امام جمعه موقت تهران: حركت در مسیر ولایت، گام برداشتن در مسیر حق است
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله 'سید احمد خاتمی' یكشنبه شب در مصلی شهرستان بندرانزلی افزود: آنچه كه را می توان با آن جریان حق را شناخت؛ جریان خدایی است نه حزب و گروه.

وی با اشاره به فتنه 88 اظهار كرد: مردم بصیر ایران اسلامی، در زمان فتنه دشمنان نشان دادند كه متصل به جریان ولایت هستند و از حق و حقیقت حمایت می كنند.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: دشمنان با به راه اندازی جریان فتنه قصد داشتند ولایت را بشكنند اما با هوشیاری مردم و تدابیر رهبر فرزانه انقلاب، خود آنها شكستند و از چشم مردم افتادند.

وی یكی از ویژگی های جریان حق را خستگی ناپذیری خواند و افزود: جریان حق، جریان انبیاء است كه در طول تاریخ در ناملایمات خسته نشدند و تن به تسلیم ندادند همانگونه كه مردم ما در این 33 سال میدان دفاع از آرمان های انقلاب را خالی نكردند.

آیت الله خاتمی همچنین به روح حق طلبی و عدالت خواهی اسلام اشاره و خاطرنشان كرد: اگر به زیارتنامه های این بزرگان توجه كنید؛ در آنها یك عنصر ثابت دیده می شود و آن مؤلفه بیعت است و معنای آن این است كه ما در یك سنگریم و از هم جدا شدنی نیستیم و در سنگر مبارزات موضع ما باید حق باشد.

وی تصریح كرد: جریان حق در اوج حماسه به یاد اخلاق است همانگونه كه امام حسین(ع) در صحنه نبرد و در دریای خون درس اخلاق می دهد.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری از مطبوعات و رسانه ها نیز خواست اخلاق را سرلوحه و معیار قرار دهند.

وی همچنین به مذاكرات ایران با گروه 1+5 اشاره و اضافه كرد: ملت ما بن بست شكن است و باید دشمنان بدانند كه مردم ایران، پاسدار حماسه عاشورا هستند و در صورت تشدید تحریم ها ، مقاومت بیشتری می كنند و دشمن را از پا در می آورند.ك/2

7151/620/695/506





:: برچسب‌ها: شهری , درختان , جزیره ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: