پایین بودن احتمال رویارویی والیبال ایران و روسیه
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش ایرنا، تیم ملی والیبال تونس كه خود را برای شركت در بازی های المپیك لندن آماده می كند در روزهای 22 تا 27 تیرماه به تهران سفر خواهد كرد تا در چهار مسابقه تداركاتی به مصاف تیم ملی ایران برود.

در این حال روز گذشته (جمعه) روابط عمومی فدراسیون والیبال از درخواست رسمی روسیه برای روبرو شدن با شاگردان خولیو ولاسكو در شهر مسكو در روزهای 24 و 25 تیر خبر داد.

بر اساس خبر فدراسیون والیبال به دلیل همزمانی این دو برنامه، مسئولان فدراسیون والیبال ایران در تلاش هستند با انجام مذاكرات با همتایان روسی خود تاریخ برگزاری این دو مسابقه در مسكو را تغییر دهند.

این درحالی است كه تیم ملی والیبال ایران باید روز 28 تیرماه راهی لهستان شود تا در جام واگنر كه از 30 تیر تا یك مرداد برگزار می شود شركت كند و روسیه در كنار تیم های برزیل، لهستان، كره جنوبی و استرالیا یكی از حریفان ایران در این رقابت ها خواهد بود.

با توجه به اینكه مسابقات والیبال بازی های المپیك لندن از روز هفتم مردادماه آغاز می شود و روسیه یكی از تیم های راه یافته به این میدان است بعید به نظر می رسد بعد از جام واگنر امكان برگزاری مسابقه دوستانه میان ایران و رسیه در مسكو وجود داشته باشد.

ورزشی**2024**1553





:: برچسب‌ها: سیاه و سفید , سیاتل ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: