پورجمشیدیان:سپاه عاشورا 60درصد هزینه های تیم تراكتورسازی را تامین می كند
نوشته شده توسط : ipxrxt

سرتیپ علی اكبر پورجمشیدیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در فصل گذشته نیز سپاه عاشورا 50درصد هزینه های تیم را تقبل كرد كه با توجه به آسیایی شدن تیم و لزوم بسته شدن تیمی قدرتمند برای حضور در عرصه های داخلی و بین المللی، تصمیم گرفته شد برای فصل آینده 10 درصد هزینه های فوق افزایش داده شود.

وی گفت: تاكنون سپاه عاشورا 20 میلیارد ریال برای حل و فصل مسایل مالی ابتدایی فصل به تیم تراكتورسازی تبریز پرداخت كرده و تا پایان فصل مبالغی نیز به این تیم تزریق خواهد شد تا با فراغ بال بیشتری در لیگ برتر و صحنه رقابت های باشگاه های آسیا ظاهر شود.

پورجمشیدیان اضافه كرد: با توجه به جایگاه بسیار خوب و شایسته تیم تراكتورسازی در میان فوتبال دوستان كشور، بقیه هزینه های این تیم نیز از سوی حامیان مالی مختلف و متنوع تامین و به مجموعه تیم اضافه می شود كه در این زمینه هیچ گونه نگرانی نداریم، چرا كه با توجه به موفقیت های اخیر این تیم حامیان گوناگونی برای همراهی تراكتورسازی در لیگ برتر و باشگاه های آسیا پیشنهاد همكاری داده اند.

وی با تاكید بر اینكه تراكتورسازی تبریز یكی از تیم های شفاف و با كارنامه درخشان در زمینه های مالی است، اظهار كرد: زمانی كه سپاه عاشورا به عنوان متولی این تیم مسوولیت آن را بر عهده گرفت، 40 میلیارد ریال بدهی از زمان مدیرعاملی شفق داشت كه تمام این بدهی ها پرداخت شده و در حال حاضر این باشگاه بدهی چندانی در نظام بودجه بندی خود ندارد.

عضو ناظر هیات مدیره باشگاه فرهنگی و ورزشی تراكتورسازی تبریز گفت: مصمم هستیم مسایل مربوط به تیم تراكتورسازی را با جدیت و تلاش شبانه روزی پیگیری و این تیم را در سطح آسیا به موفقیت های تاریخی برسانیم، چراكه مطالبه اصلی مردم آذربایجان و به خصوص نسل جوان این خطه حمایت های مالی و معنوی از تراكتورسازی است.

پورجمشیدیان اضافه كرد: در این راستا فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز بر حمایت همه جانبه از تیم فوتبال تراكتورسازی تبریز تاكید فراوان داشته و دارند.

7236/587





:: برچسب‌ها: وابسته به تکزاس ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: