دستیار ویژه رییس جمهوری از طرح های مهر ماندگار در خراسان جنوبی بازدید كرد
نوشته شده توسط : ipxrxt

'علی اكبر محرابیان' در این بازدید از طرح های مهر ماندگار خراسان جنوبی از بیمارستان 200 تختخوابی بیرجند ، پروژه آبرسانی و تصفیه خانه آب، طرح توسعه كارخانه كویر تایر ، استادیوم ورزشی 15 هزار نفری و مجتمع فرهنگی ورزشی ایثارگران در بیرجند بازدید كرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشكی بیرجند در این بازدید پیشرفت فیزیكی بیمارستان 200 تختخوابی امام رضا(ع) بیرجند را 82 درصد ذكر كرد و گفت: برای ساخت این بیمارستان تاكنون 22 میلیارد تومان هزینه شده است و 25 میلیارد تومان دیگر نیاز است.

'قاسم كریمی' افزود: عملیات ساخت این بیمارستان از سال 85 در زمینی به مساحت 24 هزار مترمربع و زیربنای 28 هزار مترمربع آغاز و پیش بینی می شود تا مهرماه 92 به بهره برداری برسد.

وی گفت: این بیمارستان جایگزین بیمارستان امام رضا(ع) فعلی بیرجند می شود.

همچنین دستیار ویژه رییس جمهوری از پروژه آب رسانی و تصفیه خانه شهر بیرجند بازدید كرد.

مدیرعامل شركت آب منطقه ای خراسان جنوبی هم در این بازدید با اشاره به پروژه آبرسانی به بیرجند گفت: این پروژه در قالب چهار مرحله راه اندازی و به بهره برداری می رسد.

'غلامرضا غلامرضایی' افزود: این طرح شامل آبرسانی به میزان چهار میلیون مترمكعب از دشت سربیشه به بیرجند، احداث تصفیه خانه، خطوط انتقال آب از مخازن به تصفیه خانه و توزیع در شبكه شهری و انتقال حدود 300 لیتر در ثانیه از دشت مختاران است.

وی ادامه داد: مرحله اول تصفیه خانه بیرجند در آذرماه سال جاری به بهره برداری می رسد كه با بهره برداری از آن 40 درصد شهر بیرجند تحت پوشش آب تصفیه شده قرار می گیرند.

دستیار ویژه رییس جمهور در ادامه بازدید خود از طرح های مهر ماندگار خراسان جنوبی از طرح توسعه كارخانه كویرتایر بیرجند بازدید كرد.

این طرح كه یكی از طرح های پیشنهادی خراسان جنوبی برای تصویب در قالب پروژه های مهرماندگار است ؛با سرمایه گذاری 100 میلیارد تومان اجرا می شود كه از این میزان سرمایه گذاری 54 میلیون یورو تسهیلات ارزی و 20 میلیارد تومان تسهیلات ریالی است.

ظرفیت تولید سالانه این كارخانه 25 هزار تن است كه با اجرای ان برای 650 نفر به صورت مستقیم فرصت شغلی ایجاد می شود

وی همچنین از مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار زوند اجرایی مجتمع فرهنگی ورزشی و توان بخشی ایثار و استادیوم 15 هزار نفری بیرجند بازدید كرد.

مجتمع فرهنگی ورزشی و توان بخشی ایثار در زمینی به مساحتت 5 هزار و 630 مترمربع و 12 هزار و 293 مترمربع زیربنا ساخته می شود.

این مجتمع در پنج طبقه و دارای سالن چندمنظوره ورزشی، استخر، واحد بینایی سنجی و شنوایی سنجی، آب درمانی، اورژانس، فضای مشاوره خانواده، كار درمانی و اتاق مددكاری اجتماعی است.

عملیات ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی و توان بخشی ایثار از سال 86 آغاز و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

تاكنون 36 هزار مترمكعب خاكبرداری و 250 مترمكعب بتن ریزی برای ساخت این مجتمع انجام و نیز 53 هزار و 500 میلیون ریال برای این پروژه اختصاص یافته و همچنین برای اتمام آن 80 میلیون ریال دیگر نیز نیاز است.

استادیوم 15 هزارنفری بیرجند با پیشرفت 86 درصدی از دیگر پروژه های مهر ماندگار است كه مورد بازدید دستیار رئیس جمهوری قرار گرفت.

این پروژه دارای فضاهای حاشیه ای ورزشی، جایگاه تماشاچیان، خبرنگاران، میهمانان ویژه، داروان و پاركینگ بوده و نیز در زمینی به مساحت 29 هزار و 728 مترمربع ساخته می شود.

اعتبار هزینه شده برای ساخت این ورزشگاه تاكنون 603 میلیارد ریال است كه از پیشرفت 86 درصدی برخوردار است كه همزمان با دهه فجر به بهره برداری می رسد.

665** 1917





:: برچسب‌ها: باند , روز تعطیل ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: