برنامه امتحانات نهایی رشته های تحصیلی دوره متوسطه در شهریور ماه اعلام شد
نوشته شده توسط : ipxrxt

این برنامه امتحانی مربوط به پایه های سوم دوره متوسطه نظری در بخش روزانه (سالی - واحدی)، نیمسالی - واحدی بزرگسالان و داوطلبان آزاد، رشته های فنی و حرفه ای، دوره پیش دانشگاهی (داوطلبان آزاد و بزرگسالان)، دوره پیش دانشگاهی سالی - واحدی (روزانه)، پایه اول متوسطه (روزانه) و غایبین موجه آن و پایه دوم متوسطه (روزانه) و غایبین موجه آن است.

براساس جدول زمانی، امتحان نهایی سال سوم متوسطه سالی - واحدی (روزانه) و نیم سالی - واحدی (بزرگسالان) و داوطلبان آزاد رشته های نظری در نوبت امتحانی شهریور ماه سال تحصیلی 91-90 از 23 مرداد ماه تا 23 شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد. امتحان نهایی دوره پیش دانشگاهی بزرگسالان و داوطلبان آزاد نیز از 14 تا 23 شهریور ماه برگزار می شود.

امتحان ادیان الهی (1) و (2) اقلیت های دینی به ترتیب ساعت 9 صبح روزهای سه شنبه و یكشنبه 14 و 19 شهریور ماه آغاز می شود.

امتحان نهایی پیش دانشگاهی سالی - واحدی (روزانه) در شهریور ماه سال تحصیلی 91-90، از 23 مرداد تا اول شهریور ماه برگزار می شود.

امتحانات نهایی سال سوم هنرستان های فنی و حرفه ای روزانه (سالی - واحدی) و نیم سالی - واحدی (بزرگسالان) و داوطلبان آزاد این رشته ها از 23 مرداد ماه تا دوم شهریور ماه برگزار می شود.

همچنین امتحان هماهنگ كشوری درس زبان انگلیسی 1 برای دانش آموزان سال اول متوسطه (روزانه) در روز چهارشنبه اول شهریور ماه در دو نوبت صبح و عصر به ترتیب درساعات 9 صبح و 14 و 30 دقیقه و برای غایبین موجه و افتاده های شهریور ماه این پایه در روز چهارشنبه 29 شهریور ماه ساعت 8 صبح آغاز خواهد شد.

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، امتحان هماهنگ كشوری درس زبان انگلیسی 2 برای دانش آموزان سال دوم متوسطه (روزانه) در روز چهارشنبه اول شهریور ماه در دو نوبت صبح و عصر به تر تیب در ساعات 9 صبح و 14 و 30 دقیقه و برای غایبین موجه و افتاده های شهریور ماه این پایه در روز چهارشنبه 29 شهریور ساعت 8 صبح برگزار می شود.

اجتمام ** 1788 **1569





:: برچسب‌ها: نیویورک شهرستان , خیابان ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: