شافعی سرعت بخشی به اجرای سه فاز پارس جنوبی را خواستار شد
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش ایرنا به نقل از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو)، 'غلامرضا شافعی' در جریان بازدید از پیشرفت چند فاز پارس جنوبی تاكید كرد: ایدرو باید با تسریع در اجرای فازهای پارس‌ جنوبی و جبران عقب‌ ماندگی‌ها، نشان دهد كه سازمانی صاحب برند و پیشرو در اجرای پروژه های بزرگ نفت و گاز است.

وی گفت: ایران با در اختیار داشتن حدود 11 درصد ذخایر نفت قابل برداشت جهان و 17 درصد ذخایر گاز جهان، رتبه نخست مجموع ذخایر نفت و گاز دنیا را از آن خود كرده است.

شافعی با استناد به آمارهای رسمی پیش‌ بینی كرد كه حداقل تا 80 سال آینده نفت و تا 150 سال دیگر گاز برای تولید و صادرات در اختیار داشته باشیم.

وی تصریح كرد: با توجه به آمار و ارقام یاد شده، سرمایه‌گذاری در صنعت برای كشور حیاتی بوده و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در همین حال، اشتغال‌زایی و تولید ثروت را برای كشور در پی خواهد داشت و بی دلیل نیست كه در برنامه های مختلف توسعه‌ای، مورد توجه مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است.

رئیس هیات عامل ایدرو در جمع مدیران فازهای پارس جنوبی با ذكر سوابق درخشان ایدرو در توسعه این فازها، افزود: مدیران ستادی باید با اعطای اختیارات كافی و حذف بروكراسی زاید اداری و عملیاتی، شرایط لازم را برای تسریع در اجرای پروژه ها فراهم آورند.

وی پس از این بازدید، در نشست مشتركی با وزیر نفت و مدیران شركت نفت و گاز پارس، درباره آخرین وضعیت پیشرفت فازهای ایدرو در پارس جنوبی و راهكارهای تسریع در اجرای این پروژه ها به گفت و گو نشستند.

اقتصام **1601**1594





:: برچسب‌ها: لا ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: