رشد 38 درصدی فروش فولاد شركت های ایمیدرو
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)،‌ تا انتهای خرداد ماه سال جاری ارزش فروش سه میلیون و 580 هزار تنی تولیدات فولاد شركت های تابعه این سازمان از مرز سه هزار و 385 میلیارد تومان فراتر رفت، در حالی كه در مدت مشابه سال قبل این رقم دو هزار و 455 میلیارد تومان به ثبت رسیده بود.

در سه ماهه نخست سال جاری بیشترین رشد فروش به فولاد خام اختصاص یافت، به طوری كه در این بخش فولادسازان این سازمان با فروش یك میلیون و 52 هزار تن فولاد خام در مجموع شاهد رشد 50 درصدی ارزش فروش شدند.

در همین حال بیشترین ارزش فروش نیز به محصولات گرم اختصاص یافت به گونه ای كه در این مدت با فروش یك میلیون و 79 هزار تن محصول گرم افزون بر 998 میلیارد تومان عاید تولیدكنندگان این محصول شد.

مقایسه این رقم با ارزش فروش مدت مشابه سال قبل از رشد 35 درصدی خبر می دهد.

جایگاه سوم ارزش فروش نیز با رقم بیش از 510 میلیارد تومانی به میلگرد و كلاف اختصاص یافت كه در این بخش نیز افزایش 41 درصدی را به همراه داشت. در بهار سال جاری بیش از 479 هزار تن میلگرد و كلاف به فروش رفت.

در سه ماه ابتدای سال 91 میزان فروش بیش از 376 هزار تن تیر آهن شركت های تابعه این سازمان نیز از مرز 400 میلیارد گذشت كه با رشد 9 درصدی همراه بود.

اقتصام**3917**1594





:: برچسب‌ها: پارک , به من , خانواده ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: