قلعه نویی: استقلال به روزهای اوج خود نزدیك می شود
نوشته شده توسط : ipxrxt

قلعه نویی عصر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بازیكنان تیم استقلال تهران در این دیدار بازی پرفشار، رو به جلو و درگیرانه ای را همانطور كه من توقع داشتم، نشان دادند.

وی اظهار داشت: هر چه جلوتر می رویم، بازیكنان تیم استقلال به شرایط ایده آل نزدیك تر می شوند. هنوز تا رسیدن به شرایط آرمانی فاصله داریم، ولی بازیكنان در این دیدار نشان دادند كه دوران افت را پشت سرگذاشته اند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به بازیكنانی كه قرار است به این تیم اضافه شوند، گفت: 'جان واریو' را به خدمت گرفتم و امیدوارم 'مجتبی جباری' نیز به جمع بازیكنان این تیم اضافه شود، در این صورت با ترمیم خط میانی خود آماده حضور در لیگ فوتبال باشگاه های برتر ایران خواهیم بود.

قلعه نویی با مثبت ارزیابی كردن اردوی تیم فوتبال استقلال تهران در تركیه گفت: در این اردو بازیكنان با آرامش و تمركز به تمرینات خود ادامه دادند و از نظر من اردوی خوبی بود.

وی با اشاره به توانایی تیم فوتبال استقلال تهران در این فصل اظهار داشت: با توجه به توانایی كه من در بازیكنان خود مشاهده می كنم این تیم می تواند چه در لیگ فوتبال باشگاه های برتر ایران و چه در رقابت های باشگاه های آسیا یكی از مدعیان قهرمانی باشد.

تیم فوتبال استقلال تهران كه اردوی آمادگی خود را در تركیه دایر كرده است، در سومین و آخرین دیدار تداركاتی خود در این كشور مقابل تیم 'الازیگ اسپور' تركیه كه به تازگی به لیگ برتر باشگاه های این كشور صعود كرده است، به برتری رسید.

در این دیدار تیم استقلال تهران با نتیجه 4 بر 2 حریف خود را شكست داد.

'میلاد میداودی' دو گل و 'خسرو حیدری' و 'آرش برهانی' هر كدام یك گل برای تیم استقلال به ثمر رساندند.

تیم استقلال تهران قبل از این با نتیجه 7 بر صفر از سد یك تیم از كامرون گذشت و با نتیجه 2 بر صفر بازی را به تیم پیكان تهران واگذار كرد.

آبی پوشان تیم استقلال تهران كه اردوی آمادگی خود را از هفته گذشته در تركیه دایر كرده اند، چهارشنبه شب به تهران باز خواهند گشت.

خاورم**230**1368**





:: برچسب‌ها: قدیمی ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: