فراخوان همایش سراسری خانواده مسلمان ایرانی در سنندج اعلام شد
نوشته شده توسط : ipxrxt

حجت الاسلام ' مسعود صفی یاری ' روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این همایش در چهار محور با عنوان جایگاه و نقش خانواده سالم، سرزنده و با نشاط در پیشرفت فرهنگ كشور، نقش زنان مومن و فهیم در شكل‌گیری خانواده نمونه و بانشاط، علل و ریشه‌های خانواده ستیزی در دنیای غرب و راهكارها و موانع ازدواج ساده با الهام از ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می‌شود.

وی بیان كرد: شركت‌كنندگان در همایش می‌توانند آثار خود را تا پایان مرداد ماه 1391 به دبیرخانه همایش واقع در اداره كل تبلیغات اسلامی كردستان و یا از طریق ایمیل Kd.khanevadeh@yahoo.com ارسال كنند.

ربیعی گفت: رعایت ساختار علمی در نگارش مقاله، تهیه پرینت مقالات در دو نسخه و همراه با تایپ در سی دی در محیط نرم افزاری word و ارسال مشخصات به همراه اسكن عكس شركت كننده در قالب سی دی، نحوه تدوین مقالات ارسالی از سوی شركت كنندگان است.

وی افزود: شركت كنندگان همچنین می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به وبلاگ همایش به نشانی www. kd-khanevadeh.blogfa.com مراجعه كنند.

ربیعی با اشاره به اینكه همایش یاد شده با همكاری جمعیت بانوان فرهیخته اداره كل تبلیغات اسلامی كردستان برگزار می‌شود، گفت: این همایش تلاش دارد تا با فراهم كردن شرایط مناسب، امكان طرح مباحث علمی و تبادل اندیشه میان متخصصان را مهیا نماید.

/533/ 640





:: برچسب‌ها: ماکرو , کلیسا , سقوط ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: