سرمربی تیم ملی جودو زنان: سه نفر نخست هر وزن به اردو دعوت می شوند
نوشته شده توسط : ipxrxt

'مریم بهاروندی ' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نفرات اول تا سوم هر وزن در مسابقات قهرمانی كشور كه 27 تیرماه برگزار می شود به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

وی افزود: می خواستیم برای افزایش تجربه بازیكنان و محك خوردن آنها در میدانی بزرگتر به رقابت های غرب آسیا به اردن برویم كه متاسفانه به دلیل عدم صدور روادید، میسر نشد.

سرمربی تیم ملی جودو زنان اضافه كرد: با توجه به صحبت هایی كه با مسوولان فدراسیون داشته ام قرار است یك تا دو اردوی تداركاتی برای تیم ملی برگزار شود كه با توجه به محدودیت های ما باید از میان كشورهای اسلامی و آسیایی باشند.

این مربی به اعلام آمادگی تیم ملی جودو زنان تونس اشاره كرد و افزود: امیدوارم علاوه بر این تیم بتوانیم با یكی از تیم های خوب آسیا نیز اردوی مشترك و مسابقات دوستانه داشته باشیم تا بازیكنان بتوانند به آمادگی مناسب و اعتماد به نفس لازم برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا دست یابند.

بهاروندی ادامه داد: به احتمال زیاد ما با یك تیم كامل 15 نفری عازم این رقابت ها می شویم یعنی هشت وزن جوانان و هفت وزن نوجوانان ، كه با توجه به جوانی شان لازم است اردوی تداركاتی و تمرینی مشترك برای آنان با تیم های خارجی تشكیل شود.

وی افزود: در اردوهای داخلی باید نخست ضعف هر یك از بازیكنان به خوبی شناسایی شود و در فرصت باقی مانده تا مسابقات روی تاكتیك ها و تكنیك ها و افزایش آمادگی جسمانی آنان كار كنیم تا با آمادگی كافی راهی مسابقات قهرمانی آسیا در چین تایپه شویم.

مسابقات جودو قهرمانی جوانان آسیا هشتم مهرماه در كشور چین تایپه آغاز خواهد شد.

ورزشی **1828**1553





:: برچسب‌ها: خام ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: