یك میلیون و 700 هزار تن گندم مازاد بر نیاز كشاورزان خریداری شد
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'عباس قبادی' روز شنبه در همایش تجلیل از فعالان صنعت و معدن و اصناف و بازاریان استان در سنندج افزود: تاكنون در ازای خرید گندم مازاد بر نیاز كشاوزان 740 میلیارد تومان به آنان پرداخت شده است.

وی با اشاره به صعود چهار پله ای كردستان در تولید گندم در سطح كشور گفت: این صعود نشان می دهد كه مدیریت در استان كردستان كار آفرین بوده است.

قبادی تصریح كرد: این موفقیت در چهار سال گذشته نشان می دهد همیشه برای كارآفرینی نیاز به اعتبار و كمك مالی نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به طرح هدفمندی یارانه ها اشاره كرد و گفت: این تحول به خوبی توسط صنعت كاران، تجار، بازاریان و اصناف مدیریت شد و با همكاری آنان با موفقیت اجرایی شد.

قبادی افزود: شیطنت دشمنان و همراهان داخلی آن ها نگذاشت كه این اتفاق مبارك به كام مردم شیرین شود .

وی به كاهش مصرف گندم از 12 میلیون تن در سال 88 به هشت و نیم میلیون تن در سال گذشته اشاره كرد و اظهار داشت: بخش عمده ای از صرفه جویی بیش از سه میلیون تن در مصرف گندم در كشور حاصل اجرای هدفمندی یارانه ها است.

قبادی با اشاره به تشدید تحریم ها و شرایطی كه دشمنان ایجاد كرده اند، گفت: در هیچ برهه ای از تاریخ سابقه نداشته است كه بر علیه یك كشور این گونه دشمنی شود.

وی افزود: این حربه دشمن نیز با همدلی، دلسوزی و مدیریت كارآمد كارساز نخواهد بود و پشت سر گذاشته خواهد شد.

قبادی به وقفه 45 روزه در واردات نهاده های دامی و افزایش قیمت مرغ و در نهایت كنترل این افزایش اشاره كرد و گفت: دشمن قصد دارد از شرایط پیش آمده نهایت بهره را ببرد كه موفق نخواهد شد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: مشتری مداری در كشور ضعیف است كه تولید كننده ها باید در جلب رضایت مشتری سعی بیشتری كنند.

پك/2/570/533/320





:: برچسب‌ها: مرخصی ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: