حادثه پیش آمده برای عضو سركنسولگری ایران در آلمان، توطئه منافقین است/دولت آلمان پاسخگو باشد
نوشته شده توسط : ipxrxt

'سیدحسین نقوی حسینی' روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا تصریح كرد: اخیرا فعالیت هایی در كشورهای اروپایی علیه دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران شروع شده است كه توسط برخی گروهك های تروریستی مدیریت می شود.

وی با تاكید بر این كه این گونه عملیات ها از طرف گروهك منافقین مدیریت می شود، اظهار داشت: منافقین اخیرا با صرف هزینه های مالی سعی می كنند از سیاه پوستان نیازمند برای اهداف خود سوء استفاده كنند و بسیاری از آنان را با هزینه و مساعدت مالی به اجتماعات خود می كشانند و حتی پا را فراتر گذشته و برخی مسولان سابق دولتی آمریكا و نیز كشورهای دیگر را با دادن پول به این اجتماعات می كشانند.

سخنگوی كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: زن سیاه پوست حمله كننده به عضو سركنسولگری ایران در فرانكفورت نیز از سوی منافقین خریداری شده است.

نقوی حسینی ادعای مطرح شده درباره عضو سركنسولگری جمهوری اسلامی ایران در فرانكفورت را اتفاقی غیرقابل باور دانست و گفت: چنانچه این ماجرا را برای هر فرد عاقلی مطرح كنند، شنونده متوجه می شود كه این یك توطئه است و واقعیت ندارد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی از دولت آلمان خواست هر چه سریعتر به این موضوع رسیدگی و حقیقت را آشكار كند.

بر اساس یك سناریوی از پیش تعیین شده در روز دوشنبه گذشته، یكی از اعضای سركنسولگری جمهوری اسلامی ایران در فرانكفورت، هنگام عزیمت از محل كار خود به منزل، به بهانه ای واهی مورد حمله یك زن آفریقایی تبار قرار گرفت و متاسفانه پلیس آلمان به جای برخورد با فرد مهاجم، رفتار خشن، ناشایست و خارج از عرف دیپلماتیك با عضو سركنسولگری ایران داشت.

'حسن قشقاوی' معاون كنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه در واكنش به این حادثه، برخورد پلیس آلمان با عضو سركنسولگری ایران را 'ناشایست' دانست و گفت: در پی بروز این حادثه، سفیر آلمان در تهران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید دولت جمهوری اسلامی ایران نسبت به برخورد ناشایست پلیس آلمان با وی اعلام و خواسته شد كه دولت آلمان سریعا ضمن بررسی موضوع، توضیحات لازم را ارائه كند.

معاون وزیر امور خارجه اضافه كرد: سفارت و سركنسولگری جمهوری اسلامی ایران در برلین و فرانكفورت نیز با ارسال یادداشت اعتراض و تماس و مذاكره با مقامات آلمانی در حال پیگیری موضوع هستند.

قشقاوی تاكید كرد: در تداوم و تكمیل حلقه های توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران، فشار و عملیات روانی علیه دیپلمات های كشورمان یكی از حلقه های این توطئه است و منافقین با همكاری سازمان های اطلاعاتی و امنیتی غربی و صهیونیستی به منظور بدنام كردن دیپلمات های كشورمان و نهایتا خدشه دار كردن چهره جمهوری اسلامی ایران، به اشكال مختلف و سوژه سازی های متنوع، دسیسه هایی را طراحی كرده اند.

سیام **9121**1572





:: برچسب‌ها: مربع , آبی , سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: