نماینده مجلس:آموزش وپرورش،ماموریت سنگینی درسندچشم اندازبرعهده دارد
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش ایرنا، دكترمحمدحسن دوگانی ، در جمع فرهنگیان شهرستان فسا ، اظهار داشت:ما امروز در یك رقابت بسیار سنگین علمی و فناوری دردنیا قرار گرفته ایم ، و وظیفه داریم به قله رفیع علمی دست یابیم ومقدمه رسیدن به این جایگاه و پایگاه ، آموزش وپرورش است.

وی بیان كرد: ما ماموریت داریم در سال 1404، مقام اول علمی منطقه را به دست آوریم و به همین سبب وظیفه همگان است كه برای دستیابی به این مهم درهرجایگاهی كه قرار داریم ، مسیری را كه فرا روی ماست به درستی طی كنیم.

این نماینده مجلس اظهارداشت : اگرامروز به كشورهای توسعه یافته بنگریم ، مشاهده می كنیم كه بیشترین سرمایه گذاری آنها دربخش آموزش وپرورش است .

دوگانی ادامه داد: ممكن است دربسیاری ازخانواده ها، والدین به علت گرفتاری ویا نداشتن امكانات ،توان این رانداشته باشند كه فرزند خود را دردو تا سه سال اول زندگی، درست تربیت كنند ، اما باید توجه داشت كه این فرزندان ارزشمندترین سرمایه كشورهستند است واگربه شیوه ای درست پرورش نیابند ممكن است اثرمنفی آن برای آن خانواده كمتراز اثرات منفی آن برای جامعه باشد .

وی بیان كرد: از زمانی كه تربیت فرزند آغازمی شود و شخصت او شكل می گیرد، همه جامعه در مقابل آن وظیفه دارند و در این میان وظیفه دولت ها بیشتر است.

شهرستان فسا در فاصله 130 كیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.ك/2

7375 /679





:: برچسب‌ها: درخت , دوستان , ژاپن ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: