نماینده شنای ایران در المپیك : روزانه سه نوبت تمرین می كنم
نوشته شده توسط : ipxrxt

محمد بیداریان روز شنبه به ایرنا افزود :‌ در فاصله كمتر از یك ماه تا آغاز بازیهای المپیك لندن تمریناتم سه نوبت در روز انجام می شود كه یك نوبت آن به تمرین با وزنه وبیرون از آب اختصاص دارد.

وی افزود :‌ تغییرات چهار سال گذشته لطمات زیادی به بدنه شنای كشور وارد كرده است و پس از المپیك پكن ما دو سال بد را پشت سر گذاشته و دو سال ماقبل را نیز به جبران ضررهای ناشی از عقبگرد سطح فعالیتها گذرانده ایم.

دارنده سهمیه وایلدكارت شنا دربازیهای المپیك لندن درعین حال افزود:‌ازسوی فدراسیون فیزیوتراپ ،‌ماسا‍ژور و امكانات ورزشی در اختیارم قرار گرفته است و تمرینات به صورت جدی در حال انجام است.

بیداریان افزود: تغییرات پی درپی فدراسیون فرصت آماده سازی و برنامه ریزی كلان را از این مجموعه سلب كرده بودوامیدوارم با درایت مدیریت كنونی بتوانیم از هم اكنون برای المپیك بعدی برنامه ریزی مدونی داشته باشیم.

وی گفت :‌مدیریت جدید فدراسیون خوشبختانه كادر فنی را ابقاء‌ كرد تا بدنه فدراسیون بیش از پیش لطمه ندیده و این كادر با قوت هرچه بهتری به كار خود ادامه دهد.

بیداریان درپایان اظهار امیدواری كرد تا مسوولان ورزش كشور با درایت خود ضمن پشتیبانی از مسوولان فعلی آمادگی برای حضور قدرتمند در المپیك دوره بعد را هموار سازند.

براساس این گزارش برانوش نیك بین سرپرست فدراسیون شنا درگفت وگوباایرنا در این خصوص یادآورشد‌:فدراسیون از تمامی امكانات برای آماده سازی هرچه بهترنماینده دارای وایلد كارت شنای كشورمان بهره می برد.

به گفته وی، بیداریان دوران خدمت وظیفه را طی می كند و مراحل قانونی پرداخت دستمزد ماهانه وی طی شده و همانند سال گذشته این حقوق از ابتدای سال جاری پرداخت خواهد شد.

نیك بین افزود :‌ دو ورزشگاه آزادی و نهم دی به منظور انجام تمرینات روزانه در اختیار دارنده وایلد كارت شنای كشورمان قرار گرفته و فدراسیون از وجود یك مربی خارجی و دو كمك مربی ایرانی برای تحت نظر گرفتن ایشان بهره گرفته است.

ورزشی**1647**1590





:: برچسب‌ها: خانه , پرندگان ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 10 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: