معاون فنی فولاد ماهان: برای تیم كشتی این باشگاه سه مربی مد نظر است
نوشته شده توسط : ipxrxt

'جلال زهرایی' روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: برای هدایت تیم كشتی آزاد باشگاه فولاد ماهان اصفهان در مسابقات كشتی آزاد لیگ برتر باشگاه های ایران، 'اكبر فلاح'، 'غلامرضا محمدی' و 'محمد طلایی' مد نظر این باشگاه قرار دارند.

وی با بیان اینكه در حال بررسی عملكرد این گزینه ها هستیم، افزود: سعی می كنیم تا چند روز آینده، سرمربی تیم كشتی آزاد فولاد ماهان اصفهان را برای تشكیل تیمی قدرتمند معرفی كنیم.

به گفته وی، باشگاه فولاد ماهان اصفهان در لیگ برتر كشتی باشگاه های ایران فقط در رشته آزاد شركت می كند.

معاون فنی باشگاه فولاد ماهان اصفهان با اشاره به اینكه این باشگاه در مسابقات كشتی آزاد لیگ دسته یك باشگاه های ایران

تیمداری می كند، خاطرنشان كرد: مربیان كشتی استان اصفهان، هدایت تیم كشتی آزاد فولاد ماهان اصفهان در مسابقات لیگ دسته یك را برعهده خواهند داشت.

وی با بیان اینكه باشگاه فولاد ماهان اصفهان در رشته هایی كه در استان اصفهان از پشتوانه های لازم برخوردار باشد، سرمایه گذاری می كند، گفت: تیم های كشتی آزاد نوجوانان و جوانان این باشگاه برای شركت در مسابقات قهرمانی ایران تشكیل شده است.

زهرایی افزود: تیم كشتی آزاد جوانان فولاد ماهان در مسابقات منطقه پنج كشور كه روز پنجشنبه در شهر بوشهر برگزار شد، شركت كرد و برای صعود به مرحله بعدی این مسابقات بسیار امیدواریم.

وی با بیان اینكه كشتی گیران جوان ما در مرحله نخست این مسابقات نتایج خوبی به دست آوردند، اظهار امیدواری كرد تیم این باشگاه با درخشش در مرحله بعدی، به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی ایران راه یابد.

ت/7132/1011

ورزشی. ** 1589 **





:: برچسب‌ها: زن , روز تعطیل ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: