سعیدلو :آشنایی با فرهنگ ایران ، به درك ملتها از كشورمان كمك می كند
نوشته شده توسط : ipxrxt

'علی سعیدلو' معاون بین الملل رییس جمهوری و رییس طرف ایرانی كارگروه مشترك پیگیری روابط ایران و تركیه كه برای دیدار و گفت وگو با مقامات تركیه و تقدیم پیام دعوت رییس جمهور اسلامی ایران به ' عبدالله گل' در آنكارا بسر می برد پنجشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا این مطلب را عنوان كرد.

سعید لو در بازدید از نمایشگاه هفته فرهنگی ایران در آنكارا با هنرمندان ایرانی حاضر در محل نمایشگاه كه نمونه های منحصر به فرد آثار هنری ایرانی را به نمایش گذاشته اند دیدار و هنرمندان كشورمان در این دیدارها توضیحاتی به وی ارایه كردند.

سعید لو در پایان دیدار خود بر این نكته كه برپایی این قبیل نمایشگاهها به معرفی فرهنگ و تمدن ایرانی كمك می كند گفت: آشنایی بیشتر با فرهنگ و تمدن ایران به درك بیشتر ملتها از كشورمان كمك می كند.

سعیدلو گفت: آشنایی با فرهنگ ایران ، شناساندن دیدگاه آرمانی و تاریخی ایرانیهابا برپایی اینگونه نمایشگاهها و فعالیتهای فرهنگی میسر خواهد شد .

وی در ادامه گفت در سایه شناساندن فرهنگ و تمدن غنی ایران ، بیگانگان به پشتوانه غنی كشورمان در فرهنگ و تمدن واقف خواهند شد و این نكته كه سخنان ایران در صلح دوست بودن دولت و ملت ایران به پشتوانه تاریخی و فرهنگی كشورمان باز می گردد.

وی گفت: برپایی این قبیل نمایشگاهها ، فرهنگ و هنر ایران را بیش از پیش به ملتهای برادر، دوست و مسلمان می شناساند.

خاورم**2012** 230





:: برچسب‌ها: آب , دریا ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: