تحقق 25 درصدی سهم تعاون در راستای منویات رهبری وظیفه همگانی است
نوشته شده توسط : ipxrxt

'قهرمان طاهری' شامگاه چهارشنبه در نشست مدیركل و كاركنان اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی كردستان در سنندج افزود: با توجه به وضعیت اشتغال كردستان و ظرفیت های این استان، باید به نحو مطلوب در جهت تحقق برنامه های اشتغالزایی دولت در استان گام برداشت.

وی گفت: بازرسی های دوره ای در راستای تاكید مقام عالی وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی مبنی بر حضور در استان ها و انتقال تجارب موفق كاری به آنها و نیز رفع مشكلات و نارسایی های احتمالی صورت می گیرد.

وی افزود: بازرسی به معنای تخلف و مچ گیری نیست بلكه این بازرسی ها، برای ارزیابی و بررسی عملكردها با هدف شناسایی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت به منظور رضایت مردم و تكریم ارباب رجوع است.

طاهری، برگزاری جلسات مشترك ادارات و دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی را به صورت دوره ای و ماهانه در راستای برقراری ارتباط نزدیك و تعامل آنان برای خدمت رسانی یكپارچه ضروری دانست و گفت:در ادغام اخیر صورت گرفته در وزارتخانه ها و به تبع آن در ادارات كل استان ها انتظار می رود از این پس خدمت رسانی به جامعه هدف به صورت مطلوب تری انجام گیرد.

وی افزود: باید با آموزش قوانین كار، قوانین رفاه و تامین اجتماعی و قوانین مربوط به امور تعاون برای همكاران واحدهای مختلف، بستر افزایش عملكرد و رضایت ارباب رجوع از خدمات ارایه شده را هموارتر ساخت.

وی ، استقرار میز خدمت اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی كردستان و جایگاه تكریم ارباب رجوع را در این اداره كل مناسب ارزیابی كرد و افزود: در این زمینه كردستان جزو استان های برتر كشور است.

مدیركل ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایات وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنانش، رتبه واحدهای مختلف كاری اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی كردستان را در بین سایر استان ها مناسب دانست.

533/ 640





:: برچسب‌ها: لندن , کودک , شهری ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: