فهرست تعرفه های خدمات تصویر برداری سال 91 غیرقانونی است
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی، 'سجاد رضوی' در گفت و گویی افزود: با استناد به مصوبه شورای عالی نظام پزشكی و توصیه به اجرای تعرفه های مذكور به عنوان ملاك قانونی تمام مؤسسه های رادیولوژی و مراكز تصویر برداری‌ و با توجه به ابلاغ قانون برنامه پنجم توسعه و مصوبه مجلس شورای اسلامی، تعیین تعرفه های پزشكی بخش خصوصی توسط سازمان نظام پزشكی لغو و به وزارت بهداشت و دولت برگردانده شده است.

وی خاطرنشان كرد‌ با توجه به اینكه تعرفه های شورای عالی نظام پزشكی در سال جاری به صورت پیشنهاد و با هدف ارایه به شورای عالی بیمه تدوین شده است، اعلام ملاك قانون قرار گرفتن و ابلاغ آن توسط انجمن رادیولوژی امری غیر قانونی و تخلفی مضاعف است.

مدیر كل دفتر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت بهداشت تاكید كرد انجمن رادیولوژی ایران باید در اسرع وقت نسبت به حذف فهرست تعرفه های غیر قانونی از سایت آن انجمن اقدام و ملاك عمل در فعالیت های آن انجمن را، تبعیت از قوانین كشور منظور كند.

براساس این گزارش، معاونت های درمان دانشگاه های علوم پزشكی سراسر كشور با مؤسسه های رادیولوژی و مراكز تصویربرداری متخلف كه از تعرفه های غیرقانونی پیروی كنند، مطابق با قانون و از طریق كمیسیون ماده 11 تعزیرات حكومتی امور بهداشتی و درمانی برخورد خواهد كرد.

اجتمام**9185 ** 1569





:: برچسب‌ها: سرگرمی , مردم , عشق ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: