اصلی ترین حزب مخالف دولت پاكستان عذرخواهی آمریكا را نپذیرفت
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از منابع محلی پاكستانی، 'نواز شریف' رییس اصلی ترین حزب مخالف دولت پاكستان (PML-N) گفت: دولت و حزب مردم پاكستان ﴿حزب حاكم﴾ این كشور را به سمت بی ثباتی و ھرج و مرج ھدایت كرده اند.

وی تاكید كرد: ایالات متحده آمریكا رسما عذرخواھی نكرده و دولت پاكستان به اعضای حزب مسلم لیگ شاخه نواز بمنظور اتخاذ تصمیم در راه بازگشایی مجدد خط مسیر ناتو اطمینان نداده است.

در ھمین حال مولانا 'فضل الرحمان' رییس جمعیت علمای اسلام پاكستان شاخه فضل گفت: فقط پارلمان ملی پاكستان می تواند در خصوص بازگشایی مسیر تردد خودروھای ناتو تصمیم بگیرد و درباره این موضوع شخص رییس جمھوری و یا نخست وزیر اختیاری از خود ندارند.

علاوه بر این شورای اتحاد مذهبی پاكستان نیز با انتشار بیانیه ای اعلام كرد: مسیر تردد خودروھای ناتو در پاكستان باید ھمچنان مسدود مانده و اعضای پارلمان ملی پاكستان نیز اقدامی را در جھت منافع كشور و ضد ناتو انجام دھند.

این شورا ھمچنین از سازمان ملل متحد خواست تا به موضوع حملات ھواپیماھای بدون سرنشین آمریكا در مناطق قبایلی پاكستان رسیدگی كند.

دولت پاكستان پس از تصمیم به بازگشایی مجدد مسیر تداركاتی خودروهای نیروهای پیمان آتلانتیك شمالی ناتو در خاك این كشور، در روزھای اخیر آماج هشدارها و اعتراض های شدید رهبران و اعضای گروه های سیاسی و مذهبی این كشور قرار گرفته است.

دولت اسلام آباد سه شنبه شب اعلام كرد: پاكستان پس از عذرخواهی وزیر خارجه امریكا نسبت به كشته شدن 24 نظامی پاكستانی در حمله سال گذشته بالگردهای ناتو در مناطق قبایلی، تصمیم به بازگشایی مجدد مسیر تردد خودروهای ناتو در خاك این كشور گرفته است.

آساق ** 1095





:: برچسب‌ها: روش , دریاچه ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: