فضای مجازی فرصتی غنی برای توسعه فعالیت های فرهنگی بسیج است
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش ایرنا، سردار 'محمد رضا نقدی' شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای مجازی سپاه بیت المقدس كردستان در سنندج افزود: ابتكار و نوآوری در فضای مجازی جذب حداكثر مخاطب را به دنبال دارد و بهترین شرایط را برای تاثیرگذاری بیشتر در جامعه فراهم می كند.

به گفته وی، ایجاد موضوعات جذاب و جدید برای نسل جوان، توجه به نیازهای زمانی جامعه و مطرح ساختن موضوعات مختلف در تمام نقاط استان از مهمترین مولفه های جذب حداكثری مخاطب در فضای مجازی است.

وی افزود: شبكه سازی مترادف با جنگ نرم است چون در شبكه سازی یارگیری صورت می گیرد، پژواك و تكرار تجربه ها و متن ها باعث سندیت موضوع می شود و در نتیجه حداكثر تاثیر و حداكثر مخاطب در فضای مجازی به دست می آید.

سردار نقدی اظهار داشت: باید به دنبال مخاطب شناسی، نیازشناسی و جذابیت های فرعی جامعه بود كه جذب حداكثری مخاطب را در فضای مجازی به دنبال داشته باشد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: باید به دنبال اخبار بومی و اتفاقات محلی، سرودهای بومی، اطلاعات شهرستان ها و مطرح ساختن مشكلات موجود استان در فضای مجازی بود.

وی به اهمیت ابتكار و نوآوری در فضای مجازی برای جذب حداكثری مخاطب تاكید كرد و افزود: ایجاد موضوعات جذاب و جدید برای نسل جوان، توجه به نیازهای زمانی جامعه و مطرح ساختن موضوعات مختلف در تمام نقاط استان از مهم ترین مولفه های جذب حداكثری مخاطب در فضای مجازی هستند.ك/3

7354/533/640





:: برچسب‌ها: ایالات متحده ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: