نام 8 كتاب كانون پرورش فكری در فهرست 'لاك‌پشت پرنده' قرار گرفت
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از كانون پرورش فكری، این فهرست با همكاری فصلنامه تخصصی پژوهشنامه ادبیات كودك و نوجوان و موسسه شهر كتاب تهیه شده است و در آن نام 50 نویسنده، تصویرگر و مترجم به چشم می‌خورد.

دو كتاب 'عاشقانه‌های یونس در شكم ماهی' نوشته جمشید خانیان و 'هستی' نوشته فرهاد حسن‌زاده از مجموعه رمان نوجوان امروز با درجه‌ عالی و 'یواش برو، یواش بیا' نوشته‌ زهره پریرخ با درجه‌ خوب در این فهرست ارزیابی شده‌اند.

همچنین كتاب‌ 'كرم سه‌ نقطه' نوشته سروناز پریش و رمان‌های 'حتی یك دقیقه كافی است' نوشته‌ آتوسا صالحی، 'دختری با روبان سفید' نوشته‌ مژگان كلهر، 'پیش از بستن چمدان' نوشته‌ مینو كریم‌ زاده و 'چشم عقاب' نوشته‌ محسن هجری از مجموعه رمان نوجوان امروز نیز با درجه‌ 'راه‌یافته به فهرست' مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.

بر اساس این گزارش، در سه درجه‌بندی مختلف به ترتیب 14، 16 و 19 كتاب به خانواده‌ها و كودكان ونوجوانان معرفی می‌شود.

همچنین قرار است نویسندگان، تصویرگران و مترجمان این كتاب‌ها فردا(چهارشنبه) به شهر كتاب مركزی تهران آمده و با امضای كتاب‌ های خود در جشن تولد 'فهرست لاك‌پشت پرنده' شركت كنند.

میزهای جداگانه‌ای برای خردسالان پیش از دبستان، كودكان دبستانی و نوجوانان پیش بینی‌شده تا نویسندگان، مترجمان و تصویرگران كتاب‌های راه یافته به تفكیك گروه سنی با مخاطبان خود، درباره كتاب‌هایشان به گفت‌و‌گو بنشینند و آثار خود را برای آنان امضا ‌كنند.

فروشگاه مركزی شهر كتاب، در ساعت 17 و 30 دقیقه روز چهارشنبه میزبان عموم علاقه‌مندان به ادبیات كودك ونوجوان خواهد بود.

فراهنگ ** 1883 ** 1071





:: برچسب‌ها: عشق , آسیا , موسیقی ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: