مدیرعامل شاهین بوشهر:مشكل بدهی های این باشگاه بزودی حل می شود
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش ایرنا،مهرزاد رییسی نژاد روز یكشبنه در جمع خبرنگاران افزود: در این ارتباط اعضای هیات مدیره باشگاه شاهین بوشهر، در تلاش و رایزنی برای حل بدهی های گذشته باشگاه هستند.

وی درمورد طلب فردی به نام نعمتی از باشگاه شاهین بوشهر اظهارداشت: نعمتی خالصانه و صادقانه زندگی اش را برای باشگاه شاهین گذاشته و پرداخت طلب ایشان اولویت اصلی كاری مجموعه مدیریت باشگاه شاهین است.

رییسی نژاد در باره برنامه تیم فوتبال شاهین بوشهر بیان كرد: صعود و بازگشت این تیم به لیگ برتر مهم ترین اولویت كاری كادر مدیریتی و فنی این باشگاه است.

وی گفت: با توجه به تجربه، توانمندی و دانش فنی حمید كللی فرد و این كه وی به دور از جنجال و هیاهو كار خود را انجام می دهد ، به عنوان بهترین گزینه سرمربی برای هدایت فنی تیم شاهین بوشهر انتخاب شده است.

وی اضافه كرد: سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر استراتژی خود را تلاش برای بازگشت و صعود این تیم به لیگ برتر برنامه ریزی و متمركز كرده است.

رییسی نژاد ادامه داد: با حمایت هیات موسسین، هیات مدیره ودیگر عوامل اجرایی و حمایت پرشور هواداران باشگاه تیم را به لیگ برتر خواهیم رساند.

وی بیان كرد:به جدیت مشغول انجام امور باشگاه هستیم، ولی قصد رسانه ای كردن تمامی مسایل را نداریم و در مواقع لزوم اخبار را از طریق روابط عمومی و سایت رسمی باشگاه شاهین به اطلاع مردم و هواداران خواهیم رساند.

مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر، از هواداران این تیم خواست برای موفقیت آن همچون گذشته حمایت كنند. ك/2

632/539





:: برچسب‌ها: چشم انداز , زمستان ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: