برای جلوگیری از كشتار مسلمانان میانمار نیروی صلح اعزام كنید
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، ' علی لاریجانی ' در جلسه علنی امروز -یكشنبه - مجلس شورای اسلامی افزود: در مساله ترور برخی از مسوولان سوریه، رفتار حجیم ماجراجویی نسبت به این كشور وجود داشت و اخبار پیش از عملیات تروریستی و چه بعد از آن، با واكنش های كشورهای بزرگ همراه بود.

رییس مجلس شورای اسلامی اضافه كرد: كشورهای آمریكا، انگلیس، آلمان و فرانسه به جای این كه مساله ترور را محكوم كنند، پس از این واقعه اعلام كردند كه حكومت سوریه باید تغییر كند .

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این نشانگر آن است كه كشورهای بزرگ می گویند شما ترور كنید و ما بهره سیاسی آن را در شورای امنیت دست وپا می كنیم و در واقع، آنان در صحنه بین المللی به نوعی توحش مدرن رسیده اند .

لاریجانی گفت: با توجه به چنین صحنه های تروریستی بین المللی، ما هم ترور خوب داریم و هم ترور بد؛ بطوری كه اگر هر گونه اقدام تروریستی به نفع این كشورها باشد، ترور خوب به حساب می آید و چنانچه اقدامی هم علیه كشورهای مسلمان صورت گیرد به آن جایزه هم می دهند.

رییس قوه مقننه افزود: برخورد با این قبیل اقدامات از سوی كشورهای استكباری، نشانگر پیام مدیریتی جنون آمیز آمریكا است چرا كه در برابر كشتار مسلمانان میانمار سكوت می كند.

لاریجانی در ادامه سخنانش، وضعیت كشاورزان را در شرایط كنونی نامناسب توصیف كرد و گفت كه محصولات بسیاری از كشاورزان صرفا خوراك دام و طیور می شود كه این به دلیل وضعیت غیر استاندارد واگذاری برخی صنایع در امر كشت است.

رییس مجلس شورای اسلامی از اعضای كمیسیون كشاورزی مجلس خواست در اسرع وقت وضعیت كشاورزان را پیگیری كنند.

نماینده مردم قم در تهران در عین حال اظهار داشت: مسولان ذیربط از وضعیت فعلی كشاورزان در جلسه علنی گزارشی ارائه خواهند كرد.

لاریجانی از مسولان نیز خواست هر چه سریعتر با بررسی وضعیت موجود برای تسریع رفع معضلات در عرصه كشت و صنعت، شرایط فعلی را بهبود بخشند.

سیام **1053**1572





:: برچسب‌ها: معماری , دره عمیق و باریک ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: