دی ماتئو: انقلابی در چلسی رخ نمی دهد
نوشته شده توسط : ipxrxt

سرمربی محبوب و 42 ساله ایتالیایی ماه گذشته برای دو سال هدایت تیم چلسی را به عهده گرفت. این قرارداد پس از آنكه او چلسی را برای نخستین بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و نیز قهرمان جام حذفی انگلیس كرد به او پیشنهاد شد.

دی ماتئو در نیمه های فصل پیش جانشین ' آندره ویاس بوآس' شد كه اكنون هدایت تیم تاتنهام را به عهده گرفته است.

به گزارش دیلی میل، 'دیدیه دروگبا' و ' سولومان كالو' دیگر در چلسی نیستند ولی این تیم ' ادن آزار' بلژیكی را از لیل و ' ماركو مارین ' آلمانی را از وردربرمن به خدمت گرفت.

دی ماتئو كه هشتمین سرمربی چلسی در زمان مالكیت ' رومن آبراموویچ' است گفت استمفورد شاهد تحول خواهد بود و نه انقلاب؛ و او می خواهد جایگاه این تیم را از رده ششم لیگ برتر در فصل پیش ارتقا دهد.

وی گفت: فكر نمی كنم این هدف دور از دسترس باشد. انتظار تغییرات رادیكال هم نداشته باشید. می خواهیم تیمی خوب باشیم كه قادر به رقابت است و همیشه در چارچوب اهداف باشگاه حركت می كند.

سرمربی چلسی افزود: دلیلی برای تغییر نمی بینم. در همان مسیری كه بودم گام بردارم. من همین هستم و در آینده تغییری نخواهم كرد. من شیوه خاص ارتباطی خود را با بازیكنان دارم و به همین شیوه ادامه می دهم. كار من این است كه به آنها اعتماد به نفس بدهم، استعدادهای آنها را برای خدمت به تیم بكار بگیرم و پیروز شویم.

دی ماتئو اضافه كرد: ما فصل گذشته از صدرنشینان 25 امتیاز كمتر داشتیم و اكنون موظف هستیم موقعیتمان را ارتقا دهیم. این وظیفه مهم ما است.

وی به قهرمانی چلسی برای نخستین بار در لیگ قهرمانان اروپا اشاره كرد و گفت: نخستین قهرمانی قدری انتظارات را بالا برده است اما فكر می كنم همیشه این انتظارات از چلسی وجود داشته است. هیچ چیز برای بازیكنان ما تغییر نكرده است.

سرمربی چلسی گفت همیشه به توانایی هایش اطمینان دارد و افزود: با این حال می دانید كه صنعت فوتبال چگونه كار می كند. مربیان به دلایلی تعویض می شوند ولی شما در هر شرایط باید كارتان را اخوب انجام بدهید و نهایت تلاشتان را بكنید تا نتایج خوبی بگیرید.

ورزشی ** 1553





:: برچسب‌ها: عکس , عکس ها , عشق ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: