70 درصد جوانان منتخب در جشنواره حضرت علی اكبر،برگزیده شهرستان ها هستند
نوشته شده توسط : ipxrxt

'محمد صادق اكبری' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: انتخاب جوانان منتخب شهرستان ها در عرصه های علمی، فرهنگی و اجتماعی، نشانه اشراف دستگاه های اجرایی در مناطق جغرافیایی كشور است.

وی با بیان اینكه جشنواره ملی حضرت علی اكبر(ع) دارای 15 محور است، گفت: در آیین اختتامیه این جشنواره های موضوعی، تلاش شد تا از یك تا سه جوان برگزیده كشوری معرفی شوند.

اكبری، شناسایی جوانان شایسته از نقاط مختلف كشور را از مهم ترین اهداف برپایی جشنواره ملی حضرت علی اكبر(ع) بیان كرد و گفت: گستردگی جمعیت جوان كشور باعث شده تا شناخت و كشف جوانان با استعداد و برتر به عنوان تكلیف مهم و ضروری به دستگاه های اجرایی ابلاغ شود.

معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: جوانان در همه نقاط كشور تلاش كردند تا توانمندی و استعدادهای خود را برای نشان دادن در این عرصه ملی با ارایه دستاوردها، اختراعات، فعالیت های فرهنگی و هنری به معرض دید مسوولان و علاقه مندان بگذارند.

وی با بیان اینكه وزارت ورزش و جوانان به عنوان میزبان اصلی برگزاری این جشنواره با مشاركت دستگاه و نهادهای اجرایی، جشنواره ملی حضرت علی اكبر(ع) را برگزار كرد، گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره به همراه معرفی 45 جوان منتخب كشوری فردا - یكشنبه - همزمان با روز جوان در تهران برگزار می شود.

اجتمام**9134 **1569





:: برچسب‌ها: انگلستان ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: