پیروزی رحیمی مقابل گنادی تولبیا نایب قهرمان جهانكمیل قاسمی بعد از شیماروف، فاتح چاكراوغلو را هم شكست داد
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش ایرنا از فدراسیون كشتی، در ادامه كار كشتی گیران كشورمان در مسابقه های بین المللی اسپانیا، عصر امروز (شنبه) حسن رحیمی و كمیل قاسمی موفق شدند در مرحله نیمه نهایی به ترتیب مقابل گنادی تولبیا كشتی گیر كهنه كار موناكویی و دارنده مدال نقره جهان و فاتح چاكراوغلو دارنده مدال طلای اروپا از تركیه به پیروزی رسیده و راهی دیدار پایانی شدند.

كمیل قاسمی در وزن 120 كیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل آلكسی شیماروف كشتی گیر روسی الاصل تیم بلاروس و دارنده مدال طلای جهان و چند مدال اروپایی در دو وقت با نتایج مشابه یك بر صفر در كلینچ به پیروزی دست یافت.

كشتی گیر وزن 120 كیلوگرم تیم كشورمان در مرحله نیمه نهایی به مصاف فاتح چاكراوغلو كشتی گیر كهنه كار تركیه ای رفت و با شكست دارنده مدال طلای اروپا به دیدار فینال راه یافت.

چاكراوغلو در كشتی قبلی خود از سد 'اسماعیل الدوسكی' كشتی گیر مصری گذشت.

رضا یزدانی كشتی گیر وزن 96 كیلوگرم كشورمان كه در دور نخست حریفی از اسپانیا را مغلوب كرده بود، در دور دوم نیز كشتی گیری از مصر را شكست داد.

یزدانی در مرحله نیمه نهایی نیز از سد كشتی گیری از تركیه گذشت و راهی دیدار پایانی شد.

احسان لشكری در وزن 84 كیلوگرم در دور نخست مقابل دانیال دیاز از ونزوئلا نفر اول رقابت های گزینشی المپیك در چین در سه وقت به پیروزی رسید.

در این مسابقه، وقت نخست با كلینچ به سود این حریف به پایان رسید اما در وقت های دوم و سوم لشكری با نتیجه 4 بر یك و 2 بر صفر به برتری رسید.

لشكری در دور دوم نیز مقابل بینیچی از تركیه در سه وقت به پیروزی رسید. وقت اول این كشتی به كلینچ كشیده شد اما نماینده كشورمان در وقت های دوم و سوم به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی در این مرحله از سد محمداف كشتی گیر بلاروسی گذشت و راهی دیدار پایانی شد.

حسن رحیمی در وزن 55 كیلوگرم در دور نخست، مك فارلان از انگلیس را در دو وقت شكست داد و در دور دوم مك كینا دیگر نماینده این كشور را در دو وقت مغلوب كرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

گنادی تولبیا كشتی گیر كهنه كار مولداویایی و دارنده مدال نقره جهان و برنز اروپا كه مدتی است برای كشور موناكو كشتی می گیرد، حریف رحیمی در دیدار مرحله نیمه نهایی بود كه رحیمی

از سد وی نیز گذشت تا راهی دیدار فینال شود.

مسعود اسماعیل پور در وزن 60 كیلوگرم در دور نخست فارغ از مصر را در دو تایم مغلوب كرد.وی در دور دوم نیز در دو تایم از سد آشیروف از قزاقستان گذشت تا در مرحله نیمه نهایی با برنده دیدار كشتی گیران پرو و مكزیك روبرو شود.

صادق گودرزی در وزن 74 كیلوگرم در دور نخست حاجی یف كشتی گیر روسی الاصل تیم فرانسه را در دو تایم با نتایج مشابقه 6 بر صفر شكست داد. وی عصر امروز در دور دوم كشتی گیر پرویی را مغلوب كرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. گابور هاتوش كشتی گیر المپیكی مجارستان و دارنده چند مدال قهرمانی اروپا و علی شعبان اف كشتی گیر المپیكی بلاروس در گروه گودرزی حضور دارند.

مهدی تقوی در وزن 66 كیلوگرم پس از استراحت در دور اول در دور دوم عصر امروز عثمانی از فرانسه را در دو وقت شكست داد و وی نیز راهی مرحله نیمه نهایی شد.

طبق برنامه اعلامی مسوولان برگزاری رقابت ها مسابقات رده بندی و فینال این مسابقات بین المللی صبح فردا (یكشنبه) برگزار می شود.

رقابتهای كشتی جایزه بزرگ مادرید با حضور 80 كشتی گیر المپیكی از 42 كشور دنیا از امروز شنبه و به مدت دو روز در سه رشته در شهر مادرید پایتخت اسپانیا برگزار می شود.

ورزشی. ** 1589 **‌





:: برچسب‌ها: زنده ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: