كمیته امداد 500 هزار فرصت شغلی ایجاد می كند
نوشته شده توسط : ipxrxt

'محمد امید' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی در ارومیه افزود: در صورت تحقق مصوبه دولت مبنی بر واگذاری ایجاد اشتغالهای خرد در روستاها و شهرهای با جمعیت پایین به كمیته امداد، این نهاد خواهد توانست بیش از اشتغال ایجاد شده در سال گذشته، برای امسال فرصت شغلی ایجاد كند.

وی گفت: پارسال كمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر كشور حدود 300 هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش ایجاد كرد كه رقم قابل توجهی است.

او اضافه كرد: پارسال شورای عالی اشتغال در بخش خوداشتغالی و مشاغل خانگی 50 درصد تسهیلات این بخش 1500 میلیارد تومان را به كمیته امداد امام خمینی(ره) واگذار كرد كه تاكنون 132 میلیارد تومان آن از بانكها وصول شده و در اختیار خانواده های تحت حمایت قرار گرفته است.

معاون اشتغال و خودكفایی كمیته امداد امام خمینی(ره) ادامه داد: كمیته امداد پارسال با افزودن 500 میلیارد تومان از اعتبارات داخلی به تسهیلات اعطایی از شورای عالی اشتغال، توانست زمینه اشتغالزایی برای 315 هزار نفر را فراهم كند.

امید افزود: در سطح كشور هزار ناظر كمیته امداد بر روند اجرای طرحهای اشتغالزایی نظارت می كنند تا این طرحها از مسیر اشتغالزایی انحراف پیدا نكنند و به مرحله سوددهی برسند.

وی با اشاره به اینكه 10 درصد از تولیدات دامی و كشاورزی كشور توسط مددجویان كمیته امداد امام خمینی(ره) تولید می شود گفت: این افراد بیش از 5/5 میلیون راس دام سبك و حدود 5/1 میلیون راس دام سنگین در اختیار دارند.

معاون كمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: با تدابیری كه اندیشیده شده و راه اندازی بخش بازرگانی در این نهاد، بازار فروش محصولات تولیدی 'مددجویان توانمند شده' را مدیریت می كنیم تا دچار آسیب نشوند.

7129/581





:: برچسب‌ها: ایالات متحده ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: