تیم ایران اولین حضور خود در مسابقه های جهانی را تجربه می كند
نوشته شده توسط : ipxrxt

'ابوالفضل صفری' كه به عنوان پزشك نیز تیم ایران را در این دوره از رقابتها همراهی می كند، در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در آنكارا افزود: تیم ایران با كسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات فوتبال ناشنوایان قهرمانی آسیا در كره جنوبی، جواز حضور در این دوره از رقابتها را بدست آورده است.

وی با بیان اینكه شرایط روحی و جسمی بازیكنان ایده آل است، اولین بازی تیم ایران برابر ونزوئلا كه عصر امروز برگزار می شود را بسیار مهم دانست.

صفری اضافه كرد: به دلیل آنكه بازیكنان ما اولین حضور خود را رقابتهای جهانی تجربه می كنند، این بازی می تواند به لحاظ روحی و روانی برای آنان تعیین كننده باشد. چرا كه در صورت پیروزی برابر ونزوئلا، با روحیه به مراتب بهتری گام به دیدارهای بعدی خواهند گذاشت.

وی اظهار امیدواری كرد كه تیم جوان ایران در این دوره از رقابتها بتواند با كسب امتیازهای لازم از مرحله مقدماتی این پیكارها صعود كند.

تیم ایران اولین بازی خود در این مسابقات را عصر امروز برابر ونزوئلا برگزار می كند و در روزهای پنجشنبه و شنبه (29 و 31 تیرماه) به ترتیب مقابل تیم های اوكراین و روسیه، نایب قهرمان و قهرمان دوره قبل بازیهای المپیك ناشنوایان صف آرایی خواهد كرد.

خاورم**1597 **230





:: برچسب‌ها: پاریس , طبیعت , ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: