تاتارستان خواستار گسترش روابط تجاری با ایران شد
نوشته شده توسط : ipxrxt

"روبرت فتویچ گالیولین" روز یکشنبه در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: ایران از ظرفیت خوبی در صنایع پتروشیمی و کشاورزی برخوردار است و در این زمینه می تواند شریک خوبی برای تاتارستان باشد.

وی با اشاره به ظرفیت های خوب تاتارستان در جذب گردشگر افزود: در سال گذشته این جمهوری خودمختار بهترین منطقه گردشگری از طرف روسیه شناخته شد.

گالیولین با بیان اینکه زمینه های خوبی برای سرمایه گذاران ایرانی در این جمهوری فراهم شده است، گفت: رییس جمهوری ما سرمایه فعالان اقتصادی را تضمین می کند.

وی با بیان اینکه در یک ماه آینده نشست دیگری در تبریز برگزار خواهد شد، افزود: در این نشست وزیر گسترش روابط تجاری تاتارستان شرکت خواهد کرد.

گالیولین در این دیدار خواستار راه اندازی پرواز مستقیم قازان - تهران شد.

استاندار آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت: تبریز و قازان از دو سال قبل خواهر خوانده شده اند که این نشانه بارزی از وجود تشابهات و تعاملات خوب اقتصادی و فرهنگی است.

احمد علیرضابیگی ادامه داد: با توجه به شناخت بیشتر به دست آمده از ظرفیت های این دو شهر به دنبال تقویت همکاری های اقتصادی خود با این شهر هستیم.

وی اضافه کرد: در این راستا باید تجارت را به تجار و بازرگانان سپرد و مسوولان می توانند مسیر تحقق اهداف اقتصادی را هموارتر کنند.

علیرضابیگی با بیان اینکه در سال های اخیر حجم صادرات طرفین افزایش چشمگیری داشته است، گفت: با در نظر گرفتن ظرفیت های موجود هنوز جای کار برای افزایش این همکاری ها وجود دارد.

برون مرزي**1423**





:: برچسب‌ها: فیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: