صفرزاده:اردوی دوچرخه سواران المپیكی از فردا در آزادی برگزار می شود
نوشته شده توسط : ipxrxt

'مهرداد صفرزاده' روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: دوچرخه سواران حاضر در این اردو متشكل از علیرضا حقی ، مهدی سهرابی، امیر زرگری،حسین عسگری،بهنام خسروشاهی و عباس سعیدی تنها می باشند.

وی افزود:این دوچرخه سواران به همراه 9 دوچرخه سوار امید، یك اردوی 10 روزه را برگزار می كنند و پس از دو روز استراحت، 10 دوچرخه سوار دیگر امید جایگزین ركابزنان اردوی نخست خواهند شد و راهی اردوی یك هفته ای در شمال كشور می شوند.

صفرزاده گفت:پس از این اردو، شش دوچرخه سوار المپیكی در اردوی آمادگی بسر خواهند برد تا زمان اعزام دوچرخه سواران كه در زمان اعزام 3 دوچرخه سوار اصلی انتخاب و به لندن اعزام می شوند.

مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری گفت:در تهران محل تمرینات در پارك جنگلی چیتگر است و در اطراف تهران جاده های مناسبی وجود دارد كه دوچرخه سواران المپیكی تمرینات خود را در آنجا برگزار می نمایند.

دوچرخه سوارای ایران در ماده استقامت جاده دارای 3 سهمیه المپیك شد كه فدراسیون در این ارتباط شش دوچرخه سوار را انتخاب كرده كه از میان این شش نفر، 3 دوچرخه سوار به عنوان ذخیره در كنار دوچرخه سواران اصلی حضور دارند كه در صورت آسیب دیدگی احتمالی از وجود آنان برای حضور در المپیك استفاده خواهد شد.

ورزشی ** 1587 **1440





:: برچسب‌ها: شیکاگو , سان ,
:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: