دبیر فدراسیون :تكواندو دستكم دو فینالیست در مسابقات المپیك لندن خواهد داشت
نوشته شده توسط : ipxrxt

' غلامحسن ذوالقدر ' شامگاه یكشنبه در حاشیه مسابقات كشوری مادانگ در ساری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود : قطعا ایران اسلامی صاحب مدال در این دوره از مسابقات خواهد شد و رنگ ، نوع و تعدادش در روز مسابقه معلوم می شود.

وی از برگزاری دوره های فشرده برای ورزشكاران المپیكی خبر داد و اظهار داشت : ورزشكاران گوش به فرمان كادر فنی تیم ملی هستند تا با رسیدن به اوج آمادگی به مسابقات 2012 لندن اعزام شوند.

ذوالقدر بیان داشت : روزهای پایانی آمادگی را در پیش رو داریم و ورزشكاران سخت و فشرده در حال آماده سازی كامل خود هستند تا افتخار دیگری را برای ایران اسلامی رقم بزنند.

وی از برگزاری سنجش ورزشكاران اعزامی در آكادمی ملی المپیك خبر داد و اضافه كرد : این سنجش حاكی از آمادگی ورزشكاران بود كه بخوبی در حال پشت سر گذاشتن این دوره ها هستند.

دبیر فدراسیون تكواندوی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به آمادگی روحی ورزشكاران اعزامی به مسابقات المپیك لندن ، گفت : به طور قطعی این افراد همه توان خود را به كار خواهند بست تا به آمادگی لازم برای این دوره از مسابقات برسند.

وی به كسب مدال های مختلف در چند دوره اخیر مسالقات المپیك توسط ورزشكاران ایرانی اشاره كرد و افزود : تكواندوكاران ایرانی در مسابقان 2000 سیدنی تك مدال برنز و نیز 2004 آتن یك نشان طلا و یك برنز كسب كرده بودند.

ذوالقدر با اشاره به كسب مدال طلای توسط ' هادی ساعی ' در المپیك پكن ، گفت : با كسب این نشان ، رتبه كاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران 19 پله صعود كرده بود.

ك/3 519/1654 ** 1917





:: برچسب‌ها: کریسمس , پارک , آب ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: