رسولی نژاد: سهام پرسپولیس و استقلال تاپایان سال 92بطوركامل واگذار می شود
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش ایرنا، 'احمد رسولی نژاد' روز دوشنبه در حاشیه بازدید از سایت تیراندازی با كمان ورزشگاه آزادی اظهار داشت: تا پایان سال 91 حداقل 30 درصد سهام این دو باشگاه به بخش خصوصی واگذار می شود و پس از آن در سال آینده باقی مانده سهام نیز این شرایط را پیدا خواهد كرد.

وی درباره درخواست یكی از روسای باشگاههای تهران مبنی بر لغو برگزاری مسابقات لیگ برتر در ایام ماه مبارك رمضان گفت:‌پس از مطرح شدن این صحبت ها برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز در نامه ای به وزارت ورزش و جوانان درخواست اجرای آن را كردند،‌اماما نمی توانیم مستقیم وارد این مسایل شویم .بنابر این آن را ونظر تعدادی ازمراجع تقلید را برای تصمیم گیری به سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ارسال كردیم.

وی یادآورشد:‌البته دربرخی محافل شنیده ایم كه درخواست این مسوول ناشی ازانتخاب دیرهنگام سرمربی تیمش وآغاز دیرهنگام تمرینات بوده است.امیدواریم كه این شنیده ها درست نباشد و قصد خیر در پشت ْآن باشد.

وی ادامه داد:‌ اتفاقا برگزاری مسابقات در شب های ماه رمضان فرصت مناسبی برای كارهای فرهنگی وعقیدتی است. همانگونه كه درایام ماه محرم ورزشكاران وتماشاگران به عشق امام حسین در ورزشگاهها عزاداری می كنند.

ورزشی**2024**7537**1590





:: برچسب‌ها: سان فرانسیسکو , آلمان ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: