشاورزی، گردشگری و خدماتی مستعد سرمایه گذاری و توسعه است.

این برنامه ریزی مسولان استان زنجان را بر آن داشت تا با استفاده از تبلیغ و معرفی پتانسیلهای مختلف موجود در این استان برای جذب حداكثری سرمایه گذاران برنامه ریزی كنند.

رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان زنجان، سرمایه گذاری را موتور محركه پیشرفت اقتصادی جامعه دانست و گفت: در صورتی كه كشوری از اقتصادی پویا و امن برخوردار باشد بسیاری از سرمایه های خارجی نیز به آن سرازیر می شود.

ابوالفضل فلاح با بیان اینكه جلب و حمایت از سرمایه گذاری خارجی همواره به عنوان یكی از سیاستهای دولت مطرح بوده است، افزود: فضای كسب و كار، درجه رقابت پذیری اقتصاد، ثبات سیاسی و اقتصادی، روشن بودن قوانین و سیاستها در قبال سرمایه گذاران خارجی، تاسیسات زیر بنایی به عنوان عوامل درون زا و مسایلی نظیر شرایط اقتصادی بین المللی به عنوان عوامل برون زا از جمله عواملی هستند كه نقش تعیین كننده ای در جذب سرمایه گذار خارجی دارند.

وی اصلاحات ساختاری و بهبود پیش نیازهای لازم برای حضور سرمایه گذاران خارجی را از جمله مهمترین رویكردهای دولت در ارتباط با جذب سرمایه گذار خارجی در سالهای اخیر دانست و یادآورشد: در این زمینه از جمله اقدامات نهادی در سطح استان ها می توان به تشكیل مركز خدمات سرمایه گذاری استان اشاره كرد.

فلاح ادامه داد: میزان كارایی این تشكیلات در جذب و پذیرش سرمایه‌گذار‌های خارجی و داخلی و حمایت از سرمایه ‌گذاری‌های صورت گرفته در سطح استان، فرهنگ سازی و مساعد كردن فضای كسب و كار و سرمایه‌گذاری استان می‌تواند به صورت مستقیم بر روی تولید و به تبع آن سلامت اقتصادی استان و كشور تاثیرگذار باشد.

رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان زنجان، به مسولیت ها و وظایف مركز خدمات سرمایه گذاری در سطح استان ها اشاره كرد و گفت: از مهمترین وظایف این مركز می توان به شناسایی و بازاریابی فرصت های سرمایه گذاری برای جذب سرمایه گذاری خارجی و همچنین هماهنگی و پیگیری صدور مجوزهای مربوط به طرح های سرمایه گذاری اشاره كرد.

وی به سرمایه گذاری وارده به استان زنجان طی سال گذشته اشاره و خاطر نشان كرد: 142 میلیون دلار سال گذشته سرمایه خارجی وارد این استان شده است.

فلاح مجموع سرمایه گذاری های صورت گرفته از سال 86 تا 90 را 147 میلیون دلار دانست و افزود: با سیاست گذاری ها و اقدامات صورت گرفته، سرمایه خارجی وارده به این استان در سال گذشته رشد جهشی و چشم گیری را شاهد بوده است.

رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان زنجان، به برنامه ریزی های صورت گرفته برای جذب سرمایه گذاری خارجی بیشتر اشاره كرد و یادآورشد: طی چهار ماه اخیر، این استان موفق به جذب سرمایه گذاری كشورهای ایتالیا، تركیه و روسیه در حوزه های انرژی، معدن و بازرگانی شده است.

معاون برنامه ریزی استاندار زنجان، نیز در این زمینه به رشد جایگاه اقتصادی این استان در جذب سرمایه گذاری خارجی اشاره كرد و گفت: این استان با 116 میلیون دلار جذب سرمایه خارجی، رتبه هفتم كشوری در این زمینه را كسب كرد.

سعید عباسی افزود: میزان سرمایه گذاری خارجی وارد شده به این استان طی سال گذشته به 142 میلیون دلار می رسید كه از این مبلغ فقط اسناد 116 میلیون دلار به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینكه میزان سرمایه وارده در سال 1390در مقایسه با سال 89، 4/10 برابر شده است، یادآورشد: در صورتی كه اسناد تمام 142 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی به ثبت می رسید، ‌این استان در رتبه سوم كشوری قرار می گرفت.

عباسی به تقدیر معاون اول ریس جمهور از استانداران هشت استان برتر در جذب سرمایه گذاری خارجی اشاره و اظهار كرد: استاندار زنجان نیز در همایش سرمایه گذاری خارجی مورد تجلیل قرار گرفت.

معاون برنامه ریزی استاندار زنجان، گفت: این استان در تلاش است برای تحقق فرامین رهبر فرزانه انقلاب در سال تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی با بسیج تمامی امكانات و بهره گیری از فرصت های موجود، میزان سرمایه گذاری خارجی را افزایش دهد.

وی خاطر نشان كرد: این موفقیت حاصل تلاش همه دست اندركاران و مسوولان بخش اقتصادی در حوزه های دولتی و خصوصی این استان است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت، به نبود سرمایه در گردش و منابع مالی در بسیاری از واحد های صنعتی راكد یا نیمه فعال اشاره كرد و گفت: بیش از 70 درصد مشكلات واحدهای صنعتی موضوعات بانكی است.

'مهدی غضنفری' در ستاد تسهیل امور واحد های تولیدی و شهرك های صنعتی استان زنجان، در جریان رسیدگی به مشكلات واحد های صنعتی بر لزوم شفاف سازی برنامه های سال جاری بانك مركزی تاكید كرد و افزود: در صورتی كه این برنامه ها بر اساس تاكیدات دولت، برای تولید كنندگان و صنایع شفاف سازی و اطلاع رسانی شوند، واحدهای تولیدی، متناسب با این خدمات به بانك ها رجوع خواهند كرد.

وی، به مذاكرات صورت گرفته با صنعتگران برای افزایش سقف موجودی مواد اولیه اشاره و اظهار كرد: با توجه به وجود نوسانات در بازار ارز، با این اقدام می توان از ایجاد مشكل در تهیه مواد اولیه با ارزش بالاتر جلوگیری كرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت، به برنامه ریزی های صورت گرفته برای تحقق فرمان رهبری 'تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی' در این وزارتخانه اشاره كرد و گفت: توسعه شهرك های صنعتی و رفع مشكلات واحد های تولیدی از مهمترین برنامه های 10 گانه ای است كه در سال جاری توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت دنبال می شود.

7319/522



:: برچسب‌ها: باغ وحش ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش روزچهارشنبه بورس منطقه ای اصفهان، این تعداد سهام به ارزش 116 میلیارد و 114 میلیون ریال متعلق به 160 شركت حاضر در بورس است.

سهم اصفهان در معاملات هفته جاری بورس كشور، سه درصد و سهم خرید در مبادلات بورس اصفهان 3/41 درصد بود.

ارزش سهام 51 شركت حاضر در بورس اصفهان در این هفته افزایش و ارزش سهام 103 شركت كاهش یافت و سهام شش شركت نیز بدون تغییر باقی ماند.

بیشترین سهام داد و ستد شده در بورس اصفهان متعلق به شركت 'پتروشیمی خارك' به ارزش 23 میلیارد و114 میلیون و 217 هزار و 398 ریال و بیشترین تعداد خریدار از آن شركت 'تولید مواد اولیه و الیاف مصنوعی' با 301 خریدار بود.

د/7140/1042



:: برچسب‌ها: خورشید , شهرستان ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

ناو مین روبی یو اس اس پونس که قرار بود از ناوگان آمریکا کنار گذاشته شود، با تغییر کاربری به خلیج فارس فرستاده شد

آمریکا و حدود بیست کشور دیگر یک مانور بزرگ مین روبی را در خلیج فارس برگزار می کنند.

این مانور قرار است از شانزدهم تا بیست و هفتم سپتامبر برگزار شود.

به گفته جان لیتل، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا، این مانور "تمرینی دفاعی با هدف حفاظت از تردد دریایی در آب های بین المللی و خاورمیانه است."

خبر برگزاری مانور جدید آمریکا در خلیج فارس همزمان با افزایش تهدیدهای مطرح شده از سوی بعضی از مقام های ایرانی برای بستن تنگه هرمز منتشر می شود.

به گفته آقای لیتل هدف از برگزاری این مانور افزایش هماهنگی بین کشورهای شرکت کننده است و قرار نیست پیامی به ایران منتقل شود.

آمریکا در هفته های اخیر توان مین روبی خود را در خلیج فارس افزایش داده است و تعداد مین روب های این کشور با دو برابر افزایش به ۸ فروند رسیده است.

نیروی دریایی ایالات متحده همچنین چهار فروند هلیکوپتر مین روب را در خلیج فارس مستقر کرده است.

همزمان، روزنامه وال استریت ژورنال از احداث یک ایستگاه رادار پدافند ضدموشکی در قطر به وسیله آمریکا خبر داده است.

محل احداث این سایت راداری اعلام نشده است.

به گفته یک مقام آمریکایی این سایت بخشی از سامانه ضدموشکی آمریکا برای دفاع از منافع خود و متحدانش در برابر موشک های ایران راه اندازی می شود.



:: برچسب‌ها: مربع , قرمز ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

خبرگزاری آسوشیتدپرس، روز چهارشنبه فهرستی از عملیات عمده تروریست ها (موسوم به مخالفان دولت سوریه) در شش ماه اخیر را منتشر كرد:

23 دسامبر 2011( 3 دی 1390 ) : انفجار دو خودروی بمب گذاری شده در نزدیكی سازمان های امنیتی سوریه در دمشق، 44 كشته بر جا گذاشت. تلوزیون سوریه، شبه نظامیان وابسته به القاعده را مسوول این عملیات دانست.

6 ژانویه 2012( 17 دی 1390 ) : انفجار در یك چهارراه، جان 25 نفر را گرفت. برخی از كشته شدگان، افسران پلیس بودند.

10 فوریه 2012( 22 بهمن 1390 ) : دو خودروی انتحاری به طور همزمان به مركز امنیتی شهر صنعتی حلب برخورد كرد و 28 كشته برجا گذاشت.

17 مارس 2012( 27 اسفند 1390 ): انفجار، جان 27 شهروند در نزدیكی اداره پلیس را گرفت.

27 آوریل 2012( 8 اردیبهشت 1391 ): بمب گذاری انتحاری باعث كشته شدن 9 نفر شد.

10 مه 2012( 21 اردیبهشت 1391 ): دو خودروی بمب گذاری شده، همزمان خود را به دیوار یك پادگان نظامی كوبیدند و جان 55 نفر را گرفتند.

18 ژوئیه 2012( 28 تیر ): انفجار در ساختمان امنیت ملی و در جریان نشست مقام های دولتی، به كشته شدن وزیر دفاع و معاونش منجر شد. مخالفان دولت، مسوولیت این انفجار را بر عهده گرفتند.

باید منتظر ماند و نوع برخورد مسوولان غربی با تروریست ها در یك كشور مستقل خاورمیانه را مشاهده كرد.

مترجمام**9163 **1446



:: برچسب‌ها: شهری , دوچرخه , غذا ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

'عبدالصمد مرفاوی' روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم استقلال، امسال شرایط مناسبی دارد و با حفظ اكثر بازیكنان فصل گذشته و جذب چند بازیكن با تجربه دیگر به خوب یارگیری كرده است.

وی ادامه داد: به جز 'آندرانیك تیموریان' سایر نفراتی كه از جمع آبی پوشان جدا شده اند در فصل گذشته كمتر به عنوان بازیكن اصلی در مسابقات حضور داشتند و این موضوع از نظر فنی در تیم استقلال تاثیرگذار نیست.

سرمربی اسبق تیم استقلال با ابراز خرسندی از وضعیت مطلوب آبی پوشان در برهه كنونی، اظهار داشت: البته باید این موضوع را در نظر بگیریم كه دیگر تیم های لیگ برتر نیز بیكار ننشسته اند و تلاش زیادی برای كسب نتایج مطلوب در لیگ برتر می كنند.

مرفاوی از تیم های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراكتورسازی به عنوان مدعیان قهرمانی لیگ برتر فوتبال نام برد و افزود: من نیز همانند دیگر استقلالی ها خواهان قهرمانی آبی پوشان در رقابت های پیش رو هستم.

وی ادامه داد: با توجه به اینكه امسال 4 تیم از لیگ برتر سقوط می كنند، تیم ها با قدرت بیشتری در رقابت ها شركت كرده و مسابقات دشوارتر خواهد بود، از این رو آبی پوشان برای قهرمانی در لیگ برتر نباید هیچ حریفی را دست كم بگیرند.

سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال در خصوص نخستین حریف آبی پوشان در دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال گفت: آلومینیوم هرمزگان كه نخستین حضور خود را در لیگ برتر تجربه می كند با تمام وجود رو در روی استقلال صف آرایی خواهد كرد و حریف آسانی برای آبی پوشان نخواهد بود.

تیم فوتبال استقلال تهران ساعت 22 روز جمعه در نخستین دیدار خود در دوازدهمین دوره لیگ برتر باشگاه های ایران در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم آلومینیوم هرمزگان است.

ورزشی. ** 7537 ** 1589



:: برچسب‌ها: سگ , عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، مركز روابط عمومی، اطلاع رسانی و اموربین الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این كتاب را در 167 صفحه منتشر كرده است.

مدیر كل روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: این كتاب شامل دل نوشته های افرادی است كه با استفاده از ظرفیت های متنوع آفرینش و كوتاه نویسی و همچنین ابزارهای نوین ارتباطی (پیام كوتاه) در جشنواره پیامك ادبی رضوی شركت كرده اند و پیامك آنها به مرحله ارزیابی نهایی راه یافته است.

'محمد علی منفرد' افزود:‌ دهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) به مناسبت میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناك امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می‌شود.

دبیر سومین جشنواره پیامك رضوی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره را اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه اطهار به ویژه ابعاد مختلف شخصیت حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، شناسایی و ارج نهادن به تولیدكنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی هنری در زمینه سیره، شخصیت و معارف امام رضا(ع) و كمك به انتشار گسترده‌تر این آثار، استفاده از ظرفیت‌های متنوع آفرینش‌ها و كوتاه‌ نویسی‌های ادبی با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی دانست.

منفرد، محورهای جشنواره را تك ‌بیت‌ها و جملات ادبی با موضوع حال و هوای عرفانی بارگاه و صحن و سرای حضرت امام رضا(ع)، تمثیل‌ها، رؤیا‌پردازی‌ها و صور خیال و سایر آرایه‌های ادبی در شعر و نثر، زندگی‌نامه، سفر تاریخی امام رضا(ع) به ایران، جملات كوتاه با الهام از روایات و احادیت مرتبط با امام رضا (ع) با ذكر منبع روایات عنوان كرد.

به گفته وی، با توجه به مصوبات كمیته برنامه ریزی دهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع)، جشنواره پیامك ادبی رضوی امسال برای نخستین بار به صورت یك برنامه مستقل در همه استانهای كشور با محوریت مركز روابط عمومی، اطلاع رسانی و امور بین الملل این وزارتخانه برگزار می شود.

منفرد تاكید كرد: مسئول برگزاری این جشنواره در استانها، مدیران روابط عمومی های ادارات كل فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند كه با هماهنگی نماینده دبیرخانه جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در استان فعالیت می كنند.

به گفته دبیر جشنواره پیامك ادبی رضوی، مراسم پایانی جشنواره همزمان با دهه كرامت با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونان، مسئولان، نمایندگان دبیرخانه و برگزیدگان در تهران برگزار می‌شود.

فراخوان، ضوابط و مقررات شركت در جشنواره به همراه شیوه نامه اجرائی آن بر روی پایگاه اطلاع رسانی این وزارتخانه به نشانی www.farhang.gov.ir قرار دارد.

فراهنگ **1355**1588



:: برچسب‌ها: فیلم , اقیانوس ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش ایرنا ، ' الازرق ' روز چهارشنبه مبلغ قرارداد 'متسو' با تیم الوصل امارات را به نقل از یك منبع مطلع فاش كرد و نوشت: این مبلغ برای دو فصل به 'متسو' پرداخت می شود.

متسو فرانسوی در فصل گذشته هدایت تیم الغرافه قطر را بر عهده داشت كه پس ازانجام مذاكرات طولانی با باشگاه 'الوصل' امارات عربی متحده روز گذشته بصورت رسمی به عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه معرفی وجایگزین 'دیگو مارادونا'در تیم الوصل شد.

دربین تماشاگران تیم الوصل، عده ای مخالف پیوستن 'متسو' به تیم فوتبال این باشگاه هستند ومعتقدند حضور 'مارادونا' در این تیم ، نام الوصل را در سطح فوتبال جهان پرآوازه كرد.

در عین حال برخی نیز از وی استقبال كردند و معتقدند الوصل با هدایت 'متسو' موفق خواهد شد.

باشگاه الوصل امارات امیدوار است با حضور این مربی فرانسوی بتواند پس از چهار سال بار دیگر به عنوان قهرمانی لیگ فوتبال امارات دست یابد.

7132



:: برچسب‌ها: لا , ایتالیا , درخت ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش ایرنا ، این دیدار در پشت درهای بسته و در محل نهاد نخست وزیری تركیه به مدت یك ساعت برگزار شد.

دو طرف در مورد مسائل مورد بحث اظهار نظری نكردند، ولی رسانه ها از تلاش های رییس جمهوری لبنان برای آزادی 11 شهروند لبنانی ربوده شده در سوریه توسط گروه های معارض این كشور خبر دادند.

رییس جمهوری لبنان مقارن ظهر امروز با عبدالله گل رییس جمهوری تركیه نیز دیدار كرده بود.

رسانه های تركیه هفته گذشته از سفر یك مسوول امنیتی لبنان به تركیه برای گفت و گو در مورد 11 شهروند لبنانی ربوده شده در سوریه توسط گروه های معارض این كشور خبر داده بودند.

گروه های مسلح مخالف بشار اسد رییس جمهوری سوریه كه خود را 'ارتش آزاد سوریه' می نامند، نزدیك به دو ماه پیش 11 شهروند شیعه لبنانی را در شهر حلب سوریه ربودند و تاكنون حاضر نشده اند كه آنها را آزاد كنند.

این شهروندان لبنانی پس از زیارت اماكن مقدس در ایران قصد بازگشت به كشورشان را داشتند كه توسط گروه های مسلح سوریه در شهر حلب ربوده شدند.

خاورم ** 2010**230** 1506



:: برچسب‌ها: ایالات متحده , توکیو , آب ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش ایرنا، 'امین نوروزی' در حاشیه تمرین عصر امروز (سه شنبه) تیم استقلال در جمع خبرنگاران افزود: رحمتی را تا 3 ماه دیگر در اختیار نخواهیم داشت و این بازیكن باید همچنان زیر نظر پزشكان، بدن خود را آماده كند.

وی در باره آخرین وضعیت بدنسازی بازیكنان این تیم نیز اظهار داشت: خوشبختانه فرصت كافی برای بدنسازی پیش از آغاز فصل وجود داشته و با درایت مسوولان تیم استقلال، بازیكنان به مرز آمادگی كامل رسیده اند.

پزشك تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: این در حالی است كه در طول مدت بدنسازی، مشكل خاصی برای بازیكنی پیش نیامده و آنان در سلامت كامل، تمرینات خود را دنبال كرده و هم اكنون نیز در بهترین شرایط بدنی قرار دارند.

نوروزی در خصوص انفرادی تمرین كردن 'مجتبی جباری' نیز گفت: جباری به تازگی به تیم استقلال ملحق شده و هنوز بدنش به آمادگی كامل نرسیده است، از این رو باید حداقل تا سه هفته دیگر نیز به طور انفرادی تمرین كند تا به مرز آمادگی برسد.

به گفته وی، به این ترتیب كادر فنی، 'مجتبی جباری' را نمی تواند تا هفته سوم به طور كامل در اختیار داشته باشد.

ورزشی. ** 9144 ** 1589



:: برچسب‌ها: تورنتو , عشق , پرنده ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا ،'علیرضا امامی ' روز سه شنبه در مراسم فارغ التحصیلان دوره های مدیریت كسب و كار اظهار داشت: تلفیق دانش استادان و تجربه مدیران اكنون موجب شكل گیری كلینیك مدیریتی شده است .

وی بر ضرورت برگزاری دوره های مستمر آموزشی در سطوح مختلف تاكید كرد و بهره مندی ازعلم روز را برای اتصال به بازارهای جهانی یادآور شد.

مراسم فارغ التحصیلان دوره های مدیریت كسب و كار (MBA) موسسه آموزش عالی آزاد بهار برای كدهای بیست و پنجم تا سی و هشتم با حضور بیش از 500فارغ التحصیل این رشته در دانشكده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.

دوره های مذكور زیر نظر وزارت علوم و تحقیقات آموزش و عالی انجام شد و در مراسمی 70 تن از نخستین فارغ التحصیلان كشور در دوره (POST MBA) معرفی شدند.

از سوی دیگر 'سید مهدی الوانی' ، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی نیز با تشریح ویژگی های دوران تازه مدیریتی جهان تصریح كرد : 'عصرحاضر، عصر پیچیده است و یكی از ویژگی های مدیریت در این دوره این است كه دانشگران جای كارگران را گرفته اند.'

وی گفت: ' دانش هم مانند سایر فرآورده های عصر امروز، تاریخ مصرف پیدا كرده و بنابراین آنچه امروز می آموزیم دیگر برای آینده مفید نیست.'

الوانی با اشاره به سپری شدن دوره ای كه در آن كارگران صرفا با زور بازو پیشرفت می كردند ، افزود: 'امروز دانش كارگران و قدرتی كه علم برایشان می سازد قدرت و توانمندی اصلی كارگران محسوب می شود.'

وی با تاكید بر ضرورت دانش اندوزی در سطوح مختلف ، افزود:امروز بدون دانش كاری پیش نمی رود .

اقتصام** 1559**1601



:: برچسب‌ها: دره عمیق و باریک , انگور چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1391 | نظرات ()