اصفهان آمادگی میزبانی مسابقات سواركاری بین المللی را دارد
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش ایرنا، 'علی خیراللهی' روز جمعه درحاشیه برگزاری مرحله دوم لیگ استقامت سواركاری باشگاه های كشور در مجموعه تفریحی چادگان از توابع استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگاران، افزود: زیرساخت های خیلی خوبی در این مانژ وجود دارد و اگر بتوانیم با فدراسیون سواركاری توافق لازم برای تامین هزینه های تجهیز بیشتر این مكان را انجام دهیم، بطور قطع چادگان یكی از بهترین مانژهای سواركاری در سطح كشور را خواهد داشت.

وی با بیان اینكه درصدد هستیم مسابقات استقامت سواركاری بین المللی را در اصفهان برگزار كنیم، خاطرنشان كرد: اصفهان با وجود چنین مانژی می تواند میزبان اینگونه مسابقات باشد.

وی گفت: مسئولان فدراسیون سواركاری از امكانات میزبانی این مسابقات در اصفهان ابراز رضایت كرده و اظهارداشتند كه این مسابقات از سطح كیفی بالایی برگزار شده و هیچ مسابقه ای تاكنون در سطح كشور از چنین امكاناتی برخوردار نبوده است.

رییس هیات سواركاری استان اصفهان با اشاره به بكارگیری یك فروند چرخ بال برای امداد رسانی، اظهارداشت: حضور هلال احمر، اورژانس ، نیروی انتظامی و كادر پزشكی مجرب در این مسابقات موجب شد تا مسئولان فدراسیون حتی پیشنهاد برگزاری مسابقات بین المللی را به اصفهان بدهند.

وی با بیان اینكه درصدد میزبانی مرحله بعدی این مسابقات كه در شهریورماه سال جاری برگزاری می شود، هستیم اظهارداشت: مسئولان فدراسیون سواركاری مانژ برگزاری این مسابقات درچادگان را بسیار مناسب دانستند و آنها درنظر دارند تا مسابقات استقامت سواركاری در سال های آینده را در این مانژ برگزار كنند.

وی با بیان اینكه 83 راس اسب را برای حضور در این مسابقات پذیرش كردیم كه 59 راس آن در مسابقه استقامت سواركاری امروز شركت می كند، گفت: همه اسب ها ازسوی دامپزشكان مستقر در این محل مورد معاینه قرار گرفتند و ناظران فدراسیون هم بر حسن اجرای این مسابقه نظارت می كنند.

رییس هیات سواركاری استان اصفهان اظهارداشت: در پایان این مسابقه، اسب های شركت كننده تست دوپینگ می شوند.

وی همچنین به اهدای جایزه این مسابقه طبق آیین نامه فدراسیون اشاره كرد و افزود: به نفر اول 35 میلیون ریال، نفر دوم 20 میلیون ریال و نفر سوم 15 میلیون ریال پرداخت خواهد شد.

خیراللهی اظهارامیدواری كرد كه این مسابقه بدون حادثه پایان یابد.

وی یادآور شد: استانداری اصفهان، فرمانداری چادگان و سازمان عمران زاینده رود، هیات سواركاری این استان را در برگزاری این مسابقه یاری كردند.

به گزارش ایرنا، مرحله دوم لیگ استقامت سواركاری باشگاه های كشور با حضور 59 سواركار مرد و زن، روز جمعه در مانژ سواركاری مركز تفریحی' چادگان' اصفهان آغاز شد.

سواركاران در این دوره از مسابقات كه به مدت یك روز برگزار می شود، در مسافت های20، 40، 60 و 90 كیلومتر به رقابت می پردازند.

در بخش20 كیلومتر هشت نفر، در بخش40 كیلومتر هشت نفر، در بخش60 كیلومتر بزرگسالان و غیربزرگسالان10 نفر و در بخش80 كیلومتر بزرگسالان 35سواركار شركت دارند. اسب های شركت كننده هر20 كیلومتر توسط دامپزشكان، معاینه و آزمایش جسمانی می شوند.

شهرستان چادگان با 31 هزار و147 نفر جمعیت در یكصد كیلومتری غرب اصفهان واقع است.

پ/7132/1011**1601





:: برچسب‌ها: قدیمی ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: