اولویت فرهنگیان برای اخذ مجوز تاسیس مراكز پیش دبستانی
نوشته شده توسط : ipxrxt

'فرشته حشمتیان' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا، با بیان این مطلب افزود: همه فرهنگیان شاغل و بازنشسته به منظور جذب حداكثری نوآموزان پنج سال تمام در مراكز پیش دبستانی می توانند درخواست مجوز خود را به شورای نظارت بر مدارس و مراكز غیردولتی استان ارایه كنند و شورای یادشده نیز موظف است در كوتاه ترین زمان ممكن نسبت به صدور مجوز اقدام كند.

این مقام مسوول در وزارت آموزش و پرورش در ادامه در مورد تاسیس و اداره مراكز پیش دبستانی، یادآور شد: صدور مجوز برای تمام مراكز پیش دبستانی طبق قانون تاسیس و اداره مدارس و مراكز غیردولتی، به عهده سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشاركت های مردمی و خانواده است.

حشمیتان اضافه كرد: شورای نظارت بر مدارس و مراكز غیردولتی در استان ها نیز موظف هستند در خصوص صدور مجوز اقدام كنند.

وی تصریح كرد: البته معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش بر امور آموزشی و پرورشی نظارت دارد و تولید محتوا برای نوآموزان پیش دبستانی نیز بر عهده سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی است.

معاون وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: این حوزه با هماهنگی لازم در تلاش است پوشش تحصیلی نه تنها افت پیدا نكند بلكه ارتقا یابد و شورای نظارت استان نیز موظف شده كه زمینه تسهیل و تسریع در صدور مجوز برای متقاضیان مراكز پیش دبستانی را فراهم آورد.

اجتمام ** 1788 **1569





:: برچسب‌ها: آیفون , آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: