توکلی: فعل دادستان تهران همانند فعل دادستان قبلی است
نوشته شده توسط : ipxrxt

احمد توکلی از سرشناس ترین نمایندگان اصولگرای منتقد دولت به شمار می رود

در پی فیلتر شدن پایگاه خبری الف توسط دادستان تهران، احمد توکلی، نماینده مجلس ایران و مدیر مسئول این وبسایت ضمن ابراز تاسف از تصمیم دادستان تهران، گفته است که مقابل این اقدام ایستادگی خواهد کرد.

آقای جعفری دولت آبادی، دادستان تهران به خبرگزاری مهر گفته است که به زودی جزئیات و دلایل فیلتر شدن سایت الف را به رسانه ها اعلام می کند.

آقای توکلی که مدیر مسئول سایت الف است، با انتقاد از فیلتر شدن سایت الف از سوی دادستان تهران به خبرگزاری مهر گفت: "شان آقای دولت آبادی را اجل می دانم که بخواهم وی را با دادستان سابق تهران مقایسه کنم ولی باید بگویم که فعل ایشان همانند فعل دادستان قبلی است."

آقای توکلی از منتقدان سعید مرتضوی، دادستان پیشین تهران بود و از انتصاب او به ریاست صندوق تامین اجتماعی به شدت انتقاد کرد.

آقای توکلی گفت: "بعد از مشورت با کارشناسان نظر قطعی خودم را در این موضوع فردا اعلام خواهم کرد."

او همچنین در خصوص علت فیلتر شدن سایت الف گفت: "دادستانی معتقد است این سایت مطالبی را منتشر کرده است که به نظر آنها مجرمانه به نظر می رسد."

آقای توکلی به این سوال که خبر منتشر شده مربوط به کدام دستگاه یا نهاد می شود گفت: "هنوز مشخص نیست چرا که باید این موضوع را کتبا به من اطلاع دهند که این اتفاق هنوز نیفتاده است."

معمولا دستور فیلترینگ سایتها توسط کارگروه تخصصی فیلترینگ صادر می شود، اما این سایت مستقیما به دستور دادستان تهران فیلتر شده است.

الف از سایت های اصولگراست که خبرهای زیادی درباره پرونده های اختلاس در ماههای گذشته منتشر کرده و از منتقدان روسای سه قوه بوده است.

این سایت یکی از اصلی ترین رسانه های داخل ایران است که همواره از منتقدهای اصلی سیاست های اقتصادی محمود احمدی نژاد به خصوص در زمینه هدفمند سازی یارانه ها بوده و بارها عده ای از اطرافیان آقای احمدی نژاد، از جمله محمدرضا رحیمی، معاون اول ریاست جمهوری را متهم به فساد مالی کرده است.

آقای توکلی که از سرشناس ترین نمایندگان اصولگرای منتقد دولت به شمار می رود، از طراحان اصلی استیضاح عده ای از وزیران دولت محمود احمدی نژاد بوده است.

او در جریان رای گیری برای انتخاب رئیس مجلس نهم، مانند دو دوره قبلی از کاندیداتوری غلامعلی حداد عادل، رقیب علی لاریجانی حمایت کرد و با وجود عضویت در فراکسیون رهروان ولایت و داشتن نسبت فامیلی با علی لاریجانی، از منتقدان جدی نحوه اداره مجلس توسط آقای لاریجانی بوده است.

احمد توکلی، مدیر مسئول الف که در مجلس هفتم و هشتم، ریاست مرکز پژوهش های مجلس را برعهده داشت، در دوره نهم نتوانست به این مقام دست یابد و جای خود را به کاظم جلالی از نزدیکان علی لاریجانی داد.





:: برچسب‌ها: سفر , زرد , گربه ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: