80 درصد وظایف بنیاد شهید در بخش فرهنگی تعریف شده است
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، 'مسعود زریبافان' روز یكشنبه در آیین تجلیل از نویسندگان جانباز و ایثارگر در هتل انقلاب تهران اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله مهم ترین وظایف فرهنگی است كه برعهده بنیاد شهید قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینكه جانبازان و ایثارگران فرهیخته مسوولیت خطیری را در ثبت و نگارش خاطرات دفاع مقدس دارند، گفت: در حقیقت بنیاد شهید با استفاده از روایت این یادگاران جنگ از آن دوران می تواند خاطرات و داستان های بسیاری را در قالب چاپ كتاب برای نسل امروز و نسل های آینده تعریف كند.

این مقام بیناد شهید و امور ایثارگران تاكید كرد: ما و نسل گذشته به خوبی می دانیم كه رزمندگان، ایثارگران و مجاهدان برای استقرار نظام و استحكام و پایداری آن چه تلاش هایی را برای دفاع از ملت و میهن با از جان گذشتگی و فداكاری به نمایش گذاشتند.

زریبافان با بیان اینكه این افراد مقتدرانه در عرصه های ایثار حضور پیدا كردند، گفت: آنان در این عرصه ها جلوه هایی از گذشت، فداكاری و ایثار را برای اثبات اقتدار و ایستادگی به دنیا نشان دادند.

وی تاكید كرد: افرادی كه امروز به عنوان جانباز و ایثارگر در عرصه های ادبی و فرهنگی وقت زیادی را صرف نگارش و ثبت لحظه های تلخ و شیرین جنگ می كنند همپای شهدا و دانشمندان هسته ای حركت كرده و گوی سبقت را از جهانیان ربوده اند.

مشاور رییس جمهوری ادامه داد: آنان در حقیقت فرهنگ ایثار و شهادت را در تلاش خود نشان داده اند.

وی در پایان این مراسم از همسران جانبازان و ایثارگران و همچنین والدین شهدا به پاس تلاش های بی وقفه در آرامش و آسایش قشر جانباز و ایثارگر قدردانی كرد.

اجتمام ** 9134 ** 1788 **1569





:: برچسب‌ها: ایتالیا , واشنگتن , غذا ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: