رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس: هاجسون از عهده کار برآمد
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال انگلیس با 2 پیروزی و یک تساوی توانست به عنوان سرگروه در دیدارهای یورو 2012 از گروه چهارم به یک چهارم نهایی راه پیدا کند ولی در ضربه‌های پنالتی از ایتالیا شکست خورد و به خانه بازگشت.

بسیاری از مردم انگلیس هیچ امیدی به تیم روی هاجسون نداشتند ولی با توجه به عملکرد قابل قبول این تیم در یورو 2012 یک بار دیگر روحیه خوبی بر آنها حاکم شده است.

دیوید برنشتین در این زمینه گفت: این روحیه خوب یک بار دیگر حاکم شده و مردم بار دیگر در مورد قهرمانی در تورنمنت‌ها صحبت می‌کنند. این کاری است که ما انجامش داده‌ایم. برای ما بسیار ناامید کننده است که یک بار دیگر در یک چهارم نهایی شکست خوردیم. هیچ حرفی در این مورد نیست ولی این کاری نبود که ما قصد انجام آن را داشتیم. اجازه بدهید به نیمه پر لیوان نگاه کنیم. راه طولانی در پیش داریم.

بر خلاف خروج انگلیس از اوکراین و لهستان، برنشتین بر این باور است که تیم هاجسون اکنون می‌تواند بازسازی شده و به تیمی قدرتمند تبدیل شود.

وی در این مورد گفت: تصور می‌کنم روی تاثیر مثبت و سریعی روی تیم ملی داشته است. همان کارهایی که از او انتظار داشتیم. تفکر تشکیلاتی او روشن هستند. او کار بسیار سختی پیش رو داشت ولی از عهده آن برآمد. تیم او نکته‌های مثبتی دارد که می‌توان بر پایه آن رو به جلو حرکت کرد.

انتهای پیام/آ





:: برچسب‌ها: رقص , آیفون ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: