تیم فوتبال سپاهان مقابل شاگردان هاگی متوقف شد
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش ایرنا ، در این دیدار كه در زمین فوتبال قزلچه حمام تركیه برگزار شد ، دو تیم در پایان 90 دقیقه تلاش به تساوی بدون گل رسیدند.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان قهرمان لیگ فوتبال باشگاه های برتر ایران در سه دیدار پیشین خود در تركیه به یك تساوی و دو شكست دست یافته بود.

بازیكنان تیم فوتبال سپاهان كه دوران بدنسازی خود را می گذرانند ، در دیدار مقابل تیم 'نفت چی ' جمهوری آذربایجان با نتیجه یك برصفر و برابر تیم 'چسكا 'بلغارستان با نتیجه 3 بر صفر بازی را واگذار كرده بودند و در دیدار مقابل تیم 'ولگا ' روسیه به تساوی یك بر یك رسیدند.

اردوی آمادگی تیم فوتبال سپاهان اصفهان، قهرمان لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، از روز یكشنبه هفته گذشته درمجتمع تفریحی ورزشی قزلجه حمام در نزدیكی شهر آنكارا پایتخت تركیه برپا شده است.

مجتمع تفریحی ورزشی قزلجه حمام در 70 كیلومتری شهر آنكارا قرار دارد و دارای حمام های آبگرم همانند سرعین در استان اردبیل است.

كاروان ورزشی تیم فوتبال سپاهان اصفهان متشكل از 38 بازیكن و همراه، در مجتمع تفریحی ورزشی قزلجه حمام اسكان یافته است.

بازیكنان این تیم كه خود را برای شركت در مسابقات قهرمانی باشگاه های ایران و آسیا آماده می كنند، در مدت حضورشان در این اردو زیر نظر كادر فنی، تمرینات خود را پی خواهند گرفت.

خاورم **230





:: برچسب‌ها: اسکاتلند , زرد , درخت ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: