مقام سوری: روند عادی زندگی در حال بازگشت به شهرك المیدان است
نوشته شده توسط : ipxrxt

وی روز شنبه پس از بازدید از منطقه المیدان به خبرنگاران گفت: همه نهادها در دمشق تلاش خود را به كار بسته اند تا در مدت تعیین شده زمینه بازگشت مردم به منازلشان را فراهم كنند.

الصبان افزود: سبد غذایی شامل كالاهای اساسی در اختیار كسانی كه در حال بازگشت به منطقه هستند، گذاشته می شود و روزی دوبار نان به اندازه كافی توزیع خواهد شد.

استاندار دمشق با اشاره به اینكه 15 درصد ساكنان منطقه المیدان به خانه های خود بازگشته اند، گفت: اولویت اول استانداری برقراری مجدد برق و تهیه مواد غذایی است.

وی از عملیات كیفی ارتش در برخورد با گروه های تروریستی در چند روز اخیر و همچنین از مردم المیدان كه منطقه را برای اجرای عملیات ارتش ترك كردند، قدردانی كرد.

الصبان در این بازدید ضمن گفت و گو با مسئولان منطقه المیدان و اطلاع از میزان خسارت های وارده به دارایی های دولت و مردم از آنها خواست كه به نظافت، بازسازی اماكن تخریب شده، برقراری برق و آب و تلفن اهتمام ورزند.

منطقه المیدان كه عمده ساكنان آن آوارگان شهرهای مختلف سوریه هستند از چهارشنبه گذشته به علت درگیری های سخت و خونین بین ارتش و گروه های مسلح خانه های خود را ترك كردند.

خاورم**1431**2047**





:: برچسب‌ها: برلین ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: