قدس با خطر تهدید دینی و فرهنگی مواجه است
نوشته شده توسط : ipxrxt

مركز حقوق اجتماعی و اقتصادی فلسطین در بیانیه ای اعلام كرد: رژیم صهیونیستی اكنون به صراحت اعلام كرده شهرك هایی كه در كرانه غربی بنا كرده است بخشی از كشور مورد ادعای این رژیم بعد از كامل كردن عملیات مورد نظر در قدس به شمار می رود .

این بیانیه افزود: رژیم صهیونیستی اجرای طرحی برای ساخت یك دانشكده نظامی در شهر قدس را آغاز كرده است و قصد دارد در آینده فرماندهی ارتش و ستاد كل را به این مكان انتقال دهد.

در این بیانیه آمده است كه پیش بینی می شود قدس در مدت زمان كوتاهی طرحهای ساخت و تغییر هویت با هدف سلطه كامل صهیونیست ها بر این شهر و اخراج فلسطینیان را شاهد خواهد بود و مسجد الاقصی با شهرك ها و صهیونیست های افراطی محاصره خواهد شد.

مركز حقوق اجتماعی و اقتصادی فلسطین در این بیانیه افزود: اشغالگران فلسطین شهرك سازی ها را در طول این سال ها متوقف نكرده اند و بعد از امضای توافق نامه های اسلو نیز همچنان تلاش برای این مساله ادامه داشته است و اكنون می بینیم كه صهیونیستها علنا اعلام می كنند كه شهرك های موجود در كرانه غربی نیز بخشی از قلمرو رژیم اشغالگر به حساب می آید.

این بیانیه در پایان با انتقاد از سكوت مجامع جهانی آن ها را شریك رژیم صهیونیستی خوانده و افزوده است كه جامعه جهانی قدرت توقف شهرك سازی را از طریق اجرای قطعنامه های قوی و شدید اللحن دارد اما هیچ اقدامی انجام نمی دهد.

مترجمام**1408**1446





:: برچسب‌ها: تایوان , گل , روش ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: