سلیموف: من مشكلی با وزیری و دهقان نداشتم
نوشته شده توسط : ipxrxt

'زبید الله سلیموف' در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از بازگشت تیم ملی از جام جهانی آمریكا به ورزشكاران برنامه تمرینی دادم تا در زمان تعطیلی اردوها آمادگی خود را حفظ كنند. وقتی وزیری و دهقان در تمرینات شركت نكردند خیلی زود نادر منوچهری و ساره اسدی را به عنوان نخستین گزینه های موجود جایگزین آنها كردیم كه با توجه به اجرای برنامه های تمرینی مورد نظر ما از نظر بدنی كاملا آماده هستند.

وی ادامه داد: از روز سه شنبه (13 تیر) كه منوچهری و اسدی تمرینات خود را برای شركت در المپیك آغاز كردند آنها را با روحیه بالایی دیدم زیرا می خواهند برای پرچم كشور خود مسابقه بدهند و چیز دیگری برایشان اهمیت ندارد.

سرمربی تیم ملی تیراندازی با كمان درباره شرایط اردوی لاهیجان گفت: همه امكانات در این شهر در بهترین شرایط است. از صبح امروز تمرینات خود را آغاز كرده ایم. فردا از منوچهری و اسدی ركوردگیری می كنیم تا تمرینات تاكتیكی آنها هم شروع شود.

وی در پاسخ به این سوال كه آیا مشكلی با این ملی پوشان ندارد؟ گفت: من با وزیری و دهقان هم هیچ مشكلی نداشتم و اگر مسئله ای بین ما پیش آمد از جانب خود آنها بود. پیش از این هم با منوچهری و دهقان كار كرده ام و در چند روز اخیر هم بدون مشكل به برنامه های من عمل كرداند.

ورزشی**2024**1553





:: برچسب‌ها: زمستان , مدل , خانواده ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: