مقاومت از بین نخواهد رفت
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش ایرنا از بیروت، 'سید حسن نصرالله' طی مراسمی كه هم اكنون چهارشنبه شب در 'ملعب الرایه' ضاحیه جنوبی شهر بیروت به مناسبت سالروز پیروزی مقاومت اسلامی در جنگ 33 روزه سال 2006 در حال برگزاری است و در آن هزاران تن از مردم لبنان، شخصیت های سیاسی بارز داخلی و بین المللی از جمله نمایندگان روسای جمهور، مجلس و نخست وزیر لبنان و 'غضنفر ركن آبادی' سفیر كشورمان در این كشور حضور دارند، سخن می گوید.

سیدحسن نصرالله با اشاره به اینكه ما در هر جنگی برای اسراییل صحنه های غیرمنتظرانه ای آماده كردیم، افزود: ما از شما و از ملت های منطقه می خواهیم به قدرت مقاومت و هوشیاری آن ایمان داشته باشند.

دبیركل حزب الله ادامه داد: ما دارای عقل ها، قلب ها، عزیمت ها، اراده ها و قدرت كافی برای طراحی و برنامه ریزی جنگ هستیم و در پایان راه نیز پیروز خواهیم شد.

نصرالله تأكید كرد: مهم ترین پیام ما در جنگ سه وسی روزه علیه لبنان و نیز بعد از جنگ 22 روزه غزه به دشمن آن بود كه توانستیم بر دشمن پیروز شویم و شكست نخوریم.

وی افزود: اگر مقاومت شكست می خورد، جنگ به سوی كشور سوریه به این بهانه كه این كشور به مقاومت كمك می كند، ادامه می یافت.

سید حسن نصرالله با اشاره به توطئه دشمنان علیه كشورهای منطقه گفت: بعد از پایان مرحله جنگ سی و سه روزه علیه لبنان، مرحله دیگری در منطقه شروع شد و آن مرحله سرنگونی نظام اسد و نابودی سوریه با هدف سرسپردگی آن به طرح های آمریكایی و اسراییلی بود.

دبیركل حزب الله اظهار كرد: اسراییل برای پایان دادن جنگ 33 روزه مجبور شد از همه شرط های خود كوتاه بیاید و قطعنامه 1701 شورا امنیت را بپذیرد.

سید نصرالله گفت: اگر در لبنان پشتیبانی سیاسی و ملی وجود داشت و خنجر برخی جریان ها بجای اینكه در پشت ما فرود آید، در غلاف خود باقی می ماند، ممكن بود در روزهای آخر رایزنی های سیاسی هم، موفقیت هایی حاصل شود.

وی افزود: در جریان جنگ 33 روزه برای آنها مشكلی به نام حزب الله به وجود آمد و آنها به این نتیجه رسیدند كه حمله هوایی كارساز نبوده و عملیات های زمینی نیز یك ماجراجویی بزرگ و بسیار خطرناك است.

دبیركل حزب الله گفت: اولمرت چند روز بعد گفته بود كه هرگونه عملیات زمینی كه بیش از سه كیلومتر باشد حماقت است.

وی اظهار داشت: رییس جمهور آنها هم در تحقیقات كمیته 'وینوگراد' گفته بود كه در این جنگ هواپیماهای اف 16 كه قیمت آنها صدمیلیون دلار است باید به دنبال نوجوانان 16 ساله ای می رفت كه نهایتا موشك های ضد هوایی به همراه خود داشتند.

سید نصرالله گفت: این مسئله كه نوجوانی كه نه تنها 33 روز بلكه 33 سال در جنوب لبنان می ماند؛ بدون اینكه اف 16 شكستش دهد، نشان دهنده استراتژی دفاعی صحیح است.

ادامه دارد.....

1592

خاورم**2024**1030





:: برچسب‌ها: نور , خیابان , اقیانوس ,
:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: