شهدای دمشق، پشتیبان سلاح مقاومت در مبارزه با دشمن بودند
نوشته شده توسط : ipxrxt

ه گزارش ایرنا از بیروت، سید حسن نصرالله با اشاره به اینكه 'سوریه اینك یك مشكل واقعی و حقیقی برای آمریكایی ها و اسراییل ها است زیرا یك قدرت نظامی به شمار می رود كه می تواند تهدیدی برای صهیونیستها باشد'، گفت: سوریه گذرگاهی برای مقاومت و پل ارتباطی میان ایران و مقاومت است و اجازه بدهید بیشتر از این بگویم و آن اینكه سوریه سند و حامی اصلی مقاومت در سطح نظامی ویژه است.

دبیركل حزب الله لبنان ادامه داد: بیشتر موشك هایی كه علیه مناطق 'حیفا' و وسط اسراییل در جنگ 33 روزه پرتاب شد، موشك های ساخت سوریه بودند و دمشق آنها را به مقاومت داده بود.

سیدحسن نصرالله تأكید كرد: سوریه حامی اصلی مقاومت است و به مقاومت در جنگ 33 روزه اسلحه داد تا بتواند در این جنگ پایدار بماند و مهم ترین اسلحه هایی كه مقاومت در جنگ از آنها استفاده كرد، از سوریه گرفته بود.

وی با اشاره به هراس اسراییل از غزه گفت: فكر می كنید كه آیا موشك هایی كه از غزه بر سر اسراییل پرتاب می شود، از سوی عربستان یا از سوی مصر است؟ یا آیا این موشك ها از سوی نظام های عربی منطقه است؛ نه این گونه نیست بلكه این موشك ها از طریق سوریه به غزه رسیده است.

سید حسن نصرالله گفت: مسئولان سوریه همواره در راستای تقویت مقاومت در لبنان و فلسطین، خود را به خطر انداخته و جانفشانی كرده و زمانی كه كشورهای عربی از ورود كمك غذایی و جمع آوری كمك های مالی برای غزه جلوگیری می كرند، دمشق سلاح و غذا به غزه می فرستاد و برای این امر خطرات زیادی را می پذیرفت.

وی افزود: این سوریه بشار اسد است، سوریه سرداران شهید 'آصف شوكت'، 'داود راجحه' و 'حسین تركمانی' است. (وزیر دفاع و مسئولان عالی رتبه نظامی كه امروز طی انفجاری در دمشق شهید شدند.)

دبیركل حزب الله گفت: طرح غرب این است كه اسراییل ژاندارم منطقه باشد و به این منظور ممنوع است كه ارتش هایی قوی در منطقه وجود داشته باشند.

وی ادامه داد: آموزش و تسلیح ارتش سوریه از سوی آمریكایی ها صورت نمی پذیرد؛ بنابراین آنها مشغول به نابودسازی این ارتش شده اند.

سیدنصرالله افزود: اسراییل امروز از هدف قرار گرفتن این ژنرال های ارتش سوریه و كشته شدنشان خوشحال است چراكه تمام خواسته صهیونیست ها این است كه ارتش سوریه قوی باقی نماند.

وی گفت: ما مجددا خواستار حفاظت از سوریه و ملت و ارتش این كشور هستیم و تنها راه حل را پذیرش هرچه سریع تر گفت وگو می دانیم.

سید نصرالله گفت: ما مطمئنیم ارتش سوریه كه قدرت زیادی برای تحمل این مشكلات داشته و با قدرت و اراده و ثبات به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

ادامه دارد.....

1592

خاورم**2024**1030





:: برچسب‌ها: آسیا ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: