توسعه برنامه های فرهنگی در سرزمین وحی ضروری است
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، 'لاله افتخاری' در دیدار خود با نماینده بعثه رهبری در مكه مكرمه، ضمن تجلیل از تلاش های بعثه در اجرای برنامه فرهنگی افزود:یكی از برنامه های ضروری امروز پاسخگویی به شبهات، سئوالات و ابهامات دانشجویان است كه بعثه در این خصوص موفقیت چشمگیری داشته است.

وی تصریح كرد: باید برنامه های فرهنگی بعثه در سرزمین وحی شدت بیشتر به خود بگیرد و با جدیت بیشتر توسعه یابد تا شاهد رشد و بالندگی بیشتر در میان دانشجویان و عمره گزاران باشیم.

هم چنین در این دیدار حجت الاسلام خادمی، روند اجرایی عمره مفرده را در سال جاری موفقیت آمیز برشمرد و ضمن تاكید بر اجرای برنامه های فرهنگی بعثه گفت: با عنایت حضرت حق و توجهات حضرت ولی عصر(عج) و با دعای خیر مردم عزیزمان، عمره مفرده تاكنون روند مطلوبی را داشته است كه امیدواریم این روند تا پایان عمره نیز ادامه یابد.

حجت الاسلام خادمی برگزاری برنامه زیارت دوره ویژه برای 31 هزار دانشجو را از مهم ترین فعالیت های فرهنگی بعثه بیان كرد و اظهار داشت: این برنامه برای تمامی دانشجویان زائر با موفقیت برگزار شد كه كارشناسان و راویان بعثه در این برنامه ها حضور جدی داشتند.

اجتمام*1429*1580





:: برچسب‌ها: دریاچه , بهار , ساحل ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: