شرایط كنونی كشور نیازمند همگرایی و همدلی بیشتر رسانه‌هاست
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش روز دوشنبه خبرنگارفرهنگی ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دولت،'سید محمد حسینی ' افزود: كشور ما در شرایطی نیست كه رسانه‌ای خبریا تحلیلی را منتشر كند كه با مصالح نظام و منافع ملی سازگاری نداشته باشد.

وی یادآورشد: به زودی نشستی را با صاحبان رسانه و مسئولین اقتصادی كشور برگزار می شود تا نسبت به شرایط كنونی خصوصا تحریم ها آگاهی بیشتری پیدا كرده و با در نظر گرفتن منافع ملی فعالیت كنند نه اینكه هر كس با سلیقه خود و گاها بدون آگاهی جو روانی را برهم زده و در خاتمه پاسخی برای ادعایش نداشته باشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درمورد باب شدن شایعه پراكنی در فضای رسانه ای كشور اظهار داشت: درهیات نظارت بر مطبوعات به صورت مداوم جلساتی را برای رسیدگی به امور مطرح شده تشكیل داده و تذكرات و برخوردهای لازم انجام می شود اما میسر نیست تا تمام موضوعات مطرح شده در رسانه ها را رصد كرده و با تشخیص بین شایعه و واقعیت آن را مورد رسیدگی قرارداد.

حسینی از تمام شخصیت‌های حقوقی و حقیقی خواست تا هیات نظارت را در این امر یاری دهند و در صورتی كه موردی را خلاف واقع یافتند با ارسال شكایت یا تهیه جوابیه نسبت به خبر منتشر شده واكنش نشان دهند تا در هیات نظارت مورد بررسی قرار گیرد.

وی از صاحبان و اصحاب رسانه خواست قبل از اینكه شكایتی مطرح شود به موثق بودن خبر توجه داشته باشند و آن را با در نظر گرفتن مصالح نظام و منافع ملی منتشر كنند.

فراهنگ** 1355**1588





:: برچسب‌ها: ژاپن , سان فرانسیسکو , دختر ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: