بازار افریقا دارای ظرفیت های بسیار بالایی است
نوشته شده توسط : ipxrxt

حسین عاشوری روز چهارشنبه در حاشیه نمایشگاه بین المللی 'افریقا ریل' بیان داشت : به منظور ورود به بازار افریقا ؛ مطالعات لازم صورت گرفته و هم اینك بدنبال آن هستیم كه بتوانیم سهمی از بازار را بخودمان اختصاص دهیم .

نمایشگاه بین المللی 'افریقا ریل' مربوط به تجهیزات ریلی ؛ بندری و فرودگاهی روز سه شنبه گذشته در محل نمایشگاهی 'سندتون ' واقع در ژوهانسبورگ گشایش یافت .

وی با بیان اینكه پیش ازاین شركت واگن سازی پارس صادراتی را به سودان داشته است ؛ عنوان داشت كه برای فروش تولیدات این شركت در قاره افریقا تماس هایی با برخی از كشورها از جمله مسوولان و طرف های ذیربط الجزایری ؛ تونسی ؛ مصری و افریقای جنوبی داشته ایم .

عاشوری گفت : حضور در نمایشگاه 'افریقا ریل ' كه تنها نمایشگاه بین المللی در زمینه تجهیزات خطوط راه آهن در قاره افریقا شمرده می شود؛ نیز با همین هدف صورت گرفته است .

وی اضافه كرد: افریقای جنوبی و نیز كشورهای اطراف آن ؛ با توجه به برنامه ها و سرمایه گذاری كلان آتی این كشورها برای گسترش خطوط ریلی شان ؛ دارای زمنیه های خوبی برای فعالیت ما هستند كه باید از این ظرفیت ها استفاده كرد.

مدیرعامل شركت واگن سازی پارس گفت : حضور شركت های معتبربین المللی در نمایشگاه ' افریقا ریل' نیز نشانگر اهمیتی است كه آنها برای حضور در بازار این قاره خصوصا افریقای جنوبی قایل هستند.

وی درهمین راستا به حضور فعال شركت های خارجی بویژه چینی ها در بازار افریقا اشاره كرد و گفت : البته شركت های چینی برای حضور در این بازار؛ از سوی دولت این كشور به اشكال مختلف حمایت می شوند و این نكته ای است كه نبایستی از آن غافل بود.

در نمایشگاه 'افریقا ریل ' 50 شركت از كشورهای مختلف جهان از جمله شركت واگن سازی پارس از جمهوری اسلامی ایران شركت كرده اند.

گفتنی است محمد فرجی سفیر جمهوری اسلامی ایران در افریقای جنوبی امروز ضمن بازدید از نمایشگاه 'افریقا ریل ' از غرفه 'واگن سازی پارس ' در این نمایشگاه دیدن كرد.

حسین عاشوری نیز در جریان این دیدار؛ توضیحاتی راجع به این نمایشگاه و نیز تولیدات و دستاوردهای فنی شركت واگن سازی پارس ارایه كرد.

وی میزان استقبال از غرفه ایران و نیز مذاكرات صورت گرفته با طرف های خارجی را خوب توصیف كرد.

به گزارش مقامات برگزار كننده نمایشگاه ' افریقا ریل ' ؛ از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه ارایه اخرین دستاوردهای مربوط به تجهیزات ریلی ؛ بندرگاهی و نیز فرودگاهی از سوی شركت كنندگان دراین نمایشگاه است.

به گفت آنان؛ این نمایشگاه همچنین فرصت مغتنمی برای شركت های حاضر؛ به منظور بازیابی و یافتن بازارهایی برای فروش تجهیزاتشان است.

در این نمایشگاه دو روزه همچنین چهار سمینار و كنفرانس با حضور 80 سخنران برگزار شد.

این نمایشگاه علاوه بر بخش خصوصی از سوی دولت افریقای جنوبی نیز پشتیبانی می شود.

.1552/ 3404





:: برچسب‌ها: شب ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: