عضو مجلس خبرگان: حربه دشمنان نظام محكوم به شكست است
نوشته شده توسط : ipxrxt

آیت الله 'سید احمد خاتمی' دیشب در مراسم گرامیداشت سالروز ولادت باسعادت امام زمان(ع) در حرم مطهر امام رضا(ع) افزود: استكبار به سركردگی شیطان بزرگ از ابتدای انقلاب آرزو دارد كه ملت ایران خسته شود اما باید بدانند كه این ملت ایران است كه آنها را خسته خواهد كرد.

وی اظهارداشت: در مدت 33 سال از انقلاب اسلامی آنها كوشیدند تا با توطئه های داخلی، جنگ، بحث هسته ای، فشارهای اقتصادی و تحریمهای اخیر ملت بزرگ ایران را نسبت به نظام ناامید كنند ولی الطاف الهی شامل حال این ملت بود و آنها راه به جایی نبردند.

امام جمعه موقت تهران گفت: دشمنان آرزو دارند كه ملت ایران از دین خداحافظی كند، دین در زندگی مردم جایگاهی نداشته باشد و نه تنها آمریكا و اتحادیه اروپا بلكه تمام جهان كفر، نظام اسلامی را در ایران بر نمی تابند.

آیت الله خاتمی افزود: برای تحقق این آرزو، رییس جمهور آمریكا صراحتا اعلام كرده است كه 'ما نمی توانیم با ایران مذهبی مقابله كنیم، باید دینداری را از این ملت گرفت' لذا با بزرگنمایی برخی سنتها در جامعه ایرانی مانند سیزده بدر، نوروز و چهارشنبه سوری قصد دارند تا مردم از دین خداحافظی كنند.

وی گفت : آروزی دیگر دشمنان این است كه ما در اصول سازش كنیم و دست از شعارهای اصولی انقلاب بر داریم اما ملت ایران به پیروی از قرآن كریم و تعالیم گهربار رسول اكرم(ص) ذره ای در اصول كوتاه نخواهد آمد.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری در این ارتباط به نظر سنجیهای اخیر برخی سایتها در باره بحث هسته ای اشاره و بیان كرد: اینگونه كارها با هدف زمینه سازی برای سازش می باشد و همگان باید بدانند كه هدایت پرونده هسته ای و مذاكره با آمریكا در دست رهبر معظم انقلاب است و ایشان این پروژه را مدیریت می كنند.

وی گفت: امام خمینی(ره) از آمریكا به عنوان شیطان بزرگ یاد كردند و ما باید بدانیم كه آمریكا شیطانی كوچك نشده بلكه خباثت این رژیم در تمام دنیا از جمله بحرین، عراق، پاكستان و افغانستان رو به فزونی داشته و سرمداران آن رژیم پلید ستاد عملیات تخریب علیه ایران را در واشنگتن طراحی كرده اند.

آیت الله خاتمی در ادامه به ویژگیهای جامعه مهدوی اشاره و بیان كرد: معنویت، تدین، اخلاق، عدالت، حكومت صالحان، رفاه مناسب اقتصادی، مهر مقدس و خشم مقدس از ویژگیهای آن جامعه است و آنانی كه در داخل این جامعه قرار دارند اهل باج دادن به بیگانگان نیستند.

وی اظهارداشت: جامعه ولایی از ویژگیهای جامعه مهدوی است و آنهایی كه ولایت خدا، رسول خدا و امام علی(ع) را پذیرفته اند در زمره حزب اللهی ها به شمار می روند و طبق آیه صریح قرآن كریم حزب الله پیروز است و با تمام توان از ولایت فقیه تبعیت می كنند.

آیت الله خاتمی گفت: ولایت فقیه یك رهبر سیاسی نیست بلكه یك رهبر دینی است كه ادامه دهنده راه امامان معصوم(ع) می باشد و آنانی كه عاشق امام زمان(عج) هستند تمام عشق و علاقه خود را یكجا نثار نایب ایشان یعنی مقام معظم رهبری می كنند.

وی همچنین به سالروز ولادت آخرین حجت الهی اشاره و بیان كرد: در نیمه شعبان جهان به وجود این نور روشنگر جهان هستی روشن گردید و مهدی موعود(ع) است كه با ظهورش سرانجام دنیا پر از عدل و داد خواهد شد.

659





:: برچسب‌ها: ابرها , بریتانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: