اختصاص بیش از هزار میلیارد تومان به تجهیز و نوسازی مدارس كشور
نوشته شده توسط : ipxrxt

رییس سازمان نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس كشور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا با اعلام اینكه اعتبار سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس كشور در سال 91 معادل یك هزار و 140 میلیارد تومان است، تصریح كرد این اعتبار هم اكنون در شرف ابلاغ به سازمان نوسازی است.

' مرتضی رییسی' با بیان اینكه همچنین امسال اعتبارات استانی، ورزش دانش آموزی، هوشمندسازی و تجهیز هنرستان ها را خواهیم داشت، یادآور شد امیدواریم كه این اعتبارات هر چه زودتر تخصیص پیدا كند و بتوانیم در تابستان سال جاری، فضاهای آموزشی را به شكلی آماده كنیم كه كمترین مشكل را در فرآیند آموزش و پرورش داشته باشیم.

** اولیت مدارس ابتدایی در تحویل مدارس

وی همچنین در راستای استقرار نظام جدید آموزشی - 6.3.3 - از اولویت قرارگرفتن مدارس دوره ابتدایی در تحویل و بهره برداری مدارس خبر داد.

رییسی با بیان اینكه هم اكنون بیش از هفت هزار و 400 پروژه نیمه تمام در سراسر كشور وجود دارد، افزود: بیشترین پروژه ها به دوره ابتدایی اختصاص دارد كه براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، تخصیص منابع به این دوره آموزشی افزایش پیدا كرده است.

وی خاطر نشان كرد از میان پروژه هایی كه در دست اجرا است، مواردی كه نیاز به تغییرات داشته و در عین حال به بافت فنی آن فضا آسیبی وارد نمی كرده، تغییرات لازم صورت گرفته است.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس كشور با بیان اینكه این فرآیند از قبل آغاز شده است، اظهار داشت: برای توسعه فضاهای آموزشی در استان هایی كه از جمعیت دانش آموزی قابل توجهی برخوردار است، از مدت ها قبل برنامه ریزی برای تامین منابع صورت گرفته است.

رییسی ابراز امیدواری كرد كه با تخصیص منابع مالی تصویب شده از سوی دولت و مجلس، برای آغاز سال تحصیلی جدید و استقرار نظام آموزشی 6.3.3 هیچ مشكلی در خصوص فضا و تجهیزات مدارس وجود نداشته باشد.

اجتمام ** 1788 **1569





:: برچسب‌ها: فرمت مربع , خانه ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: